View Full Version : FlyNonstop, erfaringer på service
Hva slags erfaringer gjør kundene seg på service hittil, og fremover når de kommer i operativ drift?
Savner fortsatt post con med tre terner!! :)
Bizflyer
04-04-2013, 10:11
Eneste servicen de har utført så langt er vel booking på nett.
Og den går visst greit.
Hva ellers tenkte du på?
Regner jo med at folk har vært i kontakt med dem, også på mail og telefon.
Tenkte egentlig på at denne tråden kunne være til hjelp for en nybegynner som jo selskapet er. Viktig med både ros og ris i en slik fase!!
Etter test i fvn så ser jo dette lovende ut. Ledelsen har også vært ute på Kjevik for å informere om div ting direkte til passasjerene, så det lover jo godt.
Har folket ellers noe tilbakemeldinger som passasjer med selskapet?
Hvis du leter bittelitt så finner du denne:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=116830