PDA

View Full Version : Hæ?


Isbamse
27-03-2006, 11:28
http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/article1259579.ece
Er det bladlusa som ikke ser forskjell på Lowe Field og resten av texas eller er det jeg som ikke har fått med meg noe?

Og når begynte SouthEAST å fly fra Dallas? :D

Someone
27-03-2006, 11:33
Jeg skjønner heller ikke helt hva den artiklen prøver å si.:skep

Bizflyer
27-03-2006, 12:07
Nei her var det mye rart! Som Someone sier, hva er det egentlig de prøver å si?

For 5 år siden fløy jeg southwest fra Lovefield i Dallas til Houston Hobby, begge i Texas. Husker at begge disse flyplassene var fulle av Soutwest griser, så noe nytt kan det ikke være.

Kan det være nok en journalist som ikke har gjort forarbeidet sitt og bare smører i vei?

BF:cool2

CK
27-03-2006, 22:04
journalisten har ikke helt skjønt greia - myndighetene forbød Southwest å fly fra Love Field og UT av Texas - internt i Texas var ok. Så kom Wright amendment som tillot Southwest å fly kun til de statene som grenser til Texas, men nå ser det altså ut til at også denne loven står for fall, og Southwest kan fly til hele USA fra Love Field.

dc-8-63
28-03-2006, 02:15
....jeg leste orginal artikkelen i New York Times, som paa en grei maate beskrev hva som foregaar. Hvordan Aftenposten Journalist har klart aa forvirre seg selv og leserne er utrolig....og hva er da vitsen med aa skrive naar en ikke engang kan gjenta fakta fra kilden...