PDA

View Full Version : God tirsdag


Someone
26-03-2013, 07:11
Mornings fra hovedstaden. Ny dag på jobb venter, men nå begynner forkjølelsen å slippe taket. Ha en fin dag

Fnate
26-03-2013, 07:37
Mornings fra dagtoget mellom Trondheim til Bodø. Hadde fin natt på nattoget og sparte ikke på noe. Skikkelig kjøpevin i ekte Cars glass.

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/20130325_233835.jpg

Nå er det bare å glede seg til 10 timer mot kjøreretningen og noen Arabiske gutter som snakker kjempehøyt med hverandre ca hele veien. Aaaaaaah... hallooooo.... innestemme????

hvorfor gjorde jeg dette????

Kos døkk!

Hypern
26-03-2013, 07:44
God natt eller god morgen fra San Diego. Alt etter som. Hadde en flight bortover i WTP+. Minuset var at jeg fikk gammelt system med laptoptilkobling og AVOD systemet på setet mitt var nede. Flighten var stappful så ikke mulig å flytte meg til et annet sete. Jeg gjentok at AVOD systemet var nede til det kjedsommelige til cabincrewet. Litt skuffet da jeg faktisk og hadde tenkt å gjøre noe fornuftig på laptopen på vei over. For folk som faktisk må jobbe på flyet så er det litt krise at det er gammelt system på laptoptilkoblingen. Får sende en liten klage til BA om at jeg faktisk hadde forventet å få disse produktene da jeg kjøpte WTP+ (ja det står på deres hjemmeside at samtlige 777 har laptoptilkobling med vanlige kontakter) så får se om de faktisk gir meg noe avios eller no.

Jaja. Immigrasjonen gikk rakst, jeg slapp meget billig unna. Bagasjen tok det litt lenger tid med dog. Retur i Club World om en uke da forventer jeg at ting er på stell. Får vel hoppe i loppekassa etterhvert. Så rotet jeg med tollskjemaet og puttet det oppi en pose med en flaske vann som lakk. Et par beklagelser ble gitt til tollbetjenten, men hun kunne knapt brydd seg mindre. :)
:

sirpjalle
26-03-2013, 07:50
God morgen fra Austre Åmøy.

Finvær ute kan man se, om kaldt. Kaldt er det i hytta og, men da er det en ting som duger.... Fyre i peisen!!! :)

Ha en fin en forumister. :)

JoeW
26-03-2013, 08:11
God natt eller god morgen fra San Diego. Alt etter som. Hadde en flight bortover i WTP+. Minuset var at jeg fikk gammelt system med laptoptilkobling og AVOD systemet på setet mitt var nede. Flighten var stappful så ikke mulig å flytte meg til et annet sete. Jeg gjentok at AVOD systemet var nede til det kjedsommelige til cabincrewet. Litt skuffet da jeg faktisk og hadde tenkt å gjøre noe fornuftig på laptopen på vei over. For folk som faktisk må jobbe på flyet så er det litt krise at det er gammelt system på laptoptilkoblingen. Får sende en liten klage til BA om at jeg faktisk hadde forventet å få disse produktene da jeg kjøpte WTP+ (ja det står på deres hjemmeside at samtlige 777 har laptoptilkobling med vanlige kontakter) så får se om de faktisk gir meg noe avios eller no.

Jaja. Immigrasjonen gikk rakst, jeg slapp meget billig unna. Bagasjen tok det litt lenger tid med dog. Retur i Club World om en uke da forventer jeg at ting er på stell. Får vel hoppe i loppekassa etterhvert. Så rotet jeg med tollskjemaet og puttet det oppi en pose med en flaske vann som lakk. Et par beklagelser ble gitt til tollbetjenten, men hun kunne knapt brydd seg mindre. :)
:
Fikk en 100 euro voucher om jeg husker riktig for avod i ustand med ba wtp i fjor sommer (krediterer miles til AA, så det var vel out of question. ). Verste med den skjermen var at den kontinuerlig flashet og var rimelig forstyrrende...

God morgen fra hovedstaden, og det som forhåpentligvis er siste arbeidsdag før påskeferie! I morgen kveld går turen nok en gang med SAS til Amsterdam; på ferie for en gangs skyld!

Ståle
26-03-2013, 09:19
Urk fra Oslo, den lille byturen igår ble plutselig mye senere enn planlagt.. enda godt det er torsdag idag! ;-)

Bare å få gjort unna dagens oppgaver og sørge for at alt er på stell til neste uke, så kan jeg i grunnen dra hjemover når klokken nermer seg fire.

Ha en fin dag!

Discus
26-03-2013, 09:45
God morgen, solen skinner og det er rundt 0 grader. I dag tror jeg at jeg gjør ingen ting.

