PDA

View Full Version : God mandag morgen.


SudCaravelle
10-06-2013, 07:14
God morgen fra syden. Deilig morgen på kontoret.. Hørte den nye ”Get lucky” med Daft Punk i bilen som ga et bra kick.

Mor la ned veto og sendte meg til legesenteret i går kveld hvor de påviste feber, bihulebetennelse og streptokokker. Det betyr hvit uke på SudCaravelle som fikk en ”bærapåsa” med penicillin og annet snusk med seg hjem. Savnet nesten norsk arbeidsmoral når jeg tuslet inn i heisen i dag tidlig ;)

Nyt dagen..

Hickok
10-06-2013, 07:21
Urk fra BGO. Kjenner det var fly og øl i går, ja. Atter tur nordover. Denne uke med en T/R EVE-OSL innlagt midt i, men først BGO-OSL-EVE i Plus. Noen som vedder i mot at det kun er lastet frokost, og at tilbudet derfor er 100% likt foran og bak "lappen"?

Kan si mye rart om BGO, men effektiv er den i hvert fall. Hadde vekkerklokken på 05:30, kjapp runde med dusj osv, før taxien sto klar 05:45. 06:15 satt jeg i gaten. Helt OK.

EDIT: Og da begynte uken med overbooking på SK238. Så de hadde satt opp -700, så det gikk som det måtte på en mandags morgen. Hadde jeg hatt god tid i dag, så hadde jeg vært klar, men det har jeg ikke.

sirpjalle
10-06-2013, 07:50
God morgen fra Forus!

Stille og rolig morgen på kontoret, enn så lenge. Så nå er det en kjapp runde med forumlesing før det er å brette opp ermene og komme seg i gang med dagens oppgaver som står på agendaen....

Ha en fin en forumister! :)

Thomas
10-06-2013, 07:59
En uke til avreise, lader opp med litt soling på OP!

http://i997.photobucket.com/albums/af100/Lorentzen26/DB69680A-11F1-45E0-A6F7-2EC925FE979A-6321-0000087B71B50A5F.jpg

Ingen longhaul idag, men det blir vel nok å holde styr på uansett.

Someone
10-06-2013, 08:18
Mornings. Blå himmel i hovedstaden, selv om man foreløpig ikke svetter av temperaturene. Selv med dressjakke. Vanlig dag på kontoret før det i kveld skal gjøres en innsats på fotballbanen. Ha en fin dag

ATC-flyradar
10-06-2013, 08:43
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/p320x320/6297_10151434410641260_336594504_n.jpg

Hvor er det blitt av varmen folkens ??

Jan

Ståle
10-06-2013, 08:57
Urk, grynt, hark, knirk, gjeeesp, ogsåvidere.....

Merker fortsatt bivirkningene etter en dobbeltur med Stena Saga i kroppen, ringte modern i går kveld og spurte om å komme på middag ikveld i bytte mot litt vin så da slipper jeg å styre med noe som helst etter jobb - i grunn ganske greit.

Enda godt det snart er helg!

Ha en fin dag!

LN-MOW
10-06-2013, 09:16
Sol og fint i Mosjøen. Om noen timer går turen sydover og det skal testes SAS Plus på SK841. Så får vi se hvordan det går ...

Ser ut som det har vært litt problemer med betaling både hos SAS og oss i natt .. det lyser rødt overalt ... :(

Bizflyer
10-06-2013, 09:36
Dobbeltur med Stena Saga???:drunk: Get a life, Ståle!!!

God morgen fra det Sørlandske forresten. Skulle gjerne ha sovet opptil flere timer til kjenner jeg. Fortsatt sliten etter en intensiv helg i Danmark. Nå er kontoret inntatt og de første møtene starter snart. Deretter går det nok slag i slag utover dagen.

T minus en drøy uke til avreise nå. Skal bli deeeeeilig!

Vi får håpe dagen blir bedre etter hvert. Solskinn og god temperatur hjelper jo godt på, og gleder sikkert også passasjerene på Independence of the Seas som ligger på brygga utenfor her. Jaja. De drikker sikkert de også!!

