PDA

View Full Version : God tirsdag morgen...


EB
28-09-2004, 07:03
Det blir en pennende dag - en ny verdensborger skal etter planen komme! Om en halvtimes tid skal jeg gå til jobb - alt for å slippe Tjukkholmen på TVNorge. Ha en bedre tirsdag - lykke til CK!!!

LN-MOW
28-09-2004, 07:18
28. september er ingen daarlig bursdag! Lille-CK oenskes velkommen til verden!

Indian summer i Seattle .. gode dagemperaturer og straalende sol til tross for ugjennomtrengelig morgentaake. Fin spotterdag paa BFI som illustrert annenplass, og hyggelig aa sludre litt med de andre lokalspotterene. Royal King presterte aa miste buksa da han skulle fotografere Copa'en .. Plutselig sto han der med stigetrapp og kamera i armene og buksene rundt foettene ... Boeingpilotene paa Copa'en fikk med seg episoden saa kanskje det kommer en liten fleipetraad paa pprune?? :D

Airliner Word laa i postkassen idag - erfaringsmessig er da neste Airways under 48 timer unna ... Fergeuken er reddet!

intransfer
28-09-2004, 09:57
God morgen. Kjølig i Oslo i morges. Sov med vinduet åpent i natt, håper at det ikke setter sine spor. Får håpe at personer jeg har solgt i morgen kommer seg avgårde til Oslo i løpet av dagen :)

Elevrådsmøter er en ypperlig anledning for enhver politikerspire til å få verdifull erfaring. Nyt hvert sekund Cedlind :D

Ha en fin dag.

Edit: Skrivefeil

Savipix
28-09-2004, 10:15
God morgon.

Vaknade allt foer tidigt (0430) och boerjar nu kaenna effekten av detta. Solekn skiner men det aer kallt...16 grader :sarc

Samtidigt som vi oenskar CK med hustru lycka till faar vi aeven aegna en tanke aat de som omkom och anhoeriga i Estoniakatastrofen foer exakt 10 aar sedan.

Ha en fin dag.

Utflyttet
28-09-2004, 10:35
Grattis CK! :)

Ellers kan jeg påpeke en stor feil ved denne tråden, første mann som ser den vinner èn banan.

Trety
28-09-2004, 11:13
Sender lykkeønskninger til CK (og kanskje enda mer til kona - tipper hun trenger lykke til mer enn CK ;) ) fra en solfylt Drammen.

Thomas
28-09-2004, 11:22
Andre ser frem mot nye timer på Oslo Lufthavn Gardermoen. Blir dagen idag like "artig" som igår gleder jeg meg ikke til å dra på jobb!

Hva skulle man gjort uten busselskapene..

Klarvær her, men fordaurande kaldt.. bare 10 grader.. brrr :hoho

CK - når var termin på knotten? Er vel snart så du må dele ut matkuponger og refundskjemaer til kona pga forsinkelsen? ;)

LN-MOW
28-09-2004, 15:22
Originally posted by ph-ndr



Ellers kan jeg påpeke en stor feil ved denne tråden, første mann som ser den vinner èn banan.

Det er ikke en god tirsdag?? :p
Vet ikke jeg - her borte hos meg ser den veldig lovende ut!
Ingen taake!

Utflyttet
28-09-2004, 15:26
Du har herved vunnet en banan. Dagen startet rimelig jævlig, med en nedtur fra i går, som var en bedriten dag, go ahr siden surfet fra den ene katastrofen til den andre, ispredd lette personangrep. Alt utenfor her da, så ingen her har sagt noe gale :)

PS: Hvor skal jeg sende bananen?

LN-MOW
28-09-2004, 15:29
EB kan ta'n med over, men vennligst frysetoerr og vakumpakk den foerst, ellers blir det braak med US Customs! :p

EB
28-09-2004, 16:06
Kan ta med en pakke Banos...hvis det fortsatt finnes?

Concorde
28-09-2004, 16:40
http://www.baldecchi.it/espa%C3%B1ol/imágenes/baños.jpg

N-3PB
28-09-2004, 20:08
Originally posted by EB


Kan ta med en pakke Banos...hvis det fortsatt finnes?

Joda den finnes fortsatt, har en box i skapet hjemme. Den kan du få ta med over dammen, det er ingen av de håpefulle som liker det uansett.

LN-MOW
28-09-2004, 20:16
*kremt* ... ta heller med en Smil med banansmak, du ..... den har jeg faktisk ennaa ikke proevd.

Falcon
28-09-2004, 20:33
Originally posted by LN-MOW


*kremt* ... ta heller med en Smil med banansmak, du ..... den har jeg faktisk ennaa ikke proevd.



Også kjent som Twist Banan-ersatz. Anbefales! :)

EB
28-09-2004, 22:24
Fysj!!!! Min bagasje skal ikke være i nærheten av noe med banansmak!!!!