View Full Version : 2 *G kort = Flere fordeler?
Hei. Reglene sier at som *G kan en ha med 1 gjest i lounge. Dersom jeg har gull status hos to star alliance selskaper, vil jeg da kunne ta med to gjester i lounge ved fremvisning av begge kort?
Superhai
30-05-2013, 07:03
Nei, det kan du ikke, det er du som passasjer som kan ta med en gjest, ikke kortet. Men om du kommer med det argumentet i en lounge, kan det jo likevel hende noen vil la det gå.
Chriscross
30-05-2013, 09:55
Kom med tre ulike gullkort på CPH og fikk da lov til å ta med kona, svigers og svoger. Men da var det hun litt mørke (asiatisk?) som var dørvakt. Tror det er litt verre med de gamle svenske meggene.
Kom med tre ulike gullkort på CPH og fikk da lov til å ta med kona, svigers og svoger. Men da var det hun litt mørke (asiatisk?) som var dørvakt. Tror det er litt verre med de gamle svenske meggene.
Jeg prøvde en gang å ta med meg to stykker opp fra 1.etg til 2.etg der en gang, men ble bryskt avvist av dem selv om det var tomt oppe (de hadde C-billett), så det tror jeg du har helt rett i.
KLM 1200
30-05-2013, 12:12
Jeg prøvde en gang å ta med meg to stykker opp fra 1.etg til 2.etg der en gang, men ble bryskt avvist av dem selv om det var tomt oppe (de hadde C-billett), så det tror jeg du har helt rett i.
Wat? er det kun for C-billett oppe i CPH ? Jeg har var oppe sist jeg var i CPH. men ingen sa noe til meg. reiste på V billett.
Mvh
KLM1200
GinTonic
30-05-2013, 12:43
Wat? er det kun for C-billett oppe i CPH ? Jeg har var oppe sist jeg var i CPH. men ingen sa noe til meg. reiste på V billett.
Mvh
KLM1200
Business nede, plastkort oppe.
KLM 1200
30-05-2013, 13:19
Business nede, plastkort oppe.
Men blir man kaster vekk nede viss man er nede i med Eco billett men er EBG ?
Chriscross
30-05-2013, 13:29
Men blir man kaster vekk nede viss man er nede i med Eco billett men er EBG ?
Nei, det blir du ikke.
Og med Plus så vil man ifølge SAS sales info ha tilgang til begge loungene. Så da spørs det vel om ikke skillet forsvinner....