PDA

View Full Version : IHG Rewards Club - program og hoteller


TOS_EBG
26-03-2013, 15:28
og blandt forbedringene er faktisk gratis internet til alle Elite - overalt (betaling for internet er faktisk noe som har irritert meg på IC-hoteller rundt omkring).

IHG Rewards Club is coming in July (http://www.ihg.com/hotels/us/en/global/offers/offers/ihgrewardsclub?cm_mmc=Saturn-_-DigitalPaid-_-FlyerTalk&utm_medium=Email&utm_source=ExactTarget&utm_campaign=)

Discus
26-03-2013, 15:35
og blandt forbedringene er faktisk gratis internet til alle Elite - overalt

Til alle uansett status faktisk:
During 2014, all members will receive this great benefit. As a member you will be able to access the Internet for free at all of our hotels, whether you’re staying with us or simply stopping by for a coffee.

no-backpacker
28-03-2013, 03:30
Oj, dette hadde jeg ikke fått med meg! Ser også at "reward-nights" skal begynne å telle for opptjening av status. Hehe, veldig greit for meg som snart har 600.000 poeng! Vurderte en periode å skifte program, men tror jeg blir litt til nå. :)

Xxx.

miura
19-08-2013, 19:09
Noen som vet om IHG Rewards Club Platinum Elite-fordeler gjelder for Intercontinental hotell eller må man ha Ambassador for å få for eksempel romoppgradering?

no-backpacker
20-08-2013, 10:38
Noen som vet om IHG Rewards Club Platinum Elite-fordeler gjelder for Intercontinental hotell eller må man ha Ambassador for å få for eksempel romoppgradering?

Har ikke erfaring selv, men har lest at det forekommer på noen hoteller. Oppgradering er uansett opp til hotellet, med mindre du er AMB eller RA.

Xxx.

SQ 777
01-07-2014, 19:36
Fikk akkurat inn mail fra IHG Rewards Club alle medlemmer nå får gratis internett worldwide :up:

Vel, kanskje flere kjeder kommer etter ?

hifiman
19-01-2015, 19:55
Tenkte å reservere rom på Intercontinental Bangkok
men tenkte å reservere rom med tilgang til lounge (har ingen IHG status).
men prisen på rommet med flexible rate er thb 10200, derfor tenkte jeg å bruke poeng men for poeng kunne jeg kun booke et standard rom.
Kan jeg da booke det rom(et) og oppgradere ved bruke av penger til et rom med lounge tilgang ?

chrisljo
19-01-2015, 20:19
Tenkte å reservere rom på Intercontinental Bangkok
men tenkte å reservere rom med tilgang til lounge (har ingen IHG status).
men prisen på rommet med flexible rate er thb 10200, derfor tenkte jeg å bruke poeng men for poeng kunne jeg kun booke et standard rom.
Kan jeg da booke det rom(et) og oppgradere ved bruke av penger til et rom med lounge tilgang ?

Ja, dette går så vidt jeg vet på alle IC hotell. Prisen er et typisk forskjellen i Best Available Rate mellom de to romtypene. Send en e-post til reservations.

hifiman
19-01-2015, 20:29
Ja, dette går så vidt jeg vet på alle IC hotell. Prisen er et typisk forskjellen i Best Available Rate mellom de to romtypene. Send en e-post til reservations.
ok takk for responsen :) skal se om jeg finner e-post adressen til IHG må lete litt

hifiman
21-01-2015, 22:09
fikk et svar fra IHG , skjønte ikke så veldig mye men skjønner at jeg må ringe for å få hjelp

"Thank you for contacting IHG Rewards Club. We appreciate the opportunity to assist you.

Please be advised that room availability may vary based on the date of booking. As such, we will be unable to comply with your request at this time due to time constraints of communication via e-mail.
Kindly direct your reservation queries to our service center at the following numbers:
US and Canada: 1-888-211-9874 (toll-free)
Europe and Middle East: +44 871 226 1111 (toll charges apply)
Asia Pacific Region: +632-857-8788
Australia: 1-800-121-766 (toll-free)

Once again, thank you for taking the time to contact us as we value your patronage. Should you require further assistance, please feel free to contact the IHG Rewards Club Service Center again.


