PDA

View Full Version : KRS En tøff start på dagen :)

ThePlanespotter1
28-04-2013, 09:28
Heisann!

Dagen startet med at jeg stod opp 04:45 for å ha god tid til å få med Estonian Air (takk til LN-KRF for alerten). Mange i huset sov enda, så jeg måtte snike meg ut av huset, før jeg satte i gang med syklingen.
Meg og "Flypåtaket" syklet 05:25 og flyet skulle lande 06:05 når vi hadde over en mil å sykle og dermed satte vi full gass!
Heldigvis kom vi frem 05:50, helt anpustne ;P

Ikke så lett å velge mellom å filme, eller å ta bilder, så jeg kombinerte begge to!
Videokameraet (på stativ) i venstre hånd og speilrefleks i høyre hånd :P

Nok snakk, her er den :)

www.youtube.com/watch?v=hrx6TKegMEM

terje t
28-04-2013, 09:47
Fint opptak!

Northrider
28-04-2013, 14:48
Grøsser av tanken på å stå opp så tidlig, men utrolig rått at noen stiller opp for å dele begivenhetene på Kjevik. Kudos! :)

Altitude
28-04-2013, 14:51
Er dypt imponert over at du kom deg opp så tidlig, og syklet en mil, for å ta imot vesle Estonian!
Var vel verd det? - lyset er jo nesten magisk. Blir flotte landingsbilder med approach fra Varoddbrua, Kjevik er en skikkelig spotter-drøm.
Takk for at du deler!

ThePlanespotter1
28-04-2013, 18:06
Mange takk folkens :)

Selvfølgelig var det verdt det. Dette er noe jeg ikke kommer til å glemme med det første :p

Var første gang jeg sykla bort, så hastet utrolig mye for å rekke Estonian, men returen var ganske koselig. Tok noen bilder langs veien ellers sykla vi rolig :p

Bizflyer
28-04-2013, 19:52
Stilig bilde på forsiden av http://www.fvn.no/ nå som viser Elias og Estonian sammen på KRS.

96adrian
29-04-2013, 08:42
Flott video!
Ser jeg har gått glipp av noe her...kom hjem fra London med FlyNonstop i går kveld :D Dette fløy altså til CDG og NCE fordi "Elias" var i AMS for rutinesjekk? Var ikke det tidlig?

inger
29-04-2013, 10:30
Fin video :) Godt å komme seg opp om morgenen :)

:) Inger

ThePlanespotter1
29-04-2013, 13:25
Flott video!
Ser jeg har gått glipp av noe her...kom hjem fra London med FlyNonstop i går kveld :D Dette fløy altså til CDG og NCE fordi "Elias" var i AMS for rutinesjekk? Var ikke det tidlig?

Takk :)
Det stemmer. "Elias" dro omtrent 07:00 til AMS før Estonian air tok av til Nice litt etter skjema ;)