View Full Version : Video!
Hei! Jeg er ganske ny her på flyprat og lurte på om dere kunne se denne videoen og si hva dere synes om den?
http://www.youtube.com/watch?v=-TXpvfkxxu4
Og jeg vet kameraet er dårlig, men det var alt jeg hadde.
Hei
Så flott at du har delt en video med oss. Video er ikke det enkleste å få til, mange ting som må klaffe da.
Den var jo langt fra værste videoen jeg har sett. Lyden var heller ikke så ille. Etter hvert kan du jo lage fine overganger i et videoredigeringsprogram og slikt. Men det var en helt grei film dette altså!
Jeg ville tatt fram saksa og klippt bort en hel del her og der slik at det ikke blir så mye dødtid.
Tøft med kondenseringen rundt motornacelle og over vingen.
Takk for tilbakemeldingen! Skulle gjerne ha redigert det men det går ikke: PCen klarer det ikke...
Da er det ikke annet å gjøre enn å skaffe seg annen pc!
Hei FlyMads!
Har sett gjennom filmen din. Den er helt ok den, men skiller seg ikke ut blandt alle de andre i 'film fra kabinen'-kategorien. Det er dog alltid moro å se bilder og film fra ulike vinkler og angrepspunkter.
Vi er svært godt vant (og dermed litt kresne?) her på forumet. Litt etterarbeid kan gjøre så utrolig mye.
Ser ut for meg som om du har blikket, så da gjenstår bare tålmodigheten og teknologien :)
Hilsen en som ikke engang får til et passbilde, men elsker flybilder :)
Synes det er kult og se hele videoen uredigert frem til takeoff jeg da. Høre flymotorer ol. Men kanskje ikke så mye etter takeoff.
Et tips som vil bedre videoen betraktelig er om du tar vekk youtube sin videostabilisator.