PDA

View Full Version : Vintersesongen 2013

Marius Moberg
18-05-2013, 22:53
Detur ska visst selge ferier til Egypt vinteren 2013/2014 fra Oslo og Stavanger

Flyselskapet som ska bli brukt er Nesma Airlines. Dette selskapet fløy fra Oslo tideligere i år til Sharm El Sheik

Det er ikke komt noe avgangstider enda

LN-NGT
18-05-2013, 23:10
Blir ikke det "Vintersesongen 2014"? :)

Trdfly
18-05-2013, 23:42
Skal vi se i spåkulen så blir det nok "Detur-Style", som vanlig noen uker i forveien eller etter en flight, blir SVG-charteren kansellert.

Marius Moberg
19-05-2013, 00:36
Godt mulig at SVG blir endret er typisk at det skjer rett før eller rett etter en flight.

teamseacow
19-05-2013, 00:39
Blir ikke det "Vintersesongen 2014"? :)

Er glasset halvtomt eller halvfullt? :colgate:

Vintersesongen 2013/2014 er vel det mest riktige ;)

Marius Moberg
19-05-2013, 10:51
Nå vet ikke eg om Detur har solgt turer til Egypt fra Stavanger før så de klarer vel og fylle opp flyene sine regner eg med folk i dag bryr seg svært lite om selskap og reisetid så lenge de kommer til sol og varmen er de fornøyd

Trdfly
19-05-2013, 14:01
Nå vet ikke eg om Detur har solgt turer til Egypt fra Stavanger før så de klarer vel og fylle opp flyene sine regner eg med folk i dag bryr seg svært lite om selskap og reisetid så lenge de kommer til sol og varmen er de fornøyd

Tidlig på 2000-tallet tror jeg, men siden Apollo i år har bare Sharm el Shaikh ifra OSL og SVG tipper jeg at SVG-SSH er rimelig opptatt så de kunne sikkert sattset på en SSH-BGO-TRD-SSH, det hedde kanskje passet bedre i år.

Marius Moberg
19-05-2013, 15:34
Som jeg så på Detur.no selgte de kun turer til Egypt fra Oslo og Stavanger.

Fra Trondheim og Bergen sleger Detur kun til Tyrkia men kan hende Egypt kommer senere i år. Det er nok en del som må endres med tanke på at det er en del flere utelandske charterslekap som flyr i år.

Aegean har jo en del turer i fra nord Sverige i sommer også, mente de også hadde en tur i fra Stavanger-Chania i sommer også.

Tailwind tar jo over fra Sky Airlines, SunExpress har en del flyvninger og Corendon har visst veldig mye oppdrag i sommer i Norge.

Trdfly
19-05-2013, 17:17
Som jeg så på Detur.no selgte de kun turer til Egypt fra Oslo og Stavanger.

Fra Trondheim og Bergen sleger Detur kun til Tyrkia men kan hende Egypt kommer senere i år. Det er nok en del som må endres med tanke på at det er en del flere utelandske charterslekap som flyr i år.

Aegean har jo en del turer i fra nord Sverige i sommer også, mente de også hadde en tur i fra Stavanger-Chania i sommer også.

Tailwind tar jo over fra Sky Airlines, SunExpress har en del flyvninger og Corendon har visst veldig mye oppdrag i sommer i Norge.

Jeg sa bere at Detur hadde sikker tjent på å sette opp fly til SSH fra BGO og TRD i svinter siden Apollo ikke har det i W13/14.

Aegean Airlines kommer i Juni og utover for Norges og Apollos del.

Marius Moberg
19-05-2013, 19:31
Da skjønte eg hva du mente bedre ;) ja det er nok godt mulig at Detur hadde tjent en del på å selge reiser til Egypt fra Bergen og Trondheim også