BF:cool2

OJB
10-06-2013, 09:53
God morgen fra Einhoven,
her er det grått og overskyet.
En bedre frokost er inntatt på Pullman Eindhoven Cocagne hotell.
Og nå møte med en av våre leverandører til prosjektet.
Returen går med KL1205 i kveld.
Ha en fin dag alle.

BSSW
10-06-2013, 10:14
God morgen fra Tananger

Strålende sol og en grei utetemperatur her.

Her sitter man og planlegger offshoretur i morgen, og jeg antar at det blir test av Sas Plus til BGO i morgen tiiiidlig før turen går videre i en Dash.

Feriepengene skal dukke opp på konto i dag, og med tanke på at siste offshoretur ble 16-20/5 så kan det by på en del kroner i tillegg :p

Ha en strålende dag forumister :)

Fnate
10-06-2013, 10:27
Jet lag jet lag jet lag jet lag

Babababababababababababa

Chriscross
10-06-2013, 10:42
Det blir vel raskt en månedslønn på de fem dagene der.

God morgen fra Faro. Vært overskyet i fire dager nå, på tide å kreve pengene tilbake snart!

BSSW
10-06-2013, 11:21
Det blir vel raskt en månedslønn på de fem dagene der.
Blir fort det ja
Trenger jo penger for å finansiere HNL-turen i sommer :p

Men ting skjer fort her i gården, ny utreise på onsdag i stedet for i morgen...

fluxie
10-06-2013, 11:31
God morgen fra Kypros. Varmen her er definitivt mye mer behagelig enn i Malaysia. Svigermor slapper av i vannet mens min kjære prøver å få kameraets oppmerksomhet. Ønsker alle en flott dag!

Thomas

http://img.tapatalk.com/d/13/06/10/uvuba6at.jpg

LN-MOW
10-06-2013, 17:23
Da var man på Det Store Kjøpesenteret. Fy f**** hvor mye folk det er her ....

Hickok
10-06-2013, 17:57
Da var man på Det Store Kjøpesenteret. Fy f**** hvor mye folk det er her ....

Og nå er det mandag ettermiddag. Da har trafikken roet seg ned...

Everest
10-06-2013, 18:05
Hilser fra SilverKris Lounge like utenfor London! Besøk nr. 2 her for min egen del og fastslår at den banker SAS-loungen ned i støvlene. Om jeg bare hadde visst at man hadde tilgang til alle Star Alliance-lounger som EBG litt tidligere!

Fortsatt god dag :)

Gunnar
10-06-2013, 18:51
God ettermiddag fra OSL. Å blande juni og juli ved booking av tur ble dyrt. Veldig dyrt. Billigbiletten var plutselig ikke så billig lengere. Men jeg skal i alle fall avstå fra å ringe VG, jeg har ikke behov for å bli hengt ut som idiot i landsdekkende media... :stir

Twin Otter
10-06-2013, 19:47
God aften fra Forus. Da var man back in business etter et snaut års permisjon. Så da er det bare å brette opp armene å komme i gang med de faste gjøremål. Men først: kaffe! 35 dager til ferie!

OJB
10-06-2013, 20:43
Da var man på Det Store Kjøpesenteret. Fy f**** hvor mye folk det er her ....

Ja , det er det her i AMS også. Det tyder på at ferietrafikken er på full fart oppover.
Rimelig folksomt er det i KLM loungen også.
Returen nordover sjøen går med KL 1205.
Ut igjen i morra tidlig med SK4002.
Ingen halte høns her i gården.............

Discus
10-06-2013, 21:01
God aften fra BGO. Her var det helt pakka, men nå har det heldigvis gått et knippe fly så det er mulig å finne en sitteplass.

OJB
11-06-2013, 01:11
Omsider kom man hjem.
Lang taxi til Polderbanen,motvind nordover med "Svanen" , PH-BXA, innflyging til 29 på Sola med for høy hastighet , ble liggende for høy på final, overshoot , ut over 11 Sola strand og ut i havet , nordover til Kvitsøy og deretter inn på final til 18.
Fin sightseeing i nydelig sommerkveld.
Serveringen på C var betydelig bedre enn bare for noen uker siden!?
Nytt service konsept?
Ikke de helt gode bildene i motlys,men slik ser det ut ved overshoot i finværet.
De mente vel godt vil jeg tro styremennene i fremme i rorbua ved å forsøke å ta igjen noen tapte minutter.:)