View Full Version : Gudd Maandaj Maarning ....
Det Vakre Nordvest hilser ... tilbake fra skumringstur med bikkja ... fortsatt t-skjortevaer og bikkja, Nomad'en og jeg hadde en straalende time. Naa skinner maanen stor og full .. og jeg skal ha meg en liten knert foer jeg toerner inn.
På Tampen blåser det 50-60 knop og bølgehøyden er ca 13m, ingen boring i natt.
1 time igjen av skiftet så er det:zzz
God mandag morgen...(...ja her er det i allefall mandag!) Konserten med Sara Brightman var vel noe av det kjedeligste jeg har vært på...men middagen på Arakatak var meget bra. Ha en bedre start på uken!
Glad mandag! Ny rekord Asker-FBU på en mandag: 35 minutter!:)
Kaffen er på, og jeg var første mann inn dørene i Fornebuveien 42 - så får det heller være at EB var før meg. I morgen blir det stille fra meg, da skal vi på sykehuset og få ungen ut! Om det ikke blir go-around pga mange fødende...
Forresten - og helt OT - er det noen som sitter på en MP3-utgave av Nick Kersaw (var den sånn han stavet navnet sitt) sin udødelige 80tallsslæger "The Riddle"?? Min lille iPod Mini ønsker seg den der...
men med den nye vekkerklokken CK får i morgen så blir det nok adskillige tidlige morgenstunder på den gutten...
TigerBlack
27-09-2004, 08:39
Guud morning fra Lysaker :D
Sola skinner, morgentrafikken har roet seg litt, og det værste kjøret er over her. Togene går fram og tilbake ser jeg også.
Det later til å bli en stille uke for denna karen.
Ønsker alle en fantastisk dag :D
God morgen folkens! Her er det egentlig ikke god morgen lenger, men god ettermiddag.
Jeg har naa plukket meloner (Galia og Vann) i to dager, og har gangsperre fra halsen og ned:D
Ellers er det varmt, ingen nedboer og mye, mye sol(slik som absolutt alle dagene er her paa denne tiden av aaret)
Ha en fin dag alle sammen!
The Ticketor
27-09-2004, 10:27
Nik Kershaw. Har den på CD.
Skulle ikke AY.nar fortelle oss litt sladder i løpet av dagen?
Originally posted by CK
(...)
Forresten - og helt OT - er det noen som sitter på en MP3-utgave av Nick Kersaw (var den sånn han stavet navnet sitt) sin udødelige 80tallsslæger "The Riddle"?? Min lille iPod Mini ønsker seg den der...
Kommer på mail.
God morgen fra tater- og sigøynerhovedstaden, Jessheim.
Været i disse trakter er sånn ca slik:
ENGM 270820Z 22011KT CAVOK 13/03 Q0992 NOSIG
Kort sagt: sol, vind og lavtrykk.
Ha en fortryllende dag, alle sammen!