View Full Version : God mandag fra (nå kun) 2 timer forann.
SudCaravelle
01-04-2013, 06:15
Plutselig satt man på kontoret etter en kjapp men deilig påske.. Ble etter tvang fra mor sendt til legen i går som sa at penicillin var eneste utveien for en to ukers hoste.
Mye god mat og drikke ute i helgen ble avsluttet med hjemmelaget and a la SudC i går kveld med en (penicillin vennlig?) nydelig rød.
Mornings fra Sandaker. På tide å mekke frokosten før man setter igang med alle husarbeidsoppgavene. Når jeg ser alt kona vil ha gjort kunne jeg like gjerne ha stukket på jobben, da hadde jeg ihvertfall fått betalt. Som familietradisjonen er blir det ut å spise k kveld, og som alltid er utfordringen å finne et sted som frister og har åpent andre påskeeggdag. Ha en fin dag
God formiddag fra BGO. Da var det atter tid for jobb. WF 616 og 627 BGO-TOS-EVE blir det på meg i dag. Hadde egentlig billett i kveld via TRD, men det er meld masse snø og rasfare i nord, så da tenker jeg at jeg kjører i dagslys fra EVE i dag. 8 m/s vind og masse snø høres ikke ut som noe jeg er klar for kl. 21 i kveld.
Det blir en spennede uke, med en anbudsinnlevering og (forhåpentlig) oppstart på en ny jobb, i tillegg til den vanlige driften, så da blir det rikelig å henge fingrene i. Det kan man like!
Bizflyer
01-04-2013, 11:22
God 2 påskedagsformiddag.
Solen skinner i dag også, så man får vel kanskje komme seg ut en tur. Men man behøver jo ikke å være for ivrig heller. Får vel legge seg nedpå litt igjen og tanke over saken.
Jobb igjen i morgen. Skal vel bli greit å komme i normal gjenge igjen!
BF:cool2
Gnarf
Jeg gleder meg til sommerferien
WF 616 og 627 BGO-TOS-EVE blir det på meg i dag.
Blokktid på 2:24 i dag. Det er seigt! Ikke fikk jeg setet mitt heller(21D). Det var OK ved innsjekk 40min før, men når jeg skulle gå ombord, så ble jeg kastet frem til 2D. :( Var helt stinn brakke, så skjønner ikke hvorfor.
God mandag fra Maura. Passe lat dag i likhet med resten av påsken.
Litt vemodig siste-mandag i Maura, før en tar over leilighet i morgen, og får flyttet i løpet av helgen.
Påsken har bl.a. gått med til å pløye seg gjennom ca. halvparten av den Olsenbanden-boksen jeg kjøpte forrige helg. Fikk sett "Olsenbanden og Data-Harry sprenger Verdensbanken" sent i går natt, og det var nok årsaken til at jeg drømte at jeg drev og hacket meg inn i en hotellsafe med instrukser over øret på telefon i natt :drunk:.
Nuvel, back to work tomorrow. Kaosdagen over alle kaosdager når Norge har stått stille en uke, mens det meste av resten av verden fortsetter å sende pakker i retning oss.
God mandag og uke ønskes :)
God ettermiddag, her sliter jeg med opprydding etter påsken, gjelder å få tømt påskeegget ila. dagen. Opprydding i vinkjelleren får fortsette en annen gang.
Fortsatt fin dag!
Chriscross
01-04-2013, 16:34
God ettermiddag fra bergen. Fantastisk dag. Våknet til fem cm nysnø og skyfri himmel. Rakk og lage stooor snømann ute og gå tur med akebrett før det ble kakao i solveggen før eldstefrøken skulle ha to timers formiddagslur. To timer i solveggen uten barn er helt ok.
God ettermiddag. Da sitter jeg på KRS og venter på at DY skal ta meg til OSL. Må si at selve avgangshallen på KRS har blitt ganske fin. Selv om set nok fortsatt er passe trang.
petter380
01-04-2013, 16:46
God ettermiddag fra T5 på LHR. Ble ikke oppgradert på returen fra YVR, men det gjør ingenting :) Koser meg nå med utsikten, og skal kose meg i 3 timer før flighten den siste etappen hjemover. Håper alle har hatt en flott påske, og gleder seg til jobb i morgen! *ironi*
AirbusTrond
01-04-2013, 19:10
Da var det bare en time igjen, tenker jeg, av jobbepåsken. Da er det fri som fortjent fra i morgen, og Air Berlin til Berlin. Drømmen om utepils må nok skrinlegges, men i alle fall har jeg oppgradert meg litt på hotellstandarden, til Melia, så det blir nok en musserende på kammerset, i det minste.