PDA

View Full Version : God vindfull torsdag


ENGM 911
27-06-2013, 06:50
Da er det fri til mandag, om en liten time. Det herja godt i natt. Må det stilne og jeg våkner opp til sol og sommer utpå dagen.

SudCaravelle
27-06-2013, 08:13
God morgen fra sanden… Fremdeles rart vær her… 29 grader og klar himmel i dag tidlig – men i går da jeg kom ut fra bowlingen ved ti tiden (etter å ha vist hvordan nordmenn gjør idrett) var det 39 grader og 98% luftfuktighet. 200 meter til parkeringsplassen i dress var en challenge, og bilen dugget så kraftig på utsiden av vinduene at de kunne ikke være lukket...

I dag er det helg så en liten ti timer på kontoret, før det er quesedillas og rødvin i sofaen som er planen.

Nyt helgen.

LN-FHU
27-06-2013, 09:15
Mårnings fra Trondheim
Nest siste dag på jobb før ferie....bestått sertifisering med kjempeglans(tyskerne var imponert-det sier litt...) og litt mindre overtid enn planlagt :-)

Ha en fantastisk dag forumister :) :drink :drink

LNv22
27-06-2013, 09:24
God morgen fra Oslo tinghus.

Ingen rettssaker i dag, så det vil si en hel dag tilgjengelig til å skrive kjennelser og dommer.

I kveld venter besøk fra familien. Leiligheten fremstår som en byggeplass og jeg har litt å ta tak i før gjestene kommer....

Håper alle får en flott dag!

Peppep
27-06-2013, 09:41
God morgen fra Bergen. Rolig på jobb, men har ikke noe ferie å se frem til med det første. Snart bare et døgn til langhelg, det får duge.

Someone
27-06-2013, 10:13
God morgen fra Toscana. Ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre i dag, men først må jeg bestemme meg om jeg først skal bade eller spise frokost
35014

Chriscross
27-06-2013, 10:22
God morgen fra Bergen. Dette blir en lang dag. Fått levert i barnehage og løftet skrit på Sats. Så blir det pakking og rydding før biltur hjem til Østlandet.

HMWK
27-06-2013, 10:30
God ettermiddag fra Bangkok. Her har vi klart å bytte hotell fra et fint et til et mindre fint et i ingenmannsland. Dette står heldigvis kona for, men heldigvis booket hun kun for 2 dager. Så bytting blir det. Her skal vi ikke gjøre så mye siden ferien går mot slutten. Slappe av blir det garantert.

Fnate
27-06-2013, 10:31
God morgen fra 401 bussen. Skulle være rolige uker frem mot sommerferie. Tømme inbox og fixe opphopet forefallende... Men sånn blir det jo aldri.

9 dager til ferie...

Ha en fin en!

NB: Vræl!

kimpe
27-06-2013, 11:02
FERIE!!!!! :) :) :)

FI326 letter om noen timer med familen P. ombord mot Reykjavik og New York. :) Først noen dagers storbyferie med hot-dogs, Central Park, Coney Island etc.... Så rett over fra LGA til NAS og 5 herlige dager på Atlantis "The Reef". Her er delfinene allerede i gang med oppvarmingen til vi kommer.. :) :) Blir mye bading der gitt! :)

Så Beyonce-konsert i Fort Lauderdale, køståing i Orlando og far`s lille hemmlighet; en Ford Mustang Cab i 10 dager litt hit og dit...

Så dere får ha en fortreffelig sommer her hjemme, så høres vi plutselig mot slutten av Juli mnd.. :)

Tjoooohei! :)

Kim

Vegas73
27-06-2013, 11:07
En god og tåkefylt morgen fra Gullstua til SAS. På vei til varmere vær på Floridas vestkyst med min lille (som ikke er så liten lenger, virker det som... 8-åringer er ikke slik vi var på 80-tallet). Om èn uke kommer mor etter.
Håper vi rekker flyet til RSW med bare 1:45 på EWR. Heldigvis 5 D og E på SK907, så vi kommer i allefall fort ut av flyet. For tre uker siden tok det bare 10 minutter gjennom immigration OG customs, så det er lov å håpe :)

nime
27-06-2013, 13:18
God torsdag... sikkert for noen, men ikke for meg. Hodepine og snufs var fasit i dag tidlig, men fikk da kreket meg avgårde på jobb likevel. I kantina var det en kvadratmeter bløtkake for feiring av milliardkontrakt, så man fikk da tusket til seg et lite stykke dårlig samvittighet :p

Fortsatt noen uker igjen på jobb før ferie, men det er egentlig helt greit å jobbe på sommeren. Feriere gjør jeg gjerne om vinteren når jeg trenger det mest.