God natt eller god morgen fra San Diego. Alt etter som. Hadde en flight bortover i WTP+. Minuset var at jeg fikk gammelt system med laptoptilkobling og AVOD systemet på setet mitt var nede. Flighten var stappful så ikke mulig å flytte meg til et annet sete. Jeg gjentok at AVOD systemet var nede til det kjedsommelige til cabincrewet. Litt skuffet da jeg faktisk og hadde tenkt å gjøre noe fornuftig på laptopen på vei over. For folk som faktisk må jobbe på flyet så er det litt krise at det er gammelt system på laptoptilkoblingen. Får sende en liten klage til BA om at jeg faktisk hadde forventet å få disse produktene da jeg kjøpte WTP+ (ja det står på deres hjemmeside at samtlige 777 har laptoptilkobling med vanlige kontakter) så får se om de faktisk gir meg noe avios eller no.

Alltid kjedelig når slike ting svikter, særlig på så lange dagflighter. De pleier jo å dele ut noen Avioser så du får sende en klage på at AVODen ikke funket og håpe det tikker inn noe.

Vedr. strømmen har 777 begge systemer i Y+:
http://www.britishairways.com/cms/global/pdfs/In-Seat-Power-Quick-Guide-Oct12.pdf
(link ligger under Y+ på ba.com)

Bizflyer
26-03-2013, 10:15
Tirsdag ja!
Strålende sol og ca null grader. Hadde noen lagt på et par og 20 grader til så skulle jeg sagt meg fornøyd.
Kontoret er inntatt, men jeg har mest lyst til å fly avsted ett eller annet sted. Men det var det med finansene da.

Jeg skal iallefall ikke gjøre som Fnatstikkstuen, og kaste bort tid og penger på en tur med NSB med bakfrem til Bodø, høylytte arabere og en absolutt elendig og nærmest udrikkelig rødvin (fortjener ikke navnet rødvin en gang). Og den turen i suiten i natt sier De ingenting om. Ble det DomP og Kaviar innen leggetid??

Nuvel. God dag ønskes dere alle!

BF:cool2

Martin
26-03-2013, 10:28
Tirsdag og halvveis til helg :)

Startet dagen med at "noen" hadde satt på klokkeradioen på 8 - en time tidligere enn planlagt. Nå er frokosten uansett innabords og Viggo Valle holder påskelabyrint. Avgårde til jobb etterpå. Ellers er det bare timer til medlemmer av Bori ikke lenger kan si at de vil ha leiligheten min. Jeg håper ingen vil ha den.

Bedre tirsdag ønskes, enten den tilbringes forlengs, baklengs, på jobb eller et helt annet sted :)

Cecilie
26-03-2013, 10:33
Morn fra Hilton Chicago O'Hare. Tidlig på'an i dag også. Snart venter en United flight til Portland! Ha en fin dag :)

dc-8-63
26-03-2013, 13:21
Morn fra Hilton Chicago O'Hare. Tidlig på'an i dag også. Snart venter en United flight til Portland! Ha en fin dag :)

God ettermiddag fra Fornebu - etter et hyggelig "Fly&Lunsj" setter jeg også kursen mot Portland i morgen. Først en tur hjemom Bainbridge før det blir familie påske i Portland.

LN-MOW
26-03-2013, 13:47
Gudd mauning fra grisekalde vestsørøst, hvor det fortsatt faller fjoner fra himmelen .. litt av en vår vi har her. Arbeidsuken innledes om et par timer og varer helt til påskemorgen kveld. Forøvrig lite som minner om påske her borte og de fleste har vanlig arbeidsuke.

Neste uke er det springbreak. Blir ingen reise i år, men muligens en tur opp til et vann opp mot grensen til SC for litt fisking. Men hvos det blir like kaldt og jævlig neste uke dropper vi nok den.

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/526841_10151319188676036_1033274880_n.jpg

Hypern
26-03-2013, 15:17
God morgen, solen skinner og det er rundt 0 grader. I dag tror jeg at jeg gjør ingen ting.


Alltid kjedelig når slike ting svikter, særlig på så lange dagflighter. De pleier jo å dele ut noen Avioser så du får sende en klage på at AVODen ikke funket og håpe det tikker inn noe.

Vedr. strømmen har 777 begge systemer i Y+:
http://www.britishairways.com/cms/global/pdfs/In-Seat-Power-Quick-Guide-Oct12.pdf
(link ligger under Y+ på ba.com)

Men de sa at ingen deler lages til det lengre og det sto jo i seteguiden at man kunne kjøpe adapter ombord, men det kunne man ikke. Da er jo systemet så godt som ubruklig. Skal nå erstattes etterhvert med vanlige plugger. Propertiære løsninger er uduglige uansett. ^_^

Henshaw
26-03-2013, 16:17
God ettermiddag fra Vierli. Solen skinner som bare det og man har det helt ok. Knuste tiden til moderen på langrenn med 10 min på tross av gnagsår og en tå som har fått fin blåfarge etter et møte med et stolben igår.

Hickok
26-03-2013, 18:27
God ettermiddag fra OSL. Akkurat ankommet fra TOS etter en liten omvei var nødvendig fra EVE i dag for å komme seg hjem. Siste flyet til BGO går 19:30 i dag, så hjelper det lite med en 17:55 flyet fraa EVE som lander 19:40.

Uansett, så er jeg nå klar for påskeferie, som skal tilbringes i Eastborne og London. BA 757 i morgen (igjen). Nå også med ny flott farge på EC kortet.