PDA

View Full Version : God morgen fra kulden


Peppep
02-05-2013, 07:56
Våknet opp til hvit bakke og ca 0 grader, noe jeg innså for sent til at jeg hadde tid til å gå i stedet for å sykle. For sikkerhets skyld glemte jeg at jeg ikke har montert skjermer på den nye sykkelen enda... god stemning! Det ble i hvert fall en frisk start på dagen, nå sitter jeg her og tørker og gleder meg til ferie.

Ønsker alle en aldeles strålende dag!

Ståle
02-05-2013, 08:07
God morgen, nydelig å våkne opp til nok en dag med norske trikker på linje 17 og 18 for oss som er litt nerdete der. Sola skinner tilogmed, og allerede i morgen kan vi ta helg!

Denne helgen er jo også ekstra bra da Tom Waits maraton står på programmet, noen flere her som skal? ;)

Ha en fin dag i solskinner!

Ruby
02-05-2013, 08:30
God morgen fra Sola, våknet opp til sludd å små hagel i luften, surt å småkaldt ute men nå skinner sola. Lite trafikk på vei til arbeid men det hadde kanskje med at jeg var på jobb før 06:00....
Mail boksen er da ferdig ryddet å jeg er klar for en liten felt ekspedisjon i dag.

Ha en fin dag alle sammen !

Someone
02-05-2013, 08:50
God morgen fra Oslo. Her skinner solen, så kanskje det blir litt fart på våren. Til støl etter gårsdagens sykkeltur, den første skikkelige på mange år. I dag skal en rekke tall regnes ut så sjefen kan se hva vi tjente i april. Itillegg blir det en tur til Stenshagen som konsulent siden gamlefar skal bytte doning, så får vel være behjelpelig å sørge for at han krysser av det riktige på ekstrautstyrslisten. Ha en fin dag

Hypern
02-05-2013, 08:52
God morgen fra Oslo. Note to self: Aldri ta taxi 1 mai (da slår den sjeldne priskategorien høytid inn), passe trøtt og det skyldes litt mange øl i går. Men på jobb og skole må man uansett.

SudCaravelle
02-05-2013, 09:12
God morgen fra DWC - sitter tredve år tilbake i tid på HSBCs Jebel Ali avdeling for å cashe inn en sjekk?!?! Småfyllesyk etter et meget bra kundearrangement i går. I dag fyller fruen år så det ble kraftig frokost og skal feires på en av de bedre mexerestaurantene du finner http://www.maya-dubai.com/ Fruens favorittfor.

Nyt dagen.

Fnate
02-05-2013, 09:28
God morgen, nydelig å våkne opp til nok en dag med norske trikker på linje 17 og 18 for oss som er litt nerdete der.

Gud hjelpe meg, er du trikkenerd også?

God morgen fra Lillestrøm. I kveld er det produktutviklingspils på kontoret, så det blir nok fint imorgen.

Håper folket fikk levert dugelig med protester igår. Må si jeg faktisk fikk litt sans for en fagforeningsleder som ble spurt på TV (av prog.leder):

- "Hvor lenge tror du egentlig dere kan leve i den bobla dere lever i?"
- "Den håper jeg vi får leve i riktig lenge. Og jeg håper at flere land lager en tilsvarende."

Der traff han ihvertfall meg rett i hjerterota. Det er akkurat sånn jeg føler det innerst inne, når jeg lar fornuften fare.

pgaa
02-05-2013, 10:18
God morgen fra Oslo.
Ble hjemmekontor idag, da en ikke er helt i fres. Men det går seg vel til utover dagen.
Men er nok å ta av - så arbeidsledig er man ikke hjemmefra heller.

Ha en bedre dag. :)

Bizflyer
02-05-2013, 10:37
Så var det vel blitt blåmandag for arbeiderklassen!
Må si at arbeiderklassen må ha det aldeles framifrå. Eneste arbeidsrelaterte parole i Krsand var "Få lærlinger inn på sykehuset". Ellers det vanlige rasket med "saker fra utlandet".

Er det rart folk jobber i hagen denne dagen. Er vel mer blitt en mimredag over hvor fælt vi hadde det før?

