PDA

View Full Version : God søndag morgen fra DXB


SudCaravelle
07-07-2013, 07:01
Fytte rakkern så tøffel jeg er… Leverte jentene på DXB klokken 04.30 og har svimet rundt siden… Kom meg til slutt på kontoret etter å ha tuslet rundt i det nå veldig tomme huset med i overkant sentimentale tanker. DXB var meget proffe i dag og Qatar tok i mot jentene som adelige. I kveld blir det å svømme av seg ”sorgen” og slappe av hjemme med noe god mat og en liten pils.

Ser at vi i avisene i dag har fatt mange nye norske MMS kjendiser som føler de opplevde ulykken i SFO meget sterkt – Rørende.

Nyt dagen..

teamseacow
07-07-2013, 09:50
God morgen fra Lillehammer!

Da pekes nesen nok en gang mot Barcelona i dag! :) Fint å reise i lag som lar seg skremme av nyhetene på SFO... Vueling skal testes i dag, og jeg krysser fingrene for sharklets.

Ha en fin dag! :D

Someone
07-07-2013, 10:38
God morgen fra Sandaker. Later til å bli en sommerlig dag, selv om det virker være litt disig i luften når jeg speider utover fjorden mot Nesodden. Siste oppvaskmaskin etter gårsdagens besøk er satt på og frokost alt inntatt......merkelig hvor det ble av alt innholdet i Tanqueray No10 flaska. Den var jo nesten full i går :p
Får lade batteriene før konas nevøer dukker opp til middag senere, det kan trenges. Burgerne må også lages, da jeg serverer skikkelig saker og ikke noen frosne "MUK-pucker" fra First Price. Ha en fin dag

OJB
07-07-2013, 11:02
God morgen fra Bagnaia, Lazio,
Igjen nydelig vær 22 grader på morgenkvisten her oppe i høydedragene overfor Bagnaia. Det går nok opp mot ca 30 grader ut på dagen.
Det ligger ann til en dag med en tur bort til Bolzano for lunch i godt lag med venner og familie.
Ha en god søndag alle.

Ruby
07-07-2013, 12:04
God morgen fra Malaga. Sitter å venter på returen til OSL med 787. Tur til AGP i går var meget bra. Hadde sete i Premium cabin og dette var bra. Noen ankepunkter finnes men tatt i betraktning at DY skal være et low cost selskap så er dette mer enn godkjent. Skal forsøke monkey class opp igjen idag. En ting som er helt utrolig et at Kjosen ser ut til å ha klart å fylle flyet nesten helt opp, nesten fult i går, og ved innsjekk idag sa damen at flyet var nesten helt fult på turen til Oslo.
Ha en fin dag!

Fnate
07-07-2013, 12:36
......merkelig hvor det ble av alt innholdet i Tanqueray No10 flaska. Den var jo nesten full i går :p


Det er promillenissene. De sniker seg fra hus til hus i helger og ferier. De tømmer flaskene og dunker hodet ditt i veggen mens du sover.

Mang en gang har jeg voknet med tomme flasker og hodepine. Her må Jens på banen.

God morgen fra Lillestrøm. Fikk en liten tur ut på Øyern igår. Idag er det pent lite på agendaen.

TrallalalaBOM!

Thomas
07-07-2013, 13:11
Søndag, 787 og London!

Snakkes.

Ståle
07-07-2013, 14:13
Mmmmmmmmmmorrapils!

Noen timer til på Vågen før SK4026, ha en fin dag!

LN-MOW
07-07-2013, 16:06
Her nord for Atlanta er det biscuits i ovnen, og straks skal man i gang med å frese gris i panna .. Fortsatt vått ute og ikke mulig å fullføre Prosjekt Terassemaling ...

Har planlagt en liten fisketur med mindre bygene kommer for tett ... Kanskje blir det fiskemiddag?

Henshaw
07-07-2013, 16:59
Grynt fra Ft Lauderdale. Artig igår og sånn ellers har man sand overalt. Blir nok en rooolig søndag idag, får stikke på butikken en gang og fylle opp kjøleskapet.

Chriscross
07-07-2013, 18:28
God søndag.
Har dyttet i meg buffeten på hotellet som var helt ok, men ikke så mye mer. Hvorfor sette ut kokken ut for å fikse egg når han bare lager eggerøre?

Til dere som er innfødte. Hva gjør en egentlig når det står at graditude er inkluddert på frokost cupongen? Og hva når det står i room service menyen at det legges til 20% service charge som går til de ansatte, men det er fortsatt tipsfelt på regningen?

Har funnet ut av 7 timer shopping får nesten plass i en kabinkoffert. I dag blir det å finne et egnet sted for å se Americas cup ute i fjorden her.

Chaos Controller
07-07-2013, 18:38
God kveld fra hovedstaden litt lengere soer for Dubai, nok en dag i taarnet, og aarlig CoC gjennomfoert baade for TWR og APP, blir da ett aar til foer lokalt regelverk maa igjen leses og studeres - blir nok en par ekstra pils til middagen for aa slappe av :)

ENGM 911
07-07-2013, 18:54
God ettermiddag fra solfylt Oslo. Ikke annet å gjøre enn å kaste i seg den siste kaffekoppen og bevege seg langt nordover til OSL. Siste nattvakt for denne gangen, må det være stille i natt.

Fridag i morgen, blir godt å få luftet kropp og sjel.

SQ 777
07-07-2013, 19:39
Chrisscross, gjør ingenting . De håper på at en dummy gir mer. Ignorer det.

Scanflyer
07-07-2013, 20:19
God morgen fra San Francisco!
Nå nytes en god frokost på hotellet før turen settes oppover til SFO. Undertegnede og Bardf har hatt 6 fantastiske dager her, men skal innrømme at det blir spesielt å fly i dag. Andre etasjen på UAs 747 venter. Første gang for min del.
God dag ønskes!

Bizflyer
07-07-2013, 21:49
God aften fra det Sørlandske.
En fin helg går mot slutten, og den har vært godt utnyttet på hytta i skjærgården. De beste timene var faktisk i kveld hvor vinden løyet og det ble riktig så steinvarmt.

Været skal bli bra utover i uka. Men nå er det først 2 dager på jobb før man vender tilbake til hytta.

Det er promillenissene. De sniker seg fra hus til hus i helger og ferier. De tømmer flaskene og dunker hodet ditt i veggen mens du sover.
[/B]

Ikke glem at de også tar alle sedlene i lommeboken din og veksler dem til mynter!!:stir

Er det rart jeg drikker??

BF:cool2