View Full Version : God søndag morgen fra DXB
SudCaravelle
07-04-2013, 07:27
Her er det sandstorm for tredje dagen på rad så det er veldig mye hosting og harking rundt omkring. Var med sjoemannskirken i ørkenen i går som var en veldig artig og flott opplevelse. Tanksen til mor gikk kjørt seg skikkelig og det går faktisk å hoppe med 3150 kg bil.:wow:
I natt skal min mor og nevø hentes på DXB 05.55 (Turkish) og de skal rigges opp som barnevakter når Mrs of Mr Sud skal til MLE.
God morgen her fra Sandaker. Nesten 10 timer søvn er nesten for mye av det gode. Hjemmelaget juice, Bacon og bønner er klare og så snart min pimpede spesial egg er klare blir det frokost. En tur opp til New Valley etter på for en omgang Cageball før vi må ta turen ut til Nesodden bok en gang....denne gangen for en 3-årsdag. Ha en fin dag
34149
God morgen - frokost og avis er ferdig. Da gjenstår det bare å finne ut om man skal finne på noe mer spennende i dag, eller rett og slett bare ta en kopp kaffe til.
God morgen fra Bislett, vekkerklokkens egenskaper kom godt med i dag for om litt i overkant av en time må jeg bevege meg nedover mot Oslo S hvor et 73 sett skal frakte meg nedover Østfold til Særpebyen for litt slektsbesøk. Satser derfor på at sola skinner idag!
Får snart se å komme ut av bingen her for en dusj og noe mat kanskje?
Ha en fin dag! :)
Oisann, etterå ha blitt med på byen igår så er ikke dagens planer stort mer avansert enn ingenting. Heldigvis er jeg flink til å gjøre ingenting, så dette burde gå bra. :)
God formiddag fra Trondheim
Et stk sykt barn og et stk sovende barn=rolig formiddag. Mor skrur sammen kommode fra IKEA mens far tar seg av dn syke :)
Bedre søndag ønskes alle :) :) :)
God morgen, kvist, etc... Kjenner jeg er skikkelig dritlei av kjølig vær, og gress som stinker promp. Jeg vil rett og slett ha sommer og sykkeltur. Grrrr...
Fikk min tredje CT i posten også, så da får vi se om den blir den første som ender opp med å brukes til noe. Kanskje noe før de begynner med GoPlusUltra...
Ha en fin dag alle sammen!
Riktig god morgen fra Miami,hvor solen begynner å titte fram.
Etter en lang og bra flyreise med SAS og United i går har jeg plutselig en hel fridag, hvor jeg skal benytte tiden til å rulle ned til Key West og spise en bedre lunsj der.
Skikkelig harryklump i dag, ved at en Ford Mustang Cab står og venter på meg borte hos Avis, og det er bare å la livet leke ;-)
God morgen, kvist, etc... Kjenner jeg er skikkelig dritlei av kjølig vær, og gress som stinker promp. Jeg vil rett og slett ha sommer og sykkeltur. Grrrr...
Fikk min tredje CT i posten også, så da får vi se om den blir den første som ender opp med å brukes til noe. Kanskje noe før de begynner med GoPlusUltra...
Ha en fin dag alle sammen!
CT scannere er vel ikke noe som normalt sendes via posten? Eller kanskje en annen CT du mener. :D
God ettermiddag fra Oslo. En bedre bursdagsfest for et kjærestepar som har bursdag nesten samtidig merkes i dag. Har allerede rukket og gått en lengre spasertur utene egentlig helt mål og mening. Det er sånn jeg liker det. Ellers er det fint lite på programmet i dag.
God ettermiddag fra en noe tilbaketrukket Lounge i Frankfurt - ser ikke fly, kun Crewbussene fra vinduet, men de tilbyr både badekar og dusj - samt noe mat og greier. Et greit sted når man har 5 timer på en søndag.
CT scannere er vel ikke noe som normalt sendes via posten? Eller kanskje en annen CT du mener. :D
He he, ja. Sånn kompanjångbillett jeg mente ;). CT scanning har jeg også gjort for et par år siden og det var mindre kult.
Bizflyer
07-04-2013, 14:00
Urk fra det Sørlandske!
Ble visst litt drikkevarer allikevel i natt.
Tror jeg må ha meg en liten lur.
Fortsatt god søndag!
BF:cool2
AirbusTrond
07-04-2013, 14:03
God morgen fra Gamle Oslo. Her brukes også rosmarin, men på andelår som bakes i ovnen. Ellers er soldager litt bortkastet når det ikke er mer enn 5 pluss. Stemmer for at soldagene kommer fra 17. mai og utover i stedet. God søndag ønskes!
G'mooorgen fra vestsørøst litt nord for Farmer. Her blir det absolutt ikke noen bortkastet soldag. Godt over 20 grader er i vente.
Fikk gjort en god del på eiendommen i går og har dermed ikke så mye på tapetet i dag. Fint det. Har mye på Kindle'n som må gjennomgås. Men nå er det frokost. Her skal det stekes pancakes!
Rukket en økt på SATS, nå er det brunch/sen lunch på Cafe Fedora på Frogner som venter -- ordentlig autentisk amerikansk mat; anbefales! Etterpå venter litt jobb og forberedelser for uken.
Bøffelburger? Freedom Fries? Cheesecake?
SlidesArmed
07-04-2013, 16:34
God morgen fra Fort Lauderdale hvor Independence of the Seas ligger klar til å ta oss til Southampton. Men først en tur innom Karibia . Finfin flytur med SAS til EWR på fredag.
Akk, akkurat det jeg trengte å høre..ett transatlantisk cruise!
God tur!!
Bøffelburger? Freedom Fries? Cheesecake?
Breakfast burritos, mac&cheese, cheesecake, and pecan pie må vel være godkjent i Oslo?