View Full Version : AirBerlin med BGO-VIE?
bgo-flyer
20-04-2013, 12:36
Noen som har lyst til å spekulere i hvorfor BGO - VIE ligger inne i bookingsystemene til AirBerlin?
http://i34.tinypic.com/2lna255.png
Boeing_fan
20-04-2013, 13:10
Det blir nok Niki som starter BGO-VIE i så fall. Hadde ikke overrasket meg om en slik rute hadde kommet, ingen flyr BGO-VIE per idag.
Bizflyer
20-04-2013, 14:51
Det er vel bare Austrian som har 2 daglige mellom VIE og OSL. Tror ikke SAS flyr dertil fra OSL engang.
Overraskende.
Det er vel bare Austrian som har 2 daglige mellom VIE og OSL. Tror ikke SAS flyr dertil fra OSL engang.
Overraskende.
SAS flyr ikke til VIE i det hele tatt....
Boeing_fan
20-04-2013, 16:26
Overraskende.
Norwegian flyr også OSL-VIE 2x ukentlig. Nå aner jeg ikke hvor bra Norwegians rute går, men siden de bare flyr to ganger ukentlig og vanligvis tar en pause hvor de ikke flyr i januar/februar, tror jeg ikke akkurat passasjerene strømmer til.
Austrians rute tror jeg går rimelig bra, flyr en del med dem og flyene er stort sett fulle både foran og bak gardinen de gangene jeg flyr med dem. Men det sier ikke så mye om markedet til VIE, da jeg har inntrykk av at de fleste som reiser med Austrian fra OSL er folk som reiser videre til Øst-Europa, Midtøsten og Asia. Man kan jo alltids håpe på en tredje daglig avgang snart!
jameson82
20-04-2013, 16:39
Dette ser mere ut som en feil på hjemmesida til AB. Normalt skulle TXL,DUS og MUC stått som muligheter.
Boeing_fan
20-04-2013, 16:54
Hvorfor det, har AB flyr vel ikke annet enn charter fra BGO?
bgo-flyer
20-04-2013, 16:54
Normalt pleier ikke Bergen å ligge inne før nå nylig, det er vel egentlig det som overrasker meg mest...