PDA

View Full Version : God tirsdag


Hypern
02-04-2013, 01:24
God mandag ettermiddag eller tidlig tirsdag i Norge fra SAN. BA 272 går 20:25 så det er ikke dags for flyplassen riktig enda. Turen til LHR går i Club World oppgradert med avios så det blir behagelig nok tenker jeg. San Diego er en fantastisk by som anbefales å besøke. Alltid kjipt å dra hjem fra sånne steder, men hverdagen venter hjemme i Norge.

petter380
02-04-2013, 02:20
Tidligere i dag var jeg på T5 LHR og så ditt fly ta av :) Det så bra ut! Fikk også sett MH A380 lande = digg!

Er temmelig jetlagga etter 9 dager i YVR og kom nettopp hjem fra hjemturen (90 min forsinket fra LHR pga. teknisk feil). Skal prøve å sove nå før jobb om et par timer :)

fluxie
02-04-2013, 02:33
God tirsdag fra UA RCC på IAD. Nettopp landet etter flighten fra ORD. Nå venter UA924 som skaø ta oss til LHR. Snart hjemme mao :) Ønske alle en fin dag!

storg
02-04-2013, 03:18
God tirsdag. Her sliter man med søvnen etter en påske nesten fri for vekkeklokke.

Someone
02-04-2013, 08:18
Mornings. Jobben kaller, og bare å brette opp ermene og gyve løs på månedsavsluttningen. Siden jeg nå har parkert skiene for sesongen kan også våren godt melde sin ankomst. Ha en fin dag

bardf
02-04-2013, 09:50
God morgen!
Arbeidsdag i Trondheim etter drømmepåske i Trøndelag.

SK379 hjem til OSL i kveld, blir da godt å komme hjem også.

Deilig å vite at det tjenes poeng på hoppene innlands også nå, jeg hadde fått registrert to flights allerede. 835 poeng fra EBG et år til, bør gå bra!

Ståle
02-04-2013, 11:09
Urk fra kontoret, nå føler jeg meg som en pappeske etter å ha blitt puttet i en pressecontainer.

Blir godt å sove ikveld.

Ha en fin dag.

AirbusTrond
02-04-2013, 11:10
God dag, for nå er det Air Berlin til Berlin. Høres ut til at flyet skal deles med en haug svensker og så hører jeg at de skal sitte bak og foran meg... Nuvel. Berlin er best. God jobbeuke!

Bizflyer
02-04-2013, 11:17
Gnarf fra det Sørlandske!

Steike for en dårlig natts søvn! Kjerringa på jobb, så de 2 bandittene skulle selvfølgelig sove hos pappa. Og de vet å breie seg ut i senga. Minimalt med plass til meg, pluss ei vond tå som smertet bare jeg snudde meg (slo den dønn inn i sofabeinet i går kveld), og så drømmene da......

Bare så dere vet det! I natt har jeg vært på milagerun med LH til Bagdad. Turen ned gikk fint, men å finne rundt til Departures igjen var håpløst. Virret ute på gatene i et sirkus av lys og lyd og arabere. Gikk rundt selve flyplassen og lette febrilsk etter inngang for avreisende passasjerer. Ingen forstod hva jeg sa og avreisetidspunkt nærmet seg stygt. Mer og mer stress. Var svett da vekkerklokka ringte gitt!

Så nå sitter jeg her på jobben da. Trøtt som en strømpe! Blir nok en tur på hvilerommet her i løpet av dagen.....

Er det rart jeg drikker???

BF:cool2

LN-FHU
02-04-2013, 11:39
God formiddag fra Trondheim
Lett snødryss her, og fin temperatur. Har allerede rukket å støvsuge kåken,satt på vaskemaskin,handlet fersk torsk til den lokale pusheren og handla div.mat,lagt minstemann og levert størstemann i barnehage.
Mao en litt travel start etter påske, men nå er det kaffe som gjelder.

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

Martin
02-04-2013, 12:50
God mand... eh, tirsdag var det.

Nettopp på jobb etter en tur innom den nye kåken der et par dokumenter ble signert og jeg fikk en haug med nøkler, her representert ved et lite utvalg :D

God tirsdag ønskes :)

34129

ENGM 911
02-04-2013, 16:04
God ettermiddag fra Grønland Politistasjon (ser mer ut som en lokal politistasjon i Mogadishu). Nytt pass er ingen spøk. 450,- for pass og sikkert like mye i parkering for her er køen laaaang. Lommer og eiendeler er boltet fast for her er det mye folk. Psst, lyst å se uregjerlige unger som foreldren gir blaffen i? Kom hit :cry:

Ståle
02-04-2013, 16:19
Med andre ord, det er både raskere og billigere å dra utenfor Oslo og skaffe seg pass der....

Someone
02-04-2013, 16:26
Eller møte opp litt før åpningstid.....da pleier det være gjort på en halvtime.

Tommy777
02-04-2013, 16:30
God ettermiddag fra Grønland Politistasjon (ser mer ut som en lokal politistasjon i Mogadishu).

Lol.. Damn..

God morgen fra AAs litt forsinkede morraflight til Denver.

AA kjoerer paa med oppgradert frokost for tiden, men quiche er ikke akkurat fristende kl fyfasan.

2 1/2 dager i Colorado Springs foer retur torsdag

Bizflyer
02-04-2013, 16:53
AA kjoerer paa med oppgradert frokost for tiden, men quiche er ikke akkurat fristende kl fyfasan.


Heller det enn SAS-laks!:rolleyes:

Tommy777
02-04-2013, 16:56
Heller det enn SAS-laks!:rolleyes:

Haaper de ikke serverer laks paa en flight som gaar 0715. :p