SE-AER
03-05-2013, 19:13
Mine to siste flighter ut fra BGO (begge BGO-CPH) har jeg vært nødt å etterregistrere. Poengene ble ikke automatisk registrert, til tross for at mitt EB-nr var med på boardingkortet og reisene var bestilt på SAS sin hjemmeside, innlogget med min EB-profil. Selv om jeg hatt flere segmenter på samme e-ticket (f eks BGO-CPH-DUS) så har kun de andre segmentene blitt automatisk registrert, men ikke utreisen fra BGO. Snakket idag med en kollega, og han hadde heller ikke fått sin siste BGO-CPH flight registrert.
Noen flere som har opplevd problemer med dette i det siste? Det virker jo som at det er akkurat i BGO problemene oppstår ettersom alle de andre segmentene blir registrert som normalt.
Noen flere som har opplevd problemer med dette i det siste? Det virker jo som at det er akkurat i BGO problemene oppstår ettersom alle de andre segmentene blir registrert som normalt.