PDA

View Full Version : God morgen

Superhai
27-03-2006, 05:28
En riktig god mandagsmorgen! Ikke spør hvorfor jeg er oppe på dette tidspunkt på en fridag, men slik er det nå. Ellers tenkte jeg at jeg skulle gi dagens webtips for de som ikke har oppdaget den ennå. Nemlig

http://www.flightstats.com/go/FlightHistory/queryDisplay.do

Denne innhenter informasjon fra ganske mange kilder, så vel verdt å ha i bokmerkene sine.

catocontrol
27-03-2006, 05:52
Good morning fra Harstad/Narvik international airport and shuttle landing facility, Evenes. Nå er det snart kvelden. Bare 2 timer igjen! Juhuuuu:skep

wf145
27-03-2006, 06:04
God morgon!
Her er tidlegvakta i gong, berre ei kortvakt til 1145 heldigvis. Ha ein stråalande dag folkens!:)

CK
27-03-2006, 08:18
glad mandag fra Radisson SAS Royal Viking - trådløst nett er digg - nå er det straks frokost (bacon!!!!) før den faglige delen av åpningsturen TRD-ARN. I går var det flott middag på Bern's og en super åpningstur fra Værnes med LN-WFT. I ettermiddag blir det SAS Braathens 737 tilbake til OSL

Someone
27-03-2006, 08:26
God morgen fra Lysaker hvor det snør og jeg glemte også adgangskortet idag og måtte vente 30min fra jeg kom på jobb 7.30 til resepsjonen åpnet :(

LN-KGL
27-03-2006, 09:51
Endelig en morgen uten egg og bacon - tror ikke en har bra av den behandlingen hver morgen. Nei, takke seg til en brødskive med brunost og litt jus.

Det er også litt forunderlig denne mandagen - sommertid, snø og enda var det ikke noe ork å stå opp kl. 0600 - har jeg blitt A-menneske etter EuroTouren? Så opplagt var en på morgenparten at nå er rapportene fra de to første legene lagt ut (se under TripReports). :smokin

EB
27-03-2006, 11:57
Kloken er 03.55 i Chicago...om et kvarter kommer taxien som skal ta meg til Midway og dagens flight med Ted... Ble en annen start paa Amerikaturen enn jeg hadde haapet.. En naer kollega paa 31 aar doede natt til soendag...da er det rart aa vaere alene i et fremmed land - heldigvis er jeg snart hos broren min...

Savipix
27-03-2006, 13:00
God middag från Monaco

Solen skiner och jag sitter åter igen med mina böcker. Skall försöka få undangjort så mycket som möjligt av studier inför mina två sista exams idag så att jag kan ta det lungt i morgon.

Taxi (läs: helikopter) är beställd till på onsdag.

LN-MOW
27-03-2006, 13:17
God morgen fra Alpharetta, hvor det er klarvaer og -1. Her skal eiendommen bli invadert av lokale polakker (eller 'meksikanere' som det kalles her..) som skal bemale og utfoere en del vedlikehold paa huset.

God reise til EB - regner med at traaden avsluttes fra Bainbridgefergen i kveld?

Falcon
27-03-2006, 18:06
God ettermiddag fra Fornebu. Skal jobbe for to firma denne uken, noe som vel ikke er helt ideelt. Jæjæ, om en uke har jeg bare en arbeidsgiver igjen.

EB: Det var leit å høre, selv om utkommet var ventet. Kondolerer. Mistet selv en kamerat for tre uker siden, og det var ikke noe særlig.

Jens W
27-03-2006, 21:55
Originally posted by CK

I går var det flott middag på Bern's og en super åpningstur fra Værnes med LN-WFT. I
Var du med? :wow:

EB
28-03-2006, 04:13
Vel fremme på Bainbridge... Leiebilen ble stående igjen i Seattle. Kaos på fergen på grunn av at Tacoma Bridge har vært stengt i hele dag... Nå venter en dusj så er det middag på pub`n... :cheers: