View Full Version : God (soendags-)morgen!
Puh ...
Hjemme etter 12 timer paa veien ... trafikken fra Orlando var et mareritt, naa som Atlanta's springbreak er over. I tillegg maatte jeg igjennom en skikkelig regnstorm som gjorde gleden ytterligere ,,,
Bakseterytterne var heldigvis taalmodige og holdt ut med Gameboy og annen bakseteunderholdning.
Saa naa sitter jeg her hjemme og er klar til aa stupe i seng etter aa ha gaatt igjennom epost og endel annet etter en uke omtrent helt internettloes.
Natta!
God morgen fra "kontrolltaarnet" paa LHR - mye heavy med TD rett utenfor vinduet. En del spesielle fargeskjema er ogsaa paa truffet baade i gaar og paa morgenen i dag.
Edit: Soeren, der gikk jeg glipp av en Qantas 744 - heldigvis ingen spesialfarger ;)
Glad søndag... Forlot selskapet i natt og våknet opp i en suite på Holmenkollen Park i dag tidlig. Rolig frokost og så trikken ned og hjem nå... Blir en rolig søndag - skal vel ut å gå en tur.
Da oppsumerer jeg at LN-MOW hadde flaks å fikk oppleve regnstorm og ikke snøstorm, LN-KGL hadde flaks da han ikke gikk glipp av Wanula Dreaming og EB hdde flaks og våknet opp i feil seng i Holmenkollen.... ;) Noen som IKKE har flaks i dag er Tromsø IL; de blir banket skikkelig blå i dag mellom kl 1800 og 1945.:up: Stabækk...? Well, what about them... NEDRYKK!:p
FBU 4EVER
09-04-2006, 14:01
Aldri problem med døgnvillhet etter SEA-turer,men den andre morgenen smeller det til: opp 12:30 og seeen frokost.
Dessuten skrives Stabæk med én k.Snart kan hele verden bokstaven Æ!Det skal Sandefjord få kjenne i kveld!:devot:
Originally posted by enml
Stabækk...? Well, what about them... NEDRYKK!:p
:baeh :mol :mol :mol :baeh
Vi snakkes i oktober ....... :devil
TigerBlack
09-04-2006, 14:36
God ettermiddag fra Fornebu :)
Blir vist litt overtid på meg idag, 10 timer med sådan greit nok det. Er stille og rolig på telefonen omsider...
Kos dere folkens :)
PS:
KOG- Hvor på LHR er det du er på spotting ??
Etter mye trasking og ingen som ville si noe fant jeg bare ett fornuftig sted, på taket av parkeringshuset utenfor terminal 4.
Originally posted by FBU 4EVER
Dessuten skrives Stabæk med én k.Snart kan hele verden bokstaven Æ!Det skal Sandefjord få kjenne i kveld!:devot:
Ja ja... en eller to. Er jo så lenge siden de var i det gode selskap at det er jo ikke rart en ikke husker helt hvordan det skrives
:baeh
...og LN-MOW; serien er ikke ferdig før 5. nov:mol :smokin Men, Molde spiller hjemme mot Stabæk med en K den 29. oktober. Er du i Norge så skal jeg spandere kamp og overnatting på deg! OBS! Det blir ikke plass blandt de to tilreisendes fra Blærum!
FBU 4EVER
09-04-2006, 17:27
Originally posted by enml
Det blir ikke plass blandt de to tilreisendes fra Blærum!
Men kanskje for en blære fra Røyken kommune?:baeh
God ettermiddag.Da er jeg inne igjen, etter en heldag ute i kanonvær. Smått solbrent etter den laang skitur på hele 2 km med kone, 5 barn, Au Pair og hund. Det er ikke lengden på turen som er det viktigste, men turen i seg selv. Fikk grillet alle pølsene, spist alle appelsinene og alle er enige om at det var en fin tur :D Glimrende å bo slik til at det bare er å spenne på skiene og legge avgårde.
Nå er det Barne TV, far sitter i godstolen med PC`n og livet er herlig.
Ikke noe påskeferie i år, men nå er det bare en knapp uke før reisen går til Østen, Midt Østen, Østen og til slutt hjem igjen.
Originally posted by Farmer
God ettermiddag.Da er jeg inne igjen, etter en heldag ute i kanonvær. Smått solbrent etter den laang skitur på hele 2 km med kone, 5 barn, Au Pair og hund. Det er ikke lengden på turen som er det viktigste, men turen i seg selv. Fikk grillet alle pølsene, spist alle appelsinene og alle er enige om at det var en fin tur :D Glimrende å bo slik til at det bare er å spenne på skiene og legge avgårde.
Samme straalende vaeret i Alta i dag, og dagen har vaert brukt til det samme som Farmer. Tur paa ski med kone og tre unger. Vi bor heldigvis ogsaa slik til at det bare er aa spenne paa seg skiene utenfor doeren. Virkelig herlig paa vinteren. I likhet med Farmer grillet vi ogsaa poelser, spiste appelsiner og kvikk lunch. Kvikk lunch hoerer alltid med nar familien skal paa tur. Er naa ombord paa Finnmarken paa vei til Harstad for aa hente bil.
sail4fun
10-04-2006, 01:14
God aften fra Eiknes på Syd-Koster etter en laaang dags ferd fra Skagen i lite vind
er kvelden rundtet av med godmiddag , og en ankerdram eller 2 , god natt.
/G
Puh - da var dagen nesten over. Har hentet kjaeledyr som har vaert i pensjon hos svigers i South Carolina. Seks timer til i bilen - begynner aa bli lei naa .... :p
Fikk derfor ikke med meg annet enn resultatene fra Tippeligaen, men det ser ikke ut som jeg gikk glipp av saerlig mye.