PDA

View Full Version : God morgen fra midtausten.


SudCaravelle
01-05-2013, 06:37
Lite første mai stemning å spore I gaten her gitt… En kjapp tur innom kontoret før man freser sørover mot Abu Dhabi for et møte med noen lokale. I kveld blir det et artig arrangement med 60 kunder på programmet.

Gårsdagen på Ninteen Montgomerie skuffet som vanlig ikke med noen utrolige biffer og en spansk i glasset.:)

Nyt dagen.

34339

Speedbird
01-05-2013, 07:16
God morgen fra Nordsjøen! :)
Her er vi ferdig med nattens arbeid, og det er 45 minutter igjen av skiftet før det er å få seg noen timers søvn før helikopteret tar meg og crewet tilbake til land. :)

Ha en fin dag folkens! :)

Peppep
01-05-2013, 08:53
God moooooooorgen fra jobb. Det ligger an til en rolig dag, og det håper jeg stemmer. Skal prøve å planlegge litt reising innimellom - reiser på lørdag, og har planlagt alt for lite... begynner å bli småstresset.

learjet
01-05-2013, 09:10
God morgen fra Nittedal.

Her skinner solen og frokosten er straks på bordet. Utrolig deilig med en ekstra fridag. Og når den er lagt til det som er vår mest rolige dage generelt, så blir det ikke noe ekstra jobb før eller etter heller. Perfekt !!

Blir vel litt indre og ytretjeneste i dag. Har masse som skulle vært gjort i heimen, så det er vel bare å brette opp og komme i gang.

Var forøvrig et par kolleger som ristet kraftig på hodet når jeg nevnte at jeg skulle ha fri en dag i september for å fly litt rundt med en gammel MD.

Ønsker alle en trivelig dag !!

S

Someone
01-05-2013, 09:22
God morgen fra Sandaker. Får vel begynne på frokosten om ikke lenge så svigers blir fornøyd. Litt småpusling hjemme før en sykkeltur i Marka står på agendaen. Dessuten blir det trolig å se litt på restauranter, hoteller og leiebiler til alle sommerens utflukter. Ha en fin dag

sirpjalle
01-05-2013, 09:49
God morgen fra Stavanger.

Uvanlig tidlig oppe på en fridag, men slik er det når man måtte ut og henge opp flagg på flaggstengene.

Blir en sløvedag dette, med unntak av en kjapp tur for å plukke opp diverse ting, bla en håndveske som kjerringa glemte i sånn tattleforening.

Nuvel, ha en fin en :)

bjornstrom
01-05-2013, 10:17
Godmorgon från Stockholm! Solen skiner, jättefin dag. Ska faktiskt jobba idag, måste avsluta lite gamla grejer så jag kan fokusera på mitt roliga jobb på BusinessClass. Ska lägga upp bilder från vårt event på Landvetter (GOT) som var jättebra, vi fick se brandförsvarets nya tyska super-brandbilar använda sina skumkanoner mot ett brinnande flygplan etc.

Jag hoppas ni alla får en trevlig 1:a Maj!

petter380
01-05-2013, 10:23
God dag fra Longyearbyen (har funnet ut at det er sikrest å si pga midnattsol)! 5 dager har gått altfor fort og jeg kan garantere at jeg vil være tilbake!

Legger ved et stemningsbilde fra mandag, fra en av flere turer, herreminhatt for en dag! 34340

Martin
01-05-2013, 10:36
God 1. Mai fra Neskollen. Skal nok ikke gå i tog, men jeg skal ta både buss og fly. Bussen til OSL om en time, og fly videre etter et par timer. Allerede oppgradert til Executive på Hilton i andre enden :cool:

God onsdag ønskes :)

Bizflyer
01-05-2013, 12:06
God formiddag, Kammerater!

Endelig er den store dagen her hvor vi kan gå i tog for våre rettigheter og hylle gamle helter som Mao og Kim il Sung! Her skal det toges og protesteres fra morgen til kveld!

Ha en super 1 mai, dere Proletarer!!

BF:old

TOS
01-05-2013, 12:20
Gratulerer med dagen fra Tromsø! Litt rolig formiddag før avreise til hovedstaden for et par dager der, og deretter Bergen i et par dager. Retur med WF via BOO på lørdagsmorgen.

SQ 777
01-05-2013, 12:35
God dag fra I Mosaic lounge FCO . Her er baren stengt grunnet tekniske problem..??? Ingen bartender, 1. Mai kamerater ?

ENGM 911
01-05-2013, 12:57
God formiddag og gratulerer til min kone som begynner å dra på årene. Kveldsvakt med helligdagstillegg er bærre lækkert, bare synd hovedflyplassen er så infernalsk langt nord for Oslo.

Ha er knakanes kjekk dag nøøørds

Henshaw
01-05-2013, 13:16
Morn fra Oslo. Glemte at det var første mai idag da jeg dro på jobb i går ettermiddag. Utrolig som folk handler bare fordi det er en dag med stengte butikker midt i uka.
Ellers har reisekamerat kjøpt seg biz billetter med UA til EWR i sommer, så da ble dato for ferie spikret.
Dagen her går vel til en blanding av rydding/pakking og litt skolearbeid, da det imorra ser ut til at det blir flytting til studentbyen 100m oppi gata, til mye større rom for en litt mindre penge.

Fnate
01-05-2013, 13:17
God morgen fra Lillestrøm. Dro en lett rødvinsindusert 11 timer på øret i natt. Rimelig sliten etter lange dager.

Troféelefanten er mest opptatt av hva som skal stå på 1.Mai parolene hans. Han heller litt mot NEI TIL ALT, men tenker at han isåfall må spise opp all sjokoladen sin først.

En god dag ønskes

Martin
01-05-2013, 13:20
Troféelefanten er mest opptatt av hva som skal stå på 1.Mai parolene hans. Han heller litt mot NEI TIL ALT, men tenker at han isåfall må spise opp all sjokoladen sin først.

Tror det har begynt å virke. Det var nei til Pepsi her i kantina. Måtte ta en øl istedenfor

Fnate
01-05-2013, 13:23
Tror det har begynt å virke. Det var nei til Pepsi her i kantina. Måtte ta en øl istedenfor

Bare det ikke går utover rapportskrivingen så... ;) God tur!

Ståle
01-05-2013, 14:41
Urk fra CPH, hjem og sove!

Tommy777
02-05-2013, 00:41
God eftan fra Chicago, kamerater.

Her i kapitalistenes hoeyborg er det lite 1. maistemning.

Moete med Smisek og Foland i dag hos United og halvannen time paa ett venterom mens man venta paa 7500 miles servicen paa bilen til kjerringa skulle bli tatt.

Varmt? Rundt 30 grader her i dag, saa sommern har kommet!

Hypern
02-05-2013, 08:25
God eftan fra Chicago, kamerater.

Her i kapitalistenes hoeyborg er det lite 1. maistemning.

Moete med Smisek og Foland i dag hos United og halvannen time paa ett venterom mens man venta paa 7500 miles servicen paa bilen til kjerringa skulle bli tatt.

Varmt? Rundt 30 grader her i dag, saa sommern har kommet!

Nå var det vel faktisk nettopp i Chichago hvor 1 mai oppstod som en internasjonal kampdag. :) Så dagen har ikke sin opprinnelse fra Sovjet eller noe annet sted.