View Full Version : Pysj i F. Den beste...
Siden søndag og lett tråd om amenity bag.... Hva med pysj i F .
Har hatt LH , OZ og nå 6 stk på vel en måned TG, stablet opp hjemme...
Winner ? TG absolutt... Deres XL for meg er meget behagelig. Har så mange at jeg kan bruke den i hagen som "joggedress" :colgate::drunk:
( Likte også TG tannbørster , men vanskelig å åpne pakningen )
Dag Viking
21-04-2013, 16:01
AF , og den på 380 er hakket bedre enn 777. Ellers er LX sin også grei. TG sin er jo stygg i mine øyne.
Må legge til at OZ sin var flott, men liten.... i XL ...
Jeg har en SQ pysj som minner mest om kortbokser. Ingen tvil om at he ikke er asiastyled!
robertaas
21-04-2013, 18:06
Syntes nattskjorta fra Lufthansa, den hvite med blårutet rundt kragen, var både komfortabel og fin.
Holdt nesten på å gå på jobb i den en dag. :)
Fly med oss
21-04-2013, 18:30
Syntes nattskjorta fra Lufthansa, den hvite med blårutet rundt kragen, var både komfortabel og fin.
På jobb har vi dress code som innebærer at menn må bruke overdel med krage. Kanskje jeg skal utfordre systemet og gjennomføre det du holdt på å gjøre? :cool:
LX sin var veldig bra, og det hender jeg bruker den når jeg labber rundt hjemme. TG sin xl er jo ikke stor nok, og fargen er jo heller ikke noe å rope hurra for.
OZ og TK sine F pysj har jeg ikke åpnet enda, så kan ikke uttale meg om de enda. De ligger fint i et eller annet skap
Synes den til Lufthansa ser best ut, mens Thai sine er mest komfortable når en skal sove.
w
Syns AA sin er fin jeg.
TG-har de fortsatt toppluer?
Har ikke prøvd annet enn TG og ANA sin, men av de to foretrekker jeg klart ANA sin. Stilig greie av bambusfibre, med krage og knapper på overdelen.
Jeg har en SQ pysj som minner mest om kortbokser. Ingen tvil om at he ikke er asiastyled!
Hvorfor ligger ikke denne tråden i Foto-forumet :lol:
robertaas
22-04-2013, 00:22
Hvorfor ligger ikke denne tråden i Foto-forumet :lol:
Høres ut som om vi har funnet dresskoden for neste samling. :colgate:
Å der sporet vi av igjen ja.....
He, he, spore av.. Jeg sa dette var en lett, fullstendig useriøs søndagstråd... Og Robert sitt innspill passet godt inn...^_^ Ga meg, trådstarter, en god latter...:up:
SudCaravelle
22-04-2013, 18:04
Vi må ikke glemme vår lille venn fra det store eplet i denne tråden..34292
Tommy777
22-04-2013, 23:41
Den lyseblaa er til dagflighter. Du faar kun bukse paa nattflighter.
De asiatiske har ofte pysjer som ikke er laget for europere, men det finnes unntak.
Her er de jeg har proevd i rekkefoelgen
1. Cathay Pacific. Shanghai Tang pysjen er den mest behagelige og passer godt for gutta med oelvom
2. Singapore. Givenchy som passer vestlige godt. XL er lang nok for meg som er 186.
3. AA. Akkurat passelig tjukk for aa sove. Bruker den ofte hjemme.
4. Swiss. Meget behagelig. Er vel samme produsent som LH?
5. Thai. Gyselig farge, men behagelig.
7. Qantas. Liker faktisk biz bedre enn F pysjen.
8. Lufthansa. Ser best ut og passer meg bra. Synd at LH koker alle paa flightene sine.
9. JAL. Ser bra ut, buksene passer som ett skudd, men overdelen i XL er for trang.
robertaas
23-04-2013, 00:40
Den lyseblaa er til dagflighter. Du faar kun bukse paa nattflighter.
Skjorten jeg fikk på LH var hvit, med unntak av underkanten av kragen som var rutete i hvitt/blått. Og det var en nattflight.
Om jeg har mulighet til å være med på neste samling vil jeg dukke opp i den. ;)
Dag Viking
23-04-2013, 00:42
4. Swiss. Meget behagelig. Er vel samme produsent som LH?
Van Laack ja. Mine overdeler er like, men buksene ulike. Lufthansa sine er tynnere.
5. Thai. Gyselig farge, men behagelig.
Pysjen jeg fikk på Thai forrige uke var grå, og med en glidelås i halsen. Selve pysjen var grei, men de kunne spart seg glidelåsen.
:mol av dette skrytet. Jøss, skulle ikke undre meg om enkelte vassa rundt i det i hagen med grillforkle også. P....
Uff, glemte vist at jeg fikk tilbud om pysj 2 ganger, men det var BARE i C-klasse så det teller nok ikke, uansett, takket høflig nei for en tur på 6 timer
:mol av dette skrytet. Jøss, skulle ikke undre meg om enkelte vassa rundt i det i hagen med grillforkle også. P....
Uff, glemte vist at jeg fikk tilbud om pysj 2 ganger, men det var BARE i C-klasse så det teller nok ikke, uansett, takket høflig nei for en tur på 6 timer
Ha ha ha :) Pysj er digg, så jeg takket høflig ja på en tur på under 4 timer.
Ha ha ha :) Pysj er digg, så jeg takket høflig ja på en tur på under 4 timer.
Fikk ikke en til mini-Fnate'n og vel:lol:
The Ticketor
24-04-2013, 00:24
Sitter faktisk i min QR C-klasse-pysj akkurat nå. Perfekt "rundt huset"-bekledning. Men ikke fra F da.