PDA

View Full Version : Past midnight Blues - (eller god lørdag!)


LN-MOW
08-06-2013, 00:54
Etter 10 dager på antibiotikahælvtet kunne jeg endelig helle en gedigen salve skotsk myrvann i glasset og få spylt ut driten da skiftet tok slutt ved midnatt. Nå. 52 minutter senere. dundrer progrocken gjennom lokalet, børsten flommer og de lamme er helbredet på JFK. Helt sant !!!

Fnate
08-06-2013, 01:16
og de lamme er helbredet på JFK. Helt sant !!!

Spot on, mate! Skal forsøke å hilse Francis X og si at han har deg å takke for at han glemte igjen rullestolen i BA-kantina.

Blir et par timer til før høreteleklaffene her kan fylles med Kåntry&Western, men det går nå fremover.

En fin dag ønskes. (Så får vi se om jeg fortsatt mener det samme om noen timer når jeg lander på LHR.)

Utflyttet
08-06-2013, 01:17
Du er klar over at det er ikke noe gale i å drikke litt alkohol mens man er på antibiotika?

Myten om at man ikke skal drikke mens man er på sånt stammer fra gamle dager da de startet å kurere ymse sosiale sykdommer man fikk med seg fra ymse konsulent-opprag i hus med mange soverom, og at man ville folk skulle holde seg borte fra sånt i tiden fra man startet kuren til den hadde tatt hold i kroppen. ;)

-A

Peppep
08-06-2013, 01:37
Du er klar over at det er ikke noe gale i å drikke litt alkohol mens man er på antibiotika?

Myten om at man ikke skal drikke mens man er på sånt stammer fra gamle dager da de startet å kurere ymse sosiale sykdommer man fikk med seg fra ymse konsulent-opprag i hus med mange soverom, og at man ville folk skulle holde seg borte fra sånt i tiden fra man startet kuren til den hadde tatt hold i kroppen. ;)

-A
Sist jeg gikk på antibiotika (er vel seks år siden) fikk jeg beskjed om at alkohol ikke var farlig å kombinere med antibiotika, men at det ødela (eller kraftig reduserte) effekten.

K3nn7
08-06-2013, 02:29
Nå. 52 minutter senere. dundrer progrocken gjennom lokalet, børsten flommer og de lamme er helbredet på JFK. Helt sant !!!

Foretrekker nå hard rock jeg da... CV'ene skriker ut Highway Star, og jeg er ganske fornøyd med det desember 1971 hadde å tilby. Forøvrig god "morgen" fra hovedstaden.

Cecilie
08-06-2013, 07:50
God lørdagsmorgen!

Planen om å sove lenge i dag gikk i vasken så da er det bare å få på Dreamliner-sykkelutstyret og komme seg ut på landeveien for noen tråkk. Etter det blir det en lat dag på brygga, og sjansen for en båttur utpå ettermiddagen er vel også tilstede.

Henshaw
08-06-2013, 08:12
Fortsatt like morsomt å stå opp tidlig som det pleier og siden man skal tilbringe en 8-9 timer med "pose? kvittering?" så er det selvfølgelig ganske bra vær ute...

SudCaravelle
08-06-2013, 08:25
God morgen fra sandkassen. Nå er siste dagen av en usedvanlig rolig langhelg i gang og man roer seg ned før den sedvanlige barnegebursdagen. De fyller myyye år her nede.. Den i dag er hos en arabisk familie så den lille koseøllen til fedrene utgår nok.

Nyt dagen.

34841

Someone
08-06-2013, 09:17
Mornings fra Sandaker. Foreløpig 16 grader, men tror det blir en bra dag. Solen skinner i hvertfall. En liten tur på rulleski før det blir å kjøre til Tjøme. Svigermor har lovet rekefest. Ha en fin dag :)

jcnorway
08-06-2013, 10:09
God morgen fra hovedstaden!

