PDA

View Full Version : God tirsdag!


jcnorway
19-03-2013, 06:52
God tirsda morgen fra Radisson Blu Elizabete, Riga.

Air Baltic 30 min sen ut fra OSL igår kveld. Før flighten fikk man audiens oppe i høyden hos en forumist som driver med flyparkering, så absolutt en god start på turen :)

Carlson Gold ga også oppgradering fra standard rom til Business Class rom her på Radisson Blu. Straks ned for å hive i seg litt frokost før kursen settes mot kontoret. Videre i en Fokker 50 til Tallinn ikveld.

Ha en fin tirsdag alle sammen!

sirpjalle
19-03-2013, 07:48
God morge fra Forus!

Rimeig groggy i trynet i dag, men det er heødigvis nok å finne på i dag, så da skal vel dagen gå rimelig kjapt unna. Dagen skal avsluttes med å treffe på noen nye mennesker. ^_^

Ha en fin en forumister! :)

Someone
19-03-2013, 08:16
Mornings fra Oslo. Surt og kaldt å vente på bussen idag. Konferanse om tall, finanser og sånt i hele dag, før det blir middag oppe i 'Kollen. Ha en fjong dagg hvem vet hva som kommer av spennende nyheter i dag :)

SK384
19-03-2013, 08:43
God morgen fra tog 508 som skal ta meg fra Kongsberg til Oslo. Enkeltsett BM75 i dag så det blir nok ganske fullt etterhvert. Etter dagens møte i Oslo får vi se om det ikke blir tid til en løpetur hjemme på kvelden.

Chriscross
19-03-2013, 08:43
God morgen fra Bergen. Solen skinner, feberen har sluppet taket, og baksmellen på 50000 jeg fryktet viser seg og være en fin helgetur tilbakebetalt. Noe som også betyr at jeg antagelig betaler 8 prosent for mye skatt i år. Bør egentlig bare komme meg hjem under dyna for fra nå av vil det antagelig bare gå nedover resten av dagen.

Ståle
19-03-2013, 09:02
God morgen fra hovedstaden, en lang natt ble byttet ut med det som foreløplig ser ut til å bli en lang dag på jobb men avrundingen med øl&cruiseskip etterpå på kaia slår aldri feil. Det er forresten årets første cruiseanløp om vi ser bort i fra PR-turneen til Hurtigruten hvor de dukket opp med Midnatsol i januar.

Skal bli godt å komme seg på sjøen til helga igjen, begynner å bli ganske landsyk nå!

Ha en fin dag!

SudCaravelle
19-03-2013, 09:27
God morgen - siste dag av forkjølelsen er i gang og godt er det. Lekte Heffner igjen i går med kone + søstre på Montgomerie. I kveld er det SudCs’ berømte hjemmelagde Lasagne i hagen som gjelder, akkompagnert av noen gode gamle franske i glasset.

Sommer-hjemsendelsen av familien bookes i dag hvor valget blir Qatar da det man hadde av gullstatuser har forsvunnet.

Fnate
19-03-2013, 11:22
God morgen fra Guastad. Idag har de begynt å pigge granit igjen, utenfor kontorvinduet. Så jeg har flyttet hele dataen og stolen min inn i labverkstedet. Her er det stille, men man risikerer å ta en varmepistol når man griper etter telefonen. Ellers bra.

Elefanten ligger på hjemmekontoret og stri-sturer over at vi ikke har kjøpt billetter på BA's F-salg.

En fin dag ønskes alle sammen.

LN-FHU
19-03-2013, 11:48
God formiddag fra Trondheim
Her har man levert en unge i barnehage og lagt en annen. Så var det litt shining av kåken, før far kan sette seg med litt kaffe og flyprat :D

Blåsevær og -5 grader akkurat -dog blå himmel og sol :)

Ha en strålende tirsdag :-)

Discus
19-03-2013, 22:08
God aften, fremdeles skiføre i marka og lenge lyst, så da fikk man lyst på en tur etter jobb for det var lyst nok. Nok om det - ha en fin kveld :spin

Bizflyer
19-03-2013, 22:38
God aften!

Så var man hjemme igjen etter et par dager i Oslo. Borte bra med hjemme best osv.
Smekkfulle fly med SAS. Kan ikke forstå annet enn at bolaget må ha gode tider.

Så ble det fredelig kveld i heimen, og gleder meg til å finne min egen seng i natt.
Jobb as usual i morgen!

Nattings!

BF:cool2

Peppep
20-03-2013, 02:48
Smekkfulle fly med SAS. Kan ikke forstå annet enn at bolaget må ha gode tider.
Jeg tok meg selv i å tenke det motsatte for halvannen uke siden, hadde fire SAS-flighter med halvfulle fly. Blant annet to morgenflighter som jeg ville ha trodd skulle ha bra load. Men håper du har rett. :)