Jaja. Nå er kontoret inntatt og her er det månedsavslutning på tapetet.
I kveld blir det dugnad i klubben. Grei oppvarming det til dugnad i borettslaget på lørdag. Det er helt tydelig at vi er inne i dugnadens tidsalder. Selv om våren kom sent. Nuvel, det trues med vinterlige tegn enda. Meldes om minus 2 til natta.

Ingen millioner fra Hamar i går heller, og DM tilbyr 100% bonus for kjøp av miles......
Hm.... Er det rart jeg drikker?

BF:cool2

Ståle
02-05-2013, 11:17
Gud hjelpe meg, er du trikkenerd også?


Det er kult å være en nerd, og når det gjelder trikken så går de jo på skinner! ;)

LN-MOW
02-05-2013, 13:08
*Gjesp* morgen fra Atlanta Veldig Nord. Har akkurat dyttet kona ned bakken retning flyplassen så hun skal få lov til å fakir-fly United til Syd-Dakota ... Tilbake i morgen, så lang tur for litt 'surmaget inspeksjon' av produksjonsfasiliteter. Jaja, Siemens er Siemens....

Allerede t-skjortetemperatur ute! Gjør ingen ting. :p

Legebesøk for guttungen på mårra'n .. litt logistisk utfordring med kun en bil disponibel, men vi finner vel ut av det... men nå frokost!

LN-FHU
02-05-2013, 13:26
Go ættmiddag fra Trondheim

Fysj for et grisevær !!!!! Best å være inne.....;)

Bedre vær ønskes alle sammen :drink

roger
02-05-2013, 13:45
For å fylle inn for forrige talar, sjå vedlegg... Moderen og faderen skal etter planen komme i kveld, så eg håpar at det ikkje blir for mykje vær på Værnes (sic).

Ha ein snøfri ettermiddag!

LN-RRE
02-05-2013, 15:33
God morgen / dag fra Oslo

Her er det kjempefint vær og sol og fint. Sitter i sentrum på kontoret og nyter utsikten :)

Gleder meg til jeg skal på MD80-tur i September :)

kimpe
02-05-2013, 16:02
Brrr....

Ser Roger drømmer om at det ikke skal bli for mye vær på Værnes i dag.. hehe. Lykke til med den!!

Her i Skaun er det nå SNØSTORM med veldig sterke vindkast og helt hvitt utenfor vinduet gitt.. Glad det er reisefri noen dager, og kom meg hjem fra New York før piloten på SK908 fant det for godt å ødelegge vingen også. :)

Vant i OT-lotto begge veier faktisk, og hadde noen hyggelige dager i NY og Atlantic City!

Da skal snøskuffen finnes frem fra boden igjen, og vinterjakken henges klar til bruk. Fysjogæsj.....

Kim

ENGM 911
02-05-2013, 17:05
Siste nattvakt i kveld, så er det pinadø fri til midten av juni. Turkish med forbidden lipstick og klorbleika hår skal bringe oss til Jakarta neste mandag.

http://www.ibtimes.com/turkish-airlines-bans-flight-attendants-wearing-bright-lipstick-good-taste-or-catering-islamists#

Ha en flotters dag

OJB
02-05-2013, 17:26
God ettermiddag fra Forus,
Noe kjølig her over i sørvest fortsatt. 4 grader i morgentimene er ikke mye å rope hurra for.
Vel , tid for å avslutte arbeidsdagen og sette kursen hjemover.
I kveld blir det team aften for feiring av nok en ferdigstilt produksjonsbrønn med teamet mitt på et bedre spisested i Stavanger.
12 av 17 brønner i første fase er ferdigstilt fra bore og brønnteamet i Skarv.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

Henshaw
02-05-2013, 19:25
IKEA. Skru møbler. Flytte.

Det viktigste er på plass nå, altså pc og internett, så får man se om man ikke får hilst på noen av de andre skapningene jeg deler bad og kjøkken med etterhvert.
Ellers blir vel første måltid i nye kåk av den enkle sorten, sånn rund, frossen greie man putter i stekeovnen et kvarters tid.

TG923
03-05-2013, 01:50
God morgen, nydelig å våkne opp til nok en dag med norske trikker på linje 17 og 18 for oss som er litt nerdete der. Sola skinner tilogmed, og allerede i morgen kan vi ta helg!



Norske trikker er vel å ta i ganske mye. Tyske er vel mer relevant selv om flesteparten er bygget (på lisens) i Norge.