PDA

View Full Version : Norwegians Dreamliner: benplass og mer

amerikafarer
15-03-2013, 01:09
Jeg spurte en på Norwegian kundesupport om hvordan benplassen vil være på Dreamlinerflyene. Jeg fikk til svar at de tre første radene i økonomiklassen har bedre benplass enn de resterende. Dette synes jeg høres noe rart ut. På siden for setevalg så sies det at kun første raden har bedre benplass. Er det noen som vet noe definitivt om dette?

Hvordan vil tilgangen til bord og underholdningssystemet være ordnet for de som sitter på første rad i økonomiklassen? Ettersom det stilles krav om alder og annet for å sitte på disse setene, så regner jeg med at det ikke er noen vegg umiddelbart fremfor setene, men åpen plass frem mot utgangen.

Jeg fant noe informasjon om hvordan setene vil være satt opp her, men tviler på at tegningene faktisk viser setene som vil være først i økonomiklassen. http://www.norwegian.no/longdistancerevolution/#comfort/interior

Etter å ha kikket litt på ulike bilder av Dreamliner interiør på nettet, så lurer jeg også på om ikke første rad i økonomiklassen vil være uten vindu.

CaptainMorgan
15-03-2013, 08:21
De mente nok de tre fremste- altså raden til venstre, i midten og til høyre (totalt 3 stk)

ToreD
15-03-2013, 09:01
Rad 6 ABCDEF og rad 7 GHJ er første rad på eco.
De er bak nødutgang og har da god beinplass.
Her er det regler om ikke håndbagasje under setet, ikke handicapped og ikke barn under 16 år.
Bordet er i armlenet.

sentry
15-03-2013, 15:42
Rad 6 ABCDEF og rad 7 GHJ er første rad på eco.
De er bak nødutgang og har da god beinplass.
Her er det regler om ikke håndbagasje under setet, ikke handicapped og ikke barn under 16 år.
Bordet er i armlenet.

Hehe, ja bildet på siden det linkes til er nok litt unøyaktig i så måte, for der er det ikke rare bordet sm får plass i armlenene til setene i fremste rekke...