PDA

View Full Version : Ut på tur med SAS sin direkterute fra Tromsø til Stockholm

EspenRR
08-03-2013, 22:08
Hei hei :)

Har laget en film om en flyrute nok ikke mange tar, og kanskje heller ikke så mange kjenner til (foruten folk på dette forumet :P ). Håper den faller i smak! Hvis du ikke ønsker å se hele filmen kan du finne de delene du liker i beskrivelsen på YT. :)

http://www.youtube.com/watch?v=IShIu-GRYNk

Enjoy, og glem ikke at den kan ses i HD! ;)

raider66
08-03-2013, 23:35
Takk for fin film!

Hvordan var belegget på denne turen?

Beste hilsen Espen

EspenRR
10-03-2013, 18:42
Takk for fin film!

Hvordan var belegget på denne turen?

Beste hilsen Espen

Selv om jeg ikke spurte så det ut som at det var så som så. Så ingen ledige rader, men både jeg og min "nabo" hadde en treseter for oss selv. :)

Polaris
10-03-2013, 18:46
Da jeg fløy ruta var det ca 90 passasjerer på en svensk 700. Noen skulle Tromsø-Luleå, litt av en omvei, hehe.

Orbiter
14-03-2013, 12:07
Har laget en film om en flyrute nok ikke mange tar, og kanskje heller ikke så mange kjenner til (foruten folk på dette forumet :P ).

Stemmer det at denne ruten kun flys ut mars 2013? Jeg forsøkte å finne turer på sas.no, og etter 1.april så var alle turer via OSL, og heller ikke for sept-okt var den å finne. Skal den nedlegges totalt, eller er det kun (korte) perioder av året at den går?

Polaris
14-03-2013, 15:11
Ref www.sas.no:

Nyhet! Direkte Tromsø - Stockholm torsdag og søndag i perioden 24. januar - 1. april, og sommerrute fra 1. juli 2013.