PDA

View Full Version : BusinessClass.se chartrar SAS MD-80 26/10


L-1011
09-07-2013, 18:39
Svenska BusinessClass.se har chartrat en SAS MD-80 på lördag 26e oktober.
Flygningen går CPH-OSL med flightnummer BC001
Det blir en charterflygning med två klasser ombord: Business Class och First Class. Varm mat och fria alkoholhaltiga drycker ingår för alla 149 resenärer.

Tydligen finns det indikationer på att SAS sista MD-80 kan hamna på SAS museum på Gardemoen. Beslut väntas tas i september...

Mer info finns på länken nedan.


http://www.businessclass.se/artiklar/1115-sas-sista-md-80-hamnar-troligen-pa-museum.html

Twin Otter
09-07-2013, 19:08
Jeg er interessert i å eventuelt bli med på den siste charteren. CPH-OSL!

JoeW
09-07-2013, 19:35
Kan noen forklare en uinnvidd denne tilsynelatende knivingen mellom Milepoint og Businessclass.se?

Men for all del; er det marked for det er det jo artig om man får fylt to charterflighter.

Tommy777
09-07-2013, 23:53
Kan noen forklare en uinnvidd denne tilsynelatende knivingen mellom Milepoint og Businessclass.se?

Men for all del; er det marked for det er det jo artig om man får fylt to charterflighter.

Jeg kan svare for Milepoint og si at det overhodet ikke er noe kniving mellom Businessclass.se og oss selv om det ble en liten crash ifm SAS arrangementet for ett par aar siden, men det er for meg water under the bridge.

De har gjort en kjempejobb for frekvente reisende i Skandinavia og fortsetter aa imponere med masse bra reportasjer og innhold. De fortjener honnoer for det de har faatt til paa saapass kort tid.

Milepoint er jo globalt og som medeier/Norsk har jeg en spesiell interesse for skandinavisk luftfart. Uten det, hadde vi nok ikke sett mye aktivitet fra milepoint i det markedet.

Flott initiativ og kjempebra av Martin, Jacob & Co!

bjornstrom
10-07-2013, 16:38
Kan bara instämma - jag åt frukost med Tommy777 bara för några veckor sedan och vi har känt varandra i många år.

BusinessClass.se är inte en global sida då vi skriver på svenska idag. Skandinavien är stort nog för att flera arrangerar events - jättekul för alla som får chansen att följa med.

EKGH
10-07-2013, 17:58
Flygningen går CPH-OSL...
...Varm mat och fria alkoholhaltiga drycker ingår för alla 149 resenärer.



:lol: Fast Food..?

LN-MOW
10-07-2013, 18:19
Blir vel kanskje en liten omvei for å få maks ut av turen .. ?

Utflyttet
14-07-2013, 14:55
<mod>
Da tror jeg vi setter en endelgi strek for de som bare vil poste her med Janteloven i hånd, og har sine meninger om hvordan BusinessClass.se prioriterer.

De er i sin fulle rett til dette, de har invitert folk og har sagt at de priroterer de som antaelig har slitt mest på setene i flyet de skal ut med. Sånn er det. De som ønsker å debattere merittene rundt BC.se sine prioriteringer får ta denne praten direkte med BC.se.

Så da tar vi alle en runde ut i frisk sommerluft og nyter den de dagene den måtte vare,
-A-uten-EBnoesomhelst.
</mod>