PDA

View Full Version : YESS, YESS, YESSS... BA-kantina er oppe og går igjen

Fnate
12-04-2013, 13:47
Juhuuuu... Dette er da tråden for de virkelig spesielt interesserte:

De har nylig byttet cateringselskap på BA-loungene på LHR. Avslutningen med det gamle og starten på det ny har (i et svært bortskjemt perspektiv) vært fullstendig krise.

Mangel på kake og flesk har vært gjennomgående. Det har også sett skikkelig slufsete ut. Ihvertfall i Superkantina. Lyspærer var gått, vinflaskene tomme, 70% av strømuttakene funket ikke, smuler og søl over alt...

Nå var jeg der igjen igår og alt er på stell igjen. Skikkelig rent og fint. Mer utvalg drikke og skikkelig bra mat utvalg. (Raaaaaap, BåiYYY)

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/20130411_133721.jpg (http://s1182.photobucket.com/user/fnate/media/20130411_133721.jpg.html)

Nå er det bare å glede dere.

(og jadda... flymaten var også tilbake i god gammel stil. Mulig det var flaks)

Mvh Abyrithmus Maximus

Someone
12-04-2013, 13:48
Hvordan er det i kantina forbeholdt oss med sølv? Ser ut som jeg snart må sitte der å blomstre.....

Discus
12-04-2013, 13:52
Hvordan er det i kantina forbeholdt oss med sølv? Ser ut som jeg snart må sitte der å blomstre.....

Normalt er den også bra, og har varmmat ikke ulikt det på bildet. Den har (hadde?) i tillegg selvbetjent fryser med is (noe superkantina ikke har) :drink(Erfaring basert på forrige cateringselskap)

dc-8-63
12-04-2013, 13:52

Psst! Oil and Energy Club Psst! ;)

Someone
12-04-2013, 13:55
Psst! Oil and Energy Club Psst! ;)

Ja, men da må jeg vel fly med de med tranen? Hvis det er den du tenker på? Der har jeg jo fortsatt EBG å surfe på

Og de mangler sånn derre Y+ som jeg har får lov til denne gangen.....av en eller annen grunn fristet jumboen deres bakerst :crowded

Fnate
12-04-2013, 13:55

Det pleier faktisk å være veldig bra. Det har hendt jeg har vært der oppe og hentet mat, om jeg ikke liker det de har nede. Særlig Bacon roll'ene de har på formiddagen er skikkelig fornemme.

dc-8-63
12-04-2013, 13:58
Ja, men da må jeg vel fly med de med tranen? Hvis det er den du tenker på? Der har jeg jo fortsatt EBG å surfe på

Og de mangler sånn derre Y+ som jeg har får lov til denne gangen.....av en eller annen grunn fristet jumboen deres bakerst :crowded

Uffameg nå drar jeg denne tråden(også) helt ut på åkern - Jo det O&E er TraneFly - det er vel 747-8i til krydderlandet - uansett er de gjenværende 747-400 Classic nå oppgradert med AVOD og samme setene som -8i

Fnate
12-04-2013, 14:02
Uffameg nå drar jeg denne tråden(også) helt ut på åkern

Nå blei jeg skikkelig trist og vonbråten kall' ;)

Du må passe deg eller så kommer jeg med et kobbel av tørste elger og elefanter og tømmer baren på Bainbridge for nedfallsfrukt.

Hickok
12-04-2013, 14:05
Juhuuuu... Dette er da tråden for de virkelig spesielt interesserte:

De har nylig byttet cateringselskap på BA-loungene på LHR. Avslutningen med det gamle og starten på det ny har (i et svært bortskjemt perspektiv) vært fullstendig krise.

Mangel på kake og flesk har vært gjennomgående. Det har også sett skikkelig slufsete ut. Ihvertfall i Superkantina. Lyspærer var gått, vinflaskene tomme, 70% av strømuttakene funket ikke, smuler og søl over alt...

Nå var jeg der igjen igår og alt er på stell igjen. Skikkelig rent og fint. Mer utvalg drikke og skikkelig bra mat utvalg. (Raaaaaap, BåiYYY)

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/20130411_133721.jpg (http://s1182.photobucket.com/user/fnate/media/20130411_133721.jpg.html)

Nå er det bare å glede dere.

(og jadda... flymaten var også tilbake i god gammel stil. Mulig det var flaks)

Mvh Abyrithmus Maximus

Høres strålende ut. Skal testes igjen den 26.04 på vei til Vegas. Noe å glede seg til med andre ord.

dc-8-63
12-04-2013, 14:41
Nå blei jeg skikkelig trist og vonbråten kall' ;)

Du må passe deg eller så kommer jeg med et kobbel av tørste elger og elefanter og tømmer baren på Bainbridge for nedfallsfrukt.

...hele gjengen er alltid velkomne på Bainbridge - nå har vi eget Microbryggeri med taprom også ;) og det skuff på fergen for Elefanter:p

LN-MOW
12-04-2013, 17:37
Elgen er stålklar for å teste det nye bryggeriet! Skal ikke se bort fra at vi dukker opp snart. Men først skal han sjekke om det fortsatt er Warsteiner på flaske hos TraneFlug.

Savipix
12-04-2013, 17:46
Elgen er stålklar for å teste det nye bryggeriet! Skal ikke se bort fra at vi dukker opp snart. Men først skal han sjekke om det fortsatt er Warsteiner på flaske hos TraneFlug.

Det var det i alla fall på FRA-CPH förra veckan.

Fnate
12-04-2013, 18:02
...hele gjengen er alltid velkomne på Bainbridge - nå har vi eget Microbryggeri med taprom også ;) og det skuff på fergen for Elefanter:p

Det står høyt på lista faktisk. Får se om det kommer SEA billetter i bonusbingoen i Juli.

LN-MOW
12-04-2013, 18:20
Det var det i alla fall på FRA-CPH förra veckan.

Slikt endrer seg fort, så det gjelder å sjekke regelmessig. :cool:

Sondbjo
12-04-2013, 18:30
De siste gangene jeg var der så, var det bare uindentifiserbar indisk mat... Det ser mye bedre ut nå. :)

dc-8-63
12-04-2013, 21:05

FRA - OSL søndag 7 April = Flaske
YVR - FRA Lørdag 6 April = Warsteiner Weissbier :drink

Tommy777
12-04-2013, 21:26
FRA - OSL søndag 7 April = Flaske
YVR - FRA Lørdag 6 April = Warsteiner Weissbier :drink

What?? Har de nedgradert hva de serverer i F?? Har alltid vaert Erdinger Weissbier, senest i slutten av januar

http://i1269.photobucket.com/albums/jj593/melindaandtommy/misc/photo_zps699547a6.jpg (http://s1269.photobucket.com/user/melindaandtommy/media/misc/photo_zps699547a6.jpg.html)

Fnate
13-04-2013, 16:10
De siste gangene jeg var der så, var det bare uindentifiserbar indisk mat... Det ser mye bedre ut nå. :)

Jepp, det er det som har vært så kjipt. Det har vært sånn en god stund, og jeg har ofte endt opp med å gå opp i Club kantina for å finne mat.

Men om dette fortsetter så er det skikkelig gulle godt. Det var et bedre utvalg enn hva det var i "gode gamle dager".