PDA

View Full Version : Korleis få ein "spenstig" tur til Brüssel?


roger
05-05-2013, 22:34
Sidan det er sundagskveld etter ei lang helg med besøk, har eg eit høveleg "enkelt" spørsmål. Skal til Brüssel i juni nokre dagar for jobb, og funderar på ruting. Dei openbare alternativa er jo TRD - AMS - BRU, evt TRD - CPH/OSL - BRU. Alternativ 1 gjev E190 og truleg F70. Har ikkje reist med F70 i "bevisst" tilstand, så det kan jo bli spennande. Den andre ruta blir jo 737, CRJ og/eller A32x. Kanskje ein kan håpe på at ein brått får MD-tur om ein reiser om CPH, men det er lite truleg, ser det ut til.

Elles er jo kriteria i staten "billegast mogleg", og her er det lite margin då utropsprisen innanfor fornuftig tidsramme ligg på under 2000...

Reiser i utgangspunktet ut sundag og heim torsdag. Gode idear til å gjere dette meir spennande?

Superhai
05-05-2013, 22:51
Du kan gjerne droppe töddel i Brussel, byen er ikke tysk. Ellers så er det jo muligheter fortsatt for Avro hvis du velger SN via f.eks OSL. Ellers så er det ikke så veldig mye mer spennende enn du allered har skissert.

roger
05-05-2013, 23:19
Du kan gjerne droppe töddel i Brussel, byen er ikke tysk. Ellers så er det jo muligheter fortsatt for Avro hvis du velger SN via f.eks OSL. Ellers så er det ikke så veldig mye mer spennende enn du allered har skissert.

Hmmm, og eg som trudde eg var flink og skulle vere "korrekt". Brussel skal eg halde meg til, takk. Kombinasjonar med SN såg dyre ut, men det hadde blitt nytt selskap og ny flytype. Skal sjå meir på det. Spenstig blir det nok neppe, uansett :)

Mjolnir
05-05-2013, 23:29
Hva med Estonian?

Har du tid til å bruke søndagen på å reise kan du jo ta DY eller Wizz ut på morninga til valgfri europeisk storby, og valgfri LCC videre etter et opphold der.

teamseacow
05-05-2013, 23:32
vil du ha spenstig kan du jo reise med United via Newark :p

Dash
06-05-2013, 00:17
En av de daglige rutene til SAS mellom CPH og BRU flys med KFs B717. Ellers så er BRU en av de hyppigste MD80 rutene....

roger
06-05-2013, 10:21
Hva med Estonian?

Har du tid til å bruke søndagen på å reise kan du jo ta DY eller Wizz ut på morninga til valgfri europeisk storby, og valgfri LCC videre etter et opphold der.
Hmmm, kanskje det ja. I utgangspunktet slett ikkje dumt.

vil du ha spenstig kan du jo reise med United via Newark :p
Nesten sikker på at det er litt utanfor reiseregulativet...

En av de daglige rutene til SAS mellom CPH og BRU flys med KFs B717. Ellers så er BRU en av de hyppigste MD80 rutene....
Det ser egentleg lovande ut. Det er vel ein og anna MD til Trondheim også (sjølv om det er CRJ som er sett opp no iflg. sas.no), så med fire sjansar må det vel kunne bli ein tur? Tenkjer det blir noko slikt. Får spare F70 til seinare.

hanswest
06-05-2013, 11:20
Du kan jo sjekke via Riga med Air Baltic, kanskje får du til 2.5 time i propell? De bruker jo Q400ene også til Brussel på enkelte turer.

Chriscross
03-07-2013, 21:30
Litt på siden, men den Brussel tråden som treffer best uten å lage ny tråd. Ankommer Brussel 18.30 og skal bo på Sheraton inni byen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Øl er vel et stikkord i denne byen. Hvilket bør jeg teste, og hvor bør det testes?

roger
03-07-2013, 21:42
Litt på siden, men den Brussel tråden som treffer best uten å lage ny tråd. Ankommer Brussel 18.30 og skal bo på Sheraton inni byen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Øl er vel et stikkord i denne byen. Hvilket bør jeg teste, og hvor bør det testes?

Vel, om du ikkje vil eit definitivt svar på øltypar du skal teste, så kan eg iallefall anbefale deg ein stad å teste på. Prøv Delirium Cafe! Der har dei øl. Mange hundre på kran :D. Kos deg! Dette er nær Grand Place, og i strøket der er det mykje godt å både ete og drikke.

hanswest
04-07-2013, 01:32
Området rundt Le Bourse har mange ok spise- og drikkeplasser. Belgisk øl: Leffe! Uten tvil.

jb1
04-07-2013, 11:15
Liker du blaaskjell er Brussel byen. Gaa til 't Spinnekopke/La petite araigne paa Place jardin aux fleurs eller til restauranter paa St. Catherineplassen like ved.
For belgisk bondekost med oel til gaa til Fin de siecle i rue des Chartreux. Begge deler er like ved La Bourse og ikke langt unna Grande Place. Grande Place er flott og er verdt en visittt men unngaa aa spise og drikke der, turistfeller lang vei. Unngaa for all del aa spise paa rue des Bouchers ved Galerie de la Reine, hyggelig for en spasertur,men ogsaa full av turistfellerestauranter. Omraadet rundt Avenue Louise er ogsaa hyggelig og mindre kjent blant turister.

Eriksan
04-07-2013, 22:04
Leffe er nevnt, både bruin og blonde. Orval, Duvel og Chimay (flere varianter) anbefales. Ellers vær crazy og prøv en Kriek (kirsebærøl), en klassiker :drink