Flyprat >
Småprat > Norwegian med Dreamliner til Dalaman i natt (feilaktig rykte)
View Full Version : Norwegian med Dreamliner til Dalaman i natt (feilaktig rykte)
Marius Moberg
09-07-2013, 15:47
Har fått vite at Norwegian skal bruke 787 Dreamliner på Oslo - Dalaman - Oslo NAX1270/NAX1271 i natt med avgang 22:25 i kveld fra Oslo og retur fra Dalaman kl 03:20 og ankomst Oslo i gjen 07:30 i morgen tidelig
Da har du nok blitt lurt.
LN-NOC skal til Dalaman
787'n dro for øvrig til NCE i dette øyeblikk og kommer tilbake etter midnatt.
Litt spent på hvor du får vite sånt, men..
Marius Moberg
09-07-2013, 18:00
Jeg fekk vite dette av noen som er i Dalaman nå og de hadde visst fått vite det av noen som reise hjem før de pågrunn av sykdom og de hadde fått beskjed om dette og sagt det videre til de som skal hjem i natt
og De som reiser hjem i natt bestilte hos Norwegian.no og fekk opplyst fra selskapet at 787 var satt opp på hjemreisen i natt fra Dalaman
Jeg fekk vite dette av noen som er i Dalaman nå og de hadde visst fått vite det av noen som reise hjem før de pågrunn av sykdom og de hadde fått beskjed om dette og sagt det videre til de som skal hjem i natt
og De som reiser hjem i natt bestilte hos Norwegian.no og fekk opplyst fra selskapet at 787 var satt opp på hjemreisen i natt fra Dalaman
Sorry to say, men det nekter jeg og tro.
Marius Moberg
09-07-2013, 18:12
Jaja da går hvertfall selskapet ut med falsk info til sine passasjerer
Norwegian har jo vært temmelig klare på hvilke ruter de vil bruke Dreamlineren på, og DLM er ikke en av dem. Sikker på at de ikke fikk høre nye 737-800? På TRF reklamerer nemlig Norwegian med svære bannere om at man kan teste 'nye 737-800' til stranden. ;)
haakonks
09-07-2013, 18:54
Jepp, jeg vet om flere som har flydd med Norwegian sine 373-800 og trodd de har flydd "den nye Dreamlinern til han Kjos" :)
Jaja da går hvertfall selskapet ut med falsk info til sine passasjerer
Det har jeg liten tro på at de gjør.
_volcom_
10-07-2013, 02:01
Ombord på flyet til Dalaman nå. LN-NOC med wifi. Ikke hørt noe annet en at det skulle være 737-800 på denne turen her ihvertfall.
FlightDeck
10-07-2013, 12:38
Er vel lite sannsynlig at 787 plutselig settes inn på en helt annen rute enn planlagt midt i innkjørings- og testfasen.
Jepp, jeg vet om flere som har flydd med Norwegian sine 373-800 og trodd de har flydd "den nye Dreamlinern til han Kjos" :)
Jeg gremmes :(
Tommy777
10-07-2013, 14:13
Vel, da maa vel svaret vaere "var det en masse Thaimoesser som runna showet ombord?" Er svaret nei, var det ikke Dreamlineren ;)