PDA

View Full Version : God Onsdag morgen


Someone
05-04-2006, 06:51
Endelig var det min tur å komme med morgenhilsen:)

Trodde det omsider gikk mot vår men idag er det 2cm nysnø i hovedstaden:(

Ha en fin dag!

EB
05-04-2006, 07:57
Glad onsdag... Heldagsmøte før jeg mønstrer på DFDS til København i ettermiddag. Blir en A321 hjem på lørdag... Ha en bedre avslutning på uken...

Bizflyer
05-04-2006, 08:10
God morgen fra paradis øya Boracay på Filippinene!

Her skinner sola og det er bare 33 grader i dag! Sitter i strandbaren og surfer internett. De har til og med wi-fi her! Ikke værst! Lunsjen er inntatt og snart venter en svømmetur i det krystallklare vannet!

Akkurat nå er faktisk ikke livet så aller værst!

BF:cool2

GFL
05-04-2006, 09:11
Om 1 døgn er jeg snart i Amsterdam, på vei til min ille USA-turne...

Har ikke passet mitt før i ettermiddag, så jeg får ikke sjekket inn. ARGH! FIkk forrsten mail fra klm som minnet meg på alt, noe som er bra! Æ glær me.

ENGM RAMP
05-04-2006, 09:45
God morgen fra Tårntoppen ja..

Vel, grrrr, jeg blir misunnelig på dere alle som er ute og farter....Men, bare 2 dager igjen nå før 10 dager fri og avreise Paris på Langfredag

Her oppe snør det idag :( hadde virkelig håpet at det vinterværet var over nå, men neida...

Men men, ha en fin dag alle, og Bizflyer, nyt varmen, mens EB & GFL, ha en fin tur

:hi2

Alle andre? Ha en fiiiiin dag!

:nor

wf145
05-04-2006, 10:57
Pappapermen held fram, og livet er berre lekkert!:) Håper alle får ein fin dag!:)

Thomas
05-04-2006, 11:13
Hjelper lite med bursdag når man skal jobbe til 22:30 i kveld.. Yeee!

Det fine er dog at man har blitt helt frisk etter en heller tøff uke med "influensa-light" :naughty:

2 dager jobbing så blir det 3 dager helgefri, får ta feiringen da :nor

TigerBlack
05-04-2006, 22:17
Vel er her helvete hett for å si det pent. Telefonene gløder og vi sitter på overtid idag, imorgen og på fredag.

De fleste er ganske hyggelige,men jeg regner med at den tonen forsvinner kjapt dersom det blir streik.