Kursen settes etterhvert inn mot sentrum og konditor Sebastien Bruno, hvor bl.a. en macaron-pyramide skal plukkes opp i anledning Sparkende Fotings dåp imorgen :) Og ingen dåp uten skikkelig is/sorbét, så 9 liter med kokos- og mangosorbét fra Kulinaris er også på klar for avhenting i løpet av dagen.

Ha en finfin lørdag!

Discus
08-06-2013, 11:10
God formiddag - stråååålende sol her. Nå skal snart bilen på spa, den trenger en sårt omgang i bergens-simulatoren. Ellers null planer!

gustavf
08-06-2013, 12:20
Sola skinner i Oslo, men med stort etterslep på husarbeid og en manusfrist på mandag kommer til å sette mer pris på helga enn jeg tror jeg liker.

wilhelm
08-06-2013, 13:00
God dag fra Oslo. Litt sliten etter gårsdagens aktiviteter så sitter ute på balkongen og soler meg mens vaskehjelpen fikser husarbeidet.

w

Fnate
08-06-2013, 13:03
Åååååhhh.... Fra LHR....

Det var ikke bare i kantina de serverte vin i går. Delay på tarmac på JFK - Et strålende crew jekket vinflaskene og stemningen stod i taket lenge før "gear up".

Fortsatt god lørdag.

LN-FHU
08-06-2013, 14:40
Go ettermiddag fra Trondheim
Her har man hatt en og en halv time hard økt i motbakker med PT. ÅO MAI GAD.......sier jeg bare.....
Tror domenet sliten.dått.ænno passer dårlig, utslittuttahæl***e.dått.kåm passer bedre.....
Nå -dusj!!!!!
Ha en god lørdag...... :drink( ja den er velfortjent)

Martin
08-06-2013, 15:09
God lørdag fra Maura.

Hjemme i barndomshjemmet og hjelper mutteren med å kaste alt som ingen skal ha før huset selges om en snau måned. Litt vemodig, og mye gammelt som dukker opp som ikke havnet i containeren allikevel.

God lørdag ønskes.

Thomas
08-06-2013, 16:32
USA-turen 2013 faller på plass, men først skal det jobbes de neste 7 dagene deretter kan United sin BusinessFirst bare komme og Stormen Andrea ryke og reise! :)

learjet
08-06-2013, 16:51
Gd ettermiddag fra Hagan

Her ble det litt jobbing på siden av det normale i dag. Fikk telefon fra fruen om jeg hadde noen gode ideer for å frakte noe til London i dag. Noen småting som har vært på Norshipping skal være med på messe i London som åpner mandag.

Så da ble det et lite race rundt for fikse litt og nå ankom varene London med SK809 bare noen få timer etter at de oppdaget problemet. Skulle gjerne ha sett hvilke express tjenester som slår den :)

Nå blir det å handle inn litt før fruen skal hentes og en rolig kveld i sofaen med
kjØLig drikke.

Ønsker alle en trivelig kveld

S

fjasebase
08-06-2013, 20:14
God dag fra Daytona Beach. Passerte 30 grader i 11 tiden, så flyturen ble meget varm. Hadde nok stilt sterkt i en wet t-shirt contest i dag ;)

OJB
08-06-2013, 21:45
God kveld fra Tananger,
Flott vær her , men kjølig bris fra nord i dag og. Etter en dag med hagearbeid og båtpuss er tid for litt lørdag kveld og krim.
Det blir en kort helg , innsjekk med KL1202 imorgen er gjort for en kjapp business trip til Eindhoven med retur mandagskvelden.
Ut igjen tirsdag morgen med SK4002 og retur ut på dagen.
Ut igjen med SK4611 neste dag og retur på kvelden.
SÅ! blir det ferie i 4 uker fra lørdag!
Provence og Piemonte!
Here we come !
Seilflyging i Fayence står selvfølgelig på programmetder nede.
Og jeg skal ikke bruke fly som transportmiddel på 4 uker!
Fortsatt god helg folkens.