PDA

View Full Version : God mandag


Someone
06-05-2013, 07:34
God morgen. Overskyet både i hovedstaden og i bondekommunen vest for den. Amputert uke i tid, men ikke oppgaver, så får vel prøve å være litt effektiv. Fotballkamp i kveld, og etter sist ukes litt overraskene storseier, så kommer man kanskje ned på jorden idag......selv om man strengt tatt ikke kommer lenger ned i seriesystemet hvis jeg tenker meg om :p

Ha en fin dag

Savipix
06-05-2013, 07:51
God morgon från SAS Operations Control Arlanda.

Solen skiner och trafiken går som den skall. Det blir en riktigt bra vecka och för egen del bara 1,5 dagar. I morgon väntar TK mot IST :)

JoeW
06-05-2013, 07:51
God mandag fra volvat, hvor man skal få tatt en rask kontroll. Blandt de få legene i Norge som er service-minded og behandler meg som kunde. Ellers møter Back-to-back i hele dag; satser på å få inn en løpetur i kveld -- er visst holmenkoll-stafett til helgen.

Ståle
06-05-2013, 07:54
God morgen, har sovet masse-masse i natt så nå er man fullstendig opplagt til en ny uke in-office! Senere ikveld blir det vel en tur nedom Tøyenbadet tipper jeg for å få duppet litt rundt så man kan tilvenne kroppen bassengtilværelsen på nytt mht. bassenget på hotellet i HKG neste uke.. :-)

Ha en fin dag!

LN-FHU
06-05-2013, 08:04
Mornings fra Trondheim
Sitter ved frokostbordet sammen med guttakrutt (",) Utrolig hvor mye mat som kan havne på gulvet altså :-)
Idag blir det et oppvaskmøte med Danske Bank, mens opphavet passer barna og lager middag. Ha en strålende mandag (",)

storg
06-05-2013, 08:46
God morgen fra Oslo øst. Litt tyngre enn man skulle ønske, selvpåført er det også. Men må nok skuffe, det er bare en bok som er årsaken.

God mandag fra volvat, hvor man skal få tatt en rask kontroll. Blandt de få legene i Norge som er service-minded og behandler meg som kunde.
Skulle bare mangle, med de prisene så bør det jo være bra :-)

Bizflyer
06-05-2013, 09:14
God morgen fra det Sørlandske.

Sannelig kom det ikke noen regndrypp på vei til jobb i dag, og meteorolygen har helgradert dagen i forhold til vær. Så her blir det nok litt av hvert.

Fortsatt jobb med månedsavslutt i dag, før dagen avsluttes med bursdagsbesøk hos min lille niese som fyller 1 år.

Så gjør vi ikke noe mer galt denne dagen iallefall!

Good day!

BF:cool2

roger
06-05-2013, 09:18
Morn frå Trondheim. Første gang spaserturen til/frå bussen mot jobb føregjekk uten hue og med open glidelås i jakka. Slett ikkje verst! Kort veke dette her ja; to og ein halv dag eller så, så går det mot hyttetur og taklegging. 30 år ++ for takpapp er vel vistnok i meste laget. Får sjå om ein får litt fart på booking av litt turar også, til "sånn passe" eksotiske reisemål.

Jaja, ha ein bra dag i sola!

Hickok
06-05-2013, 09:35
God morgen fra SK4082 på vei til EVE. Overraskende lavt belegg i dag. Normalt er det stinn brakke på dette flyet, men jeg klager ikke, siden jeg nå faktisk fikk ledig midtsete og dermed kunne ta frem PC'en.

Kort uke i Narvik denne uken. Drar muligens tilbake til Oslo allerede i morgen. Om ikke, så blir det retur onsdag kveld til Bergen. Har ikke sovet mange minuttene i natt, så tydelig at jeg fikk sove altfor bra i 2.etg hos BA i går. Ligger an til noen svært så hektiske uker på jobb de neste ukene, med oppstart på to prosjekter, avslutning på et, samt et fjerde som pågår for fullt. I tillegg er det ting som tyder på at det kommer inn et femte også... Jaja, får ta det som det kommer.

TOS_EBG
06-05-2013, 09:55
God formiddag fra et grått og vått TOS, snart på tur sørover med SK 4411 og ender opp i MAD via FRA. Her blir det 2 dagers EU-prosjektmøte før snuten settes nordover igjen. Solen skinner visst og tempen lover godt opp på 20-tallet i MAD :)

Discus
06-05-2013, 10:50
God formiddag fra Oslo vest, her er det full fart i dag (dvs. sånn passe full fart, ikke så man sliter seg ut). Ingen reising ut over det flexus tillater med det første.

