PDA

View Full Version : Problem med registrering av EB-poeng ex-BGO?


SE-AER
03-05-2013, 19:13
Mine to siste flighter ut fra BGO (begge BGO-CPH) har jeg vært nødt å etterregistrere. Poengene ble ikke automatisk registrert, til tross for at mitt EB-nr var med på boardingkortet og reisene var bestilt på SAS sin hjemmeside, innlogget med min EB-profil. Selv om jeg hatt flere segmenter på samme e-ticket (f eks BGO-CPH-DUS) så har kun de andre segmentene blitt automatisk registrert, men ikke utreisen fra BGO. Snakket idag med en kollega, og han hadde heller ikke fått sin siste BGO-CPH flight registrert.

Noen flere som har opplevd problemer med dette i det siste? Det virker jo som at det er akkurat i BGO problemene oppstår ettersom alle de andre segmentene blir registrert som normalt.

Peppep
03-05-2013, 19:16
Jeg har to ganger i mars/april reist BGO-CPH-XXX, begge kom inn automatisk.

SE-AER
03-05-2013, 19:21
Jeg har to ganger i mars/april reist BGO-CPH-XXX, begge kom inn automatisk.
Merkelige greier! Det er akkurat i mars og april jeg har reist selv. Som sagt har jeg en kollega som og har hatt problemer med dette, derfor ser det ut som at det kan være en "systemfeil" og ikke ren uflaks.

Jeg skal høre med noen venner som har reist sammen med meg på disse turene, så får vi se om de har fått poengene sine.

Edit:
Nå har jeg snakket med tre av vennene mine; alle mangler poeng fra reiser ut fra BGO i det siste. Dette er tydeligvis en systemfeil i BGO, jeg får sende en mail til SAS så får vi se hva de svarer.

Flygern
03-05-2013, 21:03
Jeg mangler poeng fra OSL-LHR med SK og MLE-IST-OSL med TK, begge reiser fra midten av april, så mulig det er noe som hakker litt i hele EB-systemet?

Edit: Hvor lenge pleier dere å vente med å etterregistrere?