PDA

View Full Version : Hvordan velge annen via flyplass når man bestiller hos SAS?

Norge Rundt På 14 Dager
03-04-2013, 12:20
Altså jeg skal ikke ut på noen slik tur, ihvertfall ingen planer om det. Men for morro skyld var jeg inne på SAS og testet på Oslo til Singapore og for da kun opp alternativ å fly til København for så Singapore Airlines derifra. Men derifra flyr Singapore kun 777. Men hvis jeg da kunne tenkt meg å flydd med A380 og i så tilfelle måtte flydd via London, hvordan få opp det som valg?

teamseacow
03-04-2013, 12:25
Tror ikke at det går via sas, men prøver du widerøe så han man litt muligheter ;)

Norge Rundt På 14 Dager
03-04-2013, 12:36
Tror ikke at det går via sas, men prøver du widerøe så han man litt muligheter ;)

Oki takk skal du ha.

Noen grunn til at SAS skal være så vriene, kunne skjønt det hvis de selv hadde opperert på ruten men det gjør de jo ikke.

Someone
03-04-2013, 12:40
Noen grunn til at SAS skal være så vriene, kunne skjønt det hvis de selv hadde opperert på ruten men det gjør de jo ikke.

De "opererer" CPH-SIN gjennom deres joint-venture med Singapore Airline. Derfor ønskes de å kanalisere trafikken her, siden de da deler på inntektene, og således kommer bedre ut av det enn å bare feede SQ i FRA/LHR/etc

Norge Rundt På 14 Dager
03-04-2013, 13:53
De "opererer" CPH-SIN gjennom deres joint-venture med Singapore Airline. Derfor ønskes de å kanalisere trafikken her, siden de da deler på inntektene, og således kommer bedre ut av det enn å bare feede SQ i FRA/LHR/etc

Okei takk skal du ha.