Fnate
06-05-2013, 11:09
Ingen reising ut over det flexus tillater med det første.

I lfg media kan det jo virke som om de (flexus) knapt har tillatt noe reising i det siste? Det kan rett og slett, og til min totale overraskelse, virke som om strategien deres i å bytte navn fra flexus til noe annet allikevel ikke har løst alle tekniske problem. Underlige greier. Hmm... Det ble en så kalt diskresjon m/avsporing.

God morgen fra hjemmekontoret. Andre 10-timer'n på øret på rad. Det lades opp til beinhard uke som starter imorgen.

Ha en fin dag!

Martin
06-05-2013, 11:11
Grompf og grynt!

Snart jobb. Å forlate leiligheten kjennes akkurat nå enda verre enn å forlate det flysetet jeg hadde hos Singapore Airlines på lørdag.

Ha en bedre mandag enn meg.

Henshaw
06-05-2013, 11:32
Morn Oslo.
PC skjermen synger virkelig på siste vers, som jo er bare fint da jeg virkelig ser fram til å smelle av 1200 penger for en ny...
Heldigvis tar både lønning og studielån seg en tur innom kontoen i løpet av uka.
Trening og eksamenslesing, stort mer avanserte planer enn det har man ikke.

ENGM 911
06-05-2013, 11:50
Goood formiddag flynørds.

Fruen er i sin fjerde time foran sminkespeilet og tenåringen nekter å stå opp. La Familia ENGM911 skal på tur. Atatürk, Changi og til slutt havner vi på Soekarno Hatta.

Skal bi artig å treffe likesinnede flytullinger i Indonesia. Ha en fjong dag.

Peppep
06-05-2013, 12:34
God mandag, er tilbake igjen på CDG etter et effektivt døgn i Paris. Jeg får vel høre det nå, men synes ikke CDG er så verst. Joda, det er lange avstander, men utenom det er den trivelig. Og de har fått fast track, noe jeg trodde manglet etter tidligere TRs herfra.

Om en halvtime boarder jeg min første F-flight noensinne. Og min første A380. Gleder meg som et barn, og beklager skryteinnlegget. Heldigvis er ikke janteloven like tilstedeværende her. ;)

petter380
06-05-2013, 13:05
Og min første A380. Gleder meg som et barn

Det skjønner jeg! Her venter jeg nok en gang på en B735 som nesten ikke kan sammenlignes med det Peppep skal fly :p

God dag fra SVG! Orket ikke å betale 2000+ for flybillett i går (søndag) så reiser til OSL nå med 1425 flyet istedenfor. Grunnen til at alle fly var fulle i går var nok russen i Kongeparken vil jeg tro.

Blir en relativt rolig uke med DUB-tur på torsdag allerede, deretter LHR lørdag og tilbake OSL søndag igjen. Mye å se frem til med andre ord, dog igjen bare B73X'ere, bleeeh :D

LN-MOW
06-05-2013, 13:54
G'morgen, ja ... Her i vestsørøst fortsetter regnværet. Følen helt som norsk høst, nå....

Fridag i dag, så det blir nok mest godstol og Kindle ...

Peppep
07-05-2013, 04:10
Det skjønner jeg! Her venter jeg nok en gang på en B735 som nesten ikke kan sammenlignes med det Peppep skal fly :p
Er ikke 735 og 388 like spennende? ;)

Turen var fantastisk! Detaljene kommer senere, men det var virkelig, virkelig bra. Vet ikke om jeg var heldig med crewet, eller om det bare er at jeg mangler sammenligningsgrunnlag, men jeg var knallfornøyd med nesten alt utenom maten (som forventet). Har litt småpirk her og der hvis jeg skal være kritisk, men det var ikke ting som ødela helhetsinntrykket. Gleder meg til å prøve flere F-kabiner fremover hvis dette var "dårlig".

Og at det er så lite støy var veldig behagelig. Var overrasket over hvor stor forskjellen var, på tross av at jeg har lest om det ørten ganger før. En fantastisk maskin på mange måter.

hifiman
07-05-2013, 07:56
God mandag, er tilbake igjen på CDG etter et effektivt døgn i Paris. Jeg får vel høre det nå, men synes ikke CDG er så verst. Joda, det er lange avstander, men utenom det er den trivelig. Og de har fått fast track, noe jeg trodde manglet etter tidligere TRs herfra.

Om en halvtime boarder jeg min første F-flight noensinne. Og min første A380. Gleder meg som et barn, og beklager skryteinnlegget. Heldigvis er ikke janteloven like tilstedeværende her. ;)

Heldig gris :)