PDA

View Full Version : No.1 Longe "Tilbud" UK

Chriscross
11-04-2013, 12:32
20 pund for adgang til No.1 lounges flere steder i UK, blant annet LHR T3. Skryter på seg at dette er 44% rabatt, men lurer på om det i praksis er at du får et glass Champis "på kjøpet".

Korsfest meg om jeg gjøre noe galt med å legge inn direkte link.

http://www.travelzoo.com/uk/local-deals/Nationwide/Other/48002?utm_source=localdeal_uk&utm_medium=email&utm_campaign=1450095_html_hampton-court_deal%3a48002

robertaas
11-04-2013, 13:04
Såvidt jeg kan se kan man besøke disse loungene ved hjelp av Diners-kort, jeg har i alle fall besøkt flere av dem. Betaler da 125 kr per besøk, men trenger ikke bestemme meg om jeg skal innom før jeg står der.

Ellers er det som er spesielt med disse at de driver venlig betalt restaurant/bar inne i loungen i tillegg til noe servering som er inkludert.

Siden du nevner LHR T3 så kan man velge mellom "Nr. 1" eller en annen lounge der med Diners.

O_K_
11-04-2013, 14:50
No 1 er vel de som også PP har avtale med. Jeg fikk i alle fall kjøpt mat der når jeg var innom på vei hjem fra USA sist. God "frokost" i rolige omgivelser. Slo definitivt UA sin "croissant" som luktet så kvalmende at jeg ikke orket prøve å smake på den en gang.