Sincerely,

Ingrid Alejandro
Customer Care Representative
IHG Rewards Club

KristianSk
21-01-2015, 22:13
Om oppholdet ikke står og faller på loungetilgangen er dette noe jeg ville spurt om ved innsjekk.

hifiman
21-01-2015, 22:33
Om oppholdet ikke står og faller på loungetilgangen er dette noe jeg ville spurt om ved innsjekk.
Gjør egentlig det vil gjerne ha tilgang når jeg først skal teste hotellet :). Tok direkte kontakt med Intercontinental Bangkok og dem sa at det vil
koste 3000 thb for tilgang til loungen for den prisen kan jeg book et rom med tilgang.

KristianSk
21-01-2015, 22:38
Gjør egentlig det vil gjerne ha tilgang når jeg først skal teste hotellet :). Tok direkte kontakt med Intercontinental Bangkok og dem sa at det vil
koste 3000 thb for tilgang til loungen for den prisen kan jeg book et rom med tilgang.

3000 pr. natt?

hifiman
21-01-2015, 22:41
3000 pr. natt?
Ja glemte å skrive det

SudCaravelle
21-11-2017, 14:04
Har booket en partur tur til NCE med dragen til våren og vi har tenkt til å kjøre en full klisje med gode gamle Carlton.

Jeg vet det er overpriset og at rommene er pyton, men det er litt selve pakken man er ute etter.

Det jeg lurer på er... Noen som har noen Buskerud-triks for å får ned prisene på dette hotellet (eller få mer rom/utsikt for pengene)?. Jeg har ingen status hos IHG, men de klassiker HH, Carlson, Best Western osv.

Og - noen som har bodd der nylig?

Takk.

jb1
21-11-2017, 14:19
Jeg har ikke bodd der, men jeg har vaert innom flere ganger for en kaffe, dog lenge siden. Det er et artig hotell med mye historie, men mye nyrike penger passerer inn doeren der.

Jeg svarer egentlig for aa spoerre hva et Buskerud-triks er.

SudCaravelle
21-11-2017, 15:04
Jeg har ikke bodd der, men jeg har vaert innom flere ganger for en kaffe, dog lenge siden. Det er et artig hotell med mye historie, men mye nyrike penger passerer inn doeren der.

Jeg svarer egentlig for aa spoerre hva et Buskerud-triks er.

Buskerud-triks er vel litt bilselger-løsninger som akkurat er lovlig eller innenfor etiske regler.

Ser ut som det er tonnevis med historie i veggene og stranden alene er jo verdt pengene.

Nyrike kan jeg leve med, de er stort sett ikke så ille. Det er verre med den gjengen som ikke har fått det til og prøver å kjøre samme løpet :p

chrisljo
21-11-2017, 18:04
Har booket en partur tur til NCE med dragen til våren og vi har tenkt til å kjøre en full klisje med gode gamle Carlton.

Jeg vet det er overpriset og at rommene er pyton, men det er litt selve pakken man er ute etter.

Det jeg lurer på er... Noen som har noen Buskerud-triks for å får ned prisene på dette hotellet (eller få mer rom/utsikt for pengene)?. Jeg har ingen status hos IHG, men de klassiker HH, Carlson, Best Western osv.

Og - noen som har bodd der nylig?

Takk.


Bodde der for noen år siden, flott hotell med fin lokasjon, men litt slitte rom.

Eneste trikset er vel å booke award night med IHG eller bruke Ambassador Free Weekend night certificate. Alternativet er å bestille gjennom en Virtuoso agent, da får vel gratis frokost, samt litt annet snacks. Når skal dere ditt? (Regner med at dere ikke drar under festivaler, da er det ekstremt dyrt.

Concorde
21-11-2017, 20:23
Jeg ble ranet utenfor og ble kvitt €700 en gang. Det er det fineste hotellet jeg har blitt ranet utenfor faktisk.


Sent from my iPhone using Tapatalk