PDA

View Full Version : God torsdag fra Bergen


Peppep
07-03-2013, 07:58
God mooooorgen! Våknet lys våken for første gang denne uken, i god tid til jobb - hørte til og med den første vekkerklokken. Så kanskje det er håp om at jeg rekker 06:00-flyet til CPH på lørdag.

Man vet forresten at man er Flyprat-er når man innser for sent at:
- Man reiser over en time tidligere klokken grytidlig, men kommer frem bare 5 minutter tidligere, og
- ikke får gratis frokost på turen, og
- må betale 60 kroner mer det...

...for 500 flere EB-poeng (og 2x MD82 i stedet for 73W/735).

LN-FHU
07-03-2013, 08:10
Go morgen fra erkerivalen til Bergen ;)
Lett snødryss på bakken i morges og behagelige -1 grad.
Idag blir det litt opplæring internt for folka som skal være vikar for meg når jeg har pappapermisjon :)

Man vet forresten at man er Flyprat-er når man innser for sent at:
- Man reiser over en time tidligere klokken grytidlig, men kommer frem bare 5 minutter tidligere, og
- ikke får gratis frokost på turen, og
- må betale 40 kroner mer det.

...for 500 flere EB-poeng (og 2x MD82 i stedet for 736).

Amen brother... :up:


Ha en strålende torsdag folkens :) :) :)

Ståle
07-03-2013, 08:16
God morgen fra ei grønn #Ruter-enhet! Er unormalt våken idag, lurer på om det har noe med at man fikk booket tur med Star Picses, eller bedre kjent som gml. Kalypso hos Viking Line / søsterskipet til Pearl Seaways! I tillegg til dette ble selvfølgelig et-par Stenaturer booket og noen hotellnetter i HKG fikset.

Senere i dag går turen til opphavet, regner med at maten står klar på bordet der siden de trenger planleggingshjelp til nok en interrailtur.


Man vet forresten at man er Flyprat-er når man innser for sent at:
- Man reiser over en time tidligere klokken grytidlig, men kommer frem bare 5 minutter tidligere, og
- ikke får gratis frokost på turen, og
- må betale 60 kroner mer det...

...for 500 flere EB-poeng (og 2x MD82 i stedet for 735).

Sambo`n rista litt på hue når jeg så absolutt skulle slepe hun med via CPH når vi kunne fly direkte OSL-BRU neste helg..men fanden ta, tre turer i MD i tillegg til en i CRJ900 er så mye bedre enn direkte i 737!

Ha en fin dag folkens! :)

Fnate
07-03-2013, 08:25
Sambo`n rista litt på hue når jeg så absolutt skulle slepe hun med via CPH når vi kunne fly direkte OSL-BRU neste helg..men fanden ta, tre turer i MD i tillegg til en i CRJ900 er så mye bedre enn direkte i 737!

Hva??? Jeg trodde du kun tok båten jeg...

God morgen fra MH kantina på KLIA. Her har man supet i seg litt grevling før man skal ut og flakse med en Malaysia Arlines 738. Blir spennende å se hvordan disse er.

Ellers er vel formen so-so, etter litt lite søvn i natt. Nei, det var ikke feiring men dugelig jet-lag som gjorde at man ikke fikk sove.

Oooops! Bårding!

Ha en fin dag.

Someone
07-03-2013, 08:31
Mornings, ikke fra en kantine på sKLIA, men bakerst i en av #Ruters røde. Hjemme alene i kveld siden kona har dratt på hyttetur med både svigers og modern. Så satser på å finne en behagelig stilling i sofaen mens jeg humrer og ler til en episode eller tre av Dag......på tide å gyve løs på backloggen på Get-boksen. Det fordrer dog at jeg slipper å tilbringe kvelden på jobb. Der har jeg tatt feil før denne uken :p

sirpjalle
07-03-2013, 08:40
God morgen fra Forus!

Da var man tilbake på jobb etter å ha vært hjemme med ei lita ei som var syk i går. Travel dag sålangt da innboksen ikke akkurat har blitt mindre tom etter en dags fravær....

Nuvel, ha en fin en forumister :)

SudCaravelle
07-03-2013, 09:19
God morgen herifra.. Nå er det plutselig helg igjen.. Bilen mente det var 38 grader ved lunsjtider i går så våren er definitivt her.
Chrystle og Blake koser vettet av seg og har godkjent området tross av at de er sterkt frankofile og italofile.. Til og med villaen ble godkjent :wow:

I morgen er det basseng og rehabilitering som gjelder etterfulgt av et veldedighetsball (som expater elsker;)) med kona.

