PDA

View Full Version : God fredag fra jungelen


Hpkris
14-06-2013, 04:50
Her har man hatt forlovelsesfest på Thai style på morgenen. Fin opplevelse, men dog litt annerledes enn i Norge. Nå er jeg iallefall godkjent av familien. Straks to Ubon der TG tar oss hjem igjen.
En god fredag ønskes alle :)

Someone
14-06-2013, 07:27
Mornings. Foreløpig med "seat block" ved siden av på en av #Ruters/Norgesbuss lørjete Scaniaer. Litt mer research i forhold til ferien står på dagens program og satser på å få presset inn en kort løpetur før middag, da formen ikke er helt der den skal være. Ha en fin dag

HMWK
14-06-2013, 07:31
God dag også fra Thailand, men ikke så langt øst som Hpkris, nærmere bestemt Chaiyaphum. Her skal det fikses hotell i Bangkok for retur ditt på søndag. Skal også planlegge de siste 2 ukene av ferien. Synd at det er en del regn rundt i Thailand nå, men vi finner sikkert noe som passer. Hpkris får glede seg til bryllup hvis det skal skje på buddhistisk vis i Thailand!

ATC-flyradar
14-06-2013, 07:32
God morgen fra Oslo`s ytterkant -neste i Akershus.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/p320x320/970739_10151440279111260_3237333_n.jpg

Været er som vanlig dritt mot helgen.

ha en god helg.

jan

Ståle
14-06-2013, 08:07
Grynt fra Oslogryta, kontoret er inntatt for lengst og dagens pålagte koffeinmengde i kroppen bygges opp kjapt og usikkert! Gårsdagens test av SAS Plus på KRS-OSL var godkjent, jeg fikk det jeg ba om - en muffin, chips og cola, noe som akkurat holdt for denne korte flighten. Det som bør bli bedre er ombordannonseringa for hva som er inkludert i SAS Plus da nabopassasjerne mine spurte om dette var inklusive nå..!

SAS vil vel helst holde godene for seg selv for å spare på chipsutgiftene.., men ellers er den nye menyen en dårlig vits! Vurderer å bytte bonusprogram til BA`s, ekke morro å fly "Business" med SAS lenger nå. Er det rart jeg skal med Stena Saga ikveld så man kan glemme alle verdens problemer innen Drøbaksundet?? :D :drink

Ha en fin dag!

Bizflyer
14-06-2013, 10:03
Mårnings fra det Sørlandske!
I dag ser vi sol, men i morgen kommer regnet igjen. Jommen sa jeg sommer. Godt man bare har 2 arbeidsdager i neste uke før nesa settes østover.

Men først blir det helg. Ingen planer, og kjerringa skal jobbe. Blir nok fredelig og greit sammen med bandittene. Har noe skummelt øl jeg må prøvesmake også i kveld tror jeg.


SAS vil vel helst holde godene for seg selv for å spare på chipsutgiftene.., men ellers er den nye menyen en dårlig vits! Vurderer å bytte bonusprogram til BA`s, ekke morro å fly "Business" med SAS lenger nå. Er det rart jeg skal med Stena Saga ikveld så man kan glemme alle verdens problemer innen Drøbaksundet?? :D :drink

Så du foretrekker HarryClass altså? Sånne som deg forstår seg tydeligvis ikke på en skikkelig businessclass når Stena Saga foretrekkes.....:drunk:

Jaja! Er det rart jeg drikker? God helg!

BF:cool2

Thomas
14-06-2013, 10:23
Boink!
30 timers intensiv jobbing i helgen så sier man, Adios Norge og Yo, W'zup America!
Nok som må gjøres i mellom slagene, men før vaktstart tror jeg det venter noen mil på sykkelen - sjallabais!

Ståle
14-06-2013, 10:25
Så du foretrekker HarryClass altså? Sånne som deg forstår seg tydeligvis ikke på en skikkelig businessclass når Stena Saga foretrekkes.....:drunk:

Jaja! Er det rart jeg drikker? God helg!

BF:cool2

HarryClass er hvertfall tusen ganger bedre enn en sjøbuss hvor man ikke får sovet ut fyllesjuken!

Om det er noe rart du drikker? Langtifra! B)

LN-FHU
14-06-2013, 10:29
God fredag formiddag fra Trondheim
Her er det øse-pøsevær idag,perfekt dag å sitte inne å jobbe med oppgjør :)
Kjapp tur innom tannlegein har jeg også rukket-null hull :D :D

Idag blir det spise-utedagen for å feire at fruen har fått ny jobb.

Ha en flotters dag :drink :drink

Fnate
14-06-2013, 11:12
God morgen fra London. Har baset mye med hotellet, som ikke hadde notert "twin beds" i bookingen. Det ble en time med fri bar mens de skulle ratte det til. Fikk rom, som fremdeles var king. Ned igjen og fikk til slutt et twin rom. Knøttlite, lytt, rett ved heis og 1etg.

Orket ikke styre mer igår men etter en del mas fikk jeg oppgradert de siste par nettene for et akseptabelt mellomlegg.

Straffer seg å reise uten Fnat

En fin en ønskes!

zico77
14-06-2013, 11:16
God fredag frå LH Business Lounge Frankfurt :)

Helga er starta, og no er det litt ferie som i gang. Få ledige seter her, så antakeligvis mange som tilbringer deler av arbeidsdagen i kantina her ;)

Ha ein flott dag!

AirbusTrond
14-06-2013, 12:07
God dag fra Gamle Oslo. Skal straks rusle bort til Akersgata for helgens jobb. Server skal flyttes, så da kan jeg vel like godt ta fri til søndag kveld, for de sa at det skulle være OK i løpet av lørdag...

Når søndagen er over er det to ukers minus to dager ferie som skal tilbringes i Norge, av alle ting. God fredag!!

LN-MOW
14-06-2013, 12:38
G'morn fra Chicago. Dagens prosjekt blir å komme seg hjem. Atlanta-trafikken synes fortsatt å lide etter gårsdagens flash-storm .... Og slik går no dagan ....

Martin
14-06-2013, 13:13
Hæppy fredag fra Berger. Ca. 7,5 timer igjen til FERIE!!!!

Blir litt kjøring av hageavfall for moderen i helga (og antageligvis siste besøk i barndomshjemmet noensinne :cry:)

Muligens redigere litt mer på kladden til neste TR. Skal jo fly om en uke. Også skaffe en koffert. Rekker vel det innen torsdag.

Ha en god fredag :)

LN-MOW
14-06-2013, 14:34
Halvannen time sen, men dette går greit. Fått meg stor frokost og stor latte, så nå ser jeg lyst på livet igjen! 34896