PDA

View Full Version : Fotokonkurranse: Sommer 2013

gilera
01-06-2013, 11:47
Hei! Etter en liten pause så er det nå på tide med en ny fotokonkurranse.
Konkurransen varer fra og med i dag, 1. juni, og avsluttes søndag 1. september. Siden det har vært så fint vær i mai, tillates bilder fra den måneden også. :)

Temaet er: Sol og sommer ved flyplassen! (Regn er jo forøvrig også sommer. :spin)

Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) (http://forum.flyprat.no/member.php?u=2312) med sitt bidrag i form av URL innen 1. september. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut i en ny tråd for avstemning. Vinneren blir annonsert i tråden etter endt avstemning.

Informasjon, regler og krav:

Skriv kort info om motivet/bildet, dato og sted. Ytterlige spesifikasjoner er også greit.

Bildet må være tatt fra og med mai til og med august i år (2013).

Kun ett bidrag per person per måned. (Altså totalt maks fire bilder per person.)

Det kåres én vinner.

Bildet skal være i standard størrelse (maks 1024 pixler i bredden). Hvis ikke endrer jeg bildestørrelsen uten forespørsel.

Bildet skal være tatt av deg selv. Viktig!

Bildet skal være flyrelatert (flyplasser, fly, cockpit, ATC etc.).

Bildene som sendes inn vil ikke være synlig for visning for publikum før avstemningen begynner.

Fotografen holdes ukjent fram til vinneren er kåret.

Da ønsker jeg dere en veldig god sommer og lykke til! Tenk lys og komposisjon, motlys kan i mange tilfeller være veldig gøy!

Med vennlig hilsen
Bjørn J. Jensen

gilera
28-08-2013, 15:06
Hei, nå nærmer det seg frist for å levere inn bilder. Konkurransen avsluttes søndag 1. september så det er bare å sende inn for de som har bilder! :)

gilera
02-09-2013, 19:20
Da regner jeg konkurransen for avsluttet og avstemning kommer i løpet av kvelden. :)

gilera
03-09-2013, 17:19
Avstemningen er nesen klar til å postes, men jeg venter på et svar ang. et bilde. Blir derfor noe forsinket dessverre...