PDA

View Full Version : Korrigering av bonuspoeng + mulighet for poengoppgradering


737-405
02-07-2013, 20:42
Hei!

1)

Jeg fikk som tidligere skrevet i en annen tråd oppgradering til Economy Extra/SAS Plus fra Washington til København. Bonuspoengene er imidlertid ikke blitt korrekte, da jeg kun har fått opptjening for SAS Go. Hvem er det smart å henvende seg til for og få dette riktig? Undertegnede er kun sølvmedlem i EuroBonus for øyeblikket.

2)

Er det noen her inne som har erfaringer knyttet til bekreftede poengoppgraderinger hos SAS på langdistanse? En annen ting jeg lurer på, er om tilgjengeligheten er brukbar på standby oppgradering ved gate? Lønner det seg eksempelvis å spørre om dette allerede ved innsjekk?

Setter pris på alle svar fra dere :)

Peppep
02-07-2013, 20:46
Hvis du fikk op-up eller kjøpte oppgradering med poeng skal du ikke få høyere opptjening enn den du har betalt for (cash).

Savipix
02-07-2013, 20:50
Hei!


Lønner det seg eksempelvis å spørre om dette allerede ved innsjekk?

Setter pris på alle svar fra dere :)

Chansen är större om det ligger i systemet när ansvariga "peppar" flighten innan gaten öppnar. Min erfarenhet är att de flesta ger besked redan vid checkin att man önskar köpa upp sig.

737-405
02-07-2013, 21:42
Burde uttrykt meg klarere - fikk oppgradering gjennom Optiontown. Så vidt jeg har lest av rapportene her inne, skal man da få poeng for den oppgraderte klassen. Eller tar jeg feil?

Savipix
02-07-2013, 21:48
Burde uttrykt meg klarere - fikk oppgradering gjennom Optiontown. Så vidt jeg har lest av rapportene her inne, skal man da få poeng for den oppgraderte klassen. Eller tar jeg feil?

Då är det poäng för den nya klassen.

Använd:
http://www.flysas.com/en/unconnected_pages/EB-Member-Service/Member-Service/?err=-270100&vst=true

Peppep
02-07-2013, 21:50
Burde uttrykt meg klarere - fikk oppgradering gjennom Optiontown. Så vidt jeg har lest av rapportene her inne, skal man da få poeng for den oppgraderte klassen. Eller tar jeg feil?
Jepp, det er som sagt ved OpUp og poengoppgradering at man bare får original klasse. Hvis man kjøper seg opp til høyere klasse med Optiontown eller cash skal man få for den nye klassen.