God helg.

pgaa
07-03-2013, 09:41
God morgen fra Helsfyr..
Klar for å ta fatt på dagens oppgaver, noe som det er mange av ser jeg. Ellers planer om å gjøre minst mulig, etter arbeidstid denne dagen. Ha en bedre torsdag.

Ståle
07-03-2013, 12:12
Hva??? Jeg trodde du kun tok båten jeg...



Med bare fem uker ferie i året må jeg jukse litt og.. :/

God tur!

rymle
07-03-2013, 13:06
God ettermiddag fra kantina på OSL. Ser lite til kaoset som avisene blåser seg opp over, men det er kanskje mest oppi lufta de styrer og ståker. Litt trøbbel hadde den søte jenta i innsjekk, men det skyldtes nok et nytt system (der og). Og så lenge hu er søt kan jeg godt stå der og nikke noen minutter ekstra.

Ut på (dm)tur, aldri sur!

Bizflyer
07-03-2013, 13:30
Tamtidam så det var torsdag det var!
Siden millionene til min store overraskelse uteble igår ble det til å gå på jobb i dag. 2 møter unnagjort og bare en time igjen til jeg må avgårde og hente minstemann for en runde med 5 årskontroll på helsestasjonen. Så blir det nok gjemmekontor etter det.

Akk ja! Er det rart jeg drikker?

BF:cool2

Martin
07-03-2013, 14:47
God torsdag fra Berger. Passe spennende start på dagen, som likesågodt endte med å pådra seg en god del gjeld etter at man vant en budrunde, og fikk seg en egen leilighet. Pulsen er snart nede på hvilenivå igjen nå og jeg regner med å flytte på meg etter påske.

Nå får man brette opp... nei, kortarma igjen... Man får jobbe litt ;)

God torsdag ønskes :)

Fnate
07-03-2013, 14:49
God torsdag fra Berger. Passe spennende start på dagen, som likesågodt endte med å pådra seg en god del gjeld etter at man vant en budrunde, og fikk seg en egen leilighet. Pulsen er snart nede på hvilenivå igjen nå og jeg regner med å flytte på meg etter påske.

Nå får man brette opp... nei, kortarma igjen... Man får jobbe litt ;)

God torsdag ønskes :)

Gratulerer, Martin!!!!

LN-MOW
07-03-2013, 14:51
*gjeeesp* ... outsourcet skolebussen i dag, så da har jeg litt ekstra tid til å surre rundt på morran .. kanskje jeg skulle feire med en dusj?

Propan-mannen kommer og fyller tanken i dag .. wooosh - der forsvinner 500 dollar, men forhåpendtligvis er det siste gang for sesongen. Med litt flaks og mildvær holder tanken til jul.

Fikk forøvrig litt hjelp da jeg smurte lunch for guttungen ... :lol:

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-snc7/487469_10151290300631036_793871534_n.jpg

Bluejuice
07-03-2013, 19:35
Hei alle. Jaggu lenge siden jeg har vært på forumet, nå er det jo 4 år siden jeg pakka sammen knebeskytterne mine å slutta på OSL, men det røkker i trangen til å bruke grov bannskap og stuerarmene lengter etter å få brukt seg på Samsonite og fake designerbager. Moro å se at det er de samme som snakker om akkurat det samme det ble snakket om før; fly.
Ha fortsatt en fin torsdag.

Hickok
07-03-2013, 20:23
Sitter og henger på EVE. Her er det mye trøbbel med været i dag. Kolonnekjøring fra Bjerkvik er ikke akkurat dagligdags! SK4094 måtte gå til TOS, men skal nå komme tilbake. Har også billett med WF til BOO, så jeg får se hvilket fly jeg ender med. Blir helt klart OSL om det kommer først.

Tommy777
07-03-2013, 23:34
Og her i Chicago er man nesten ferdigpakket og klar for honeymoon. American skal faa aeren av aa frakte oss til San Fran i kveld mens en lang 777 staar klar for avgang mot SIngapore rett foer kl 1300 lokal tid i morgen.

Skal bli godt med nesten en uke paa stranden og noe annet fanteri.