PDA

View Full Version : God mandag morgen

Fnate
04-03-2013, 05:50
God mandag morgen. Da er man straks på vei opp til OSL for å starte på en nokså lang ferd. Litt klønete ferd også. Lang og klønete men samtidig litt spennende.

Første stopp SAS-kantina. EDIT: Dæsken, det ble mye finere her etter oppussing!

Ha en fortryllende dag.

Tommy777
04-03-2013, 06:14
Hipp hopp fra US9 paa vei fra PHX til Chicago etter en herlig bryllupshelg i Sacramento. Venner fra naer og fjern (inkludert forummedlemmer herfra) var med paa feiringen som var helt fantastisk!

Sen landing paa ORD og travel uke frem til fredag med en dagstur til San Fran som stoerste utfordringen og ett moete med Jeff Smisek som det mest hyggelige.

Fredag setter man seg paa SQ15 og 18 timer Singapore Airlines First paa vei til paradis.

Life is good! Ha en fin uke

ENGM 911
04-03-2013, 06:16
Da er det kun en liten time igjen på OSL, så strake veien hjem, trøkke noen skiver ned i gullstrupen, kaste seg i bingen så vips er det fri til onsdag.

Ellers blir det indonesisk gourmetmat i kveld, det har innenriksministeren bestemt at hun skal lage. Kyllingføtter? For guds skyld IKKE KYLLINGFØTTER.

Someone
04-03-2013, 06:39
Mornings fra Sandaker. På tide å hive i seg tranen og komme meg på jobb. Ny uke og nye muligheter for å kløne det til ;) ha en fin uke

Robbiedeluxe
04-03-2013, 06:43
God morgen kjære nerder! Første og siste dagen på kontoret før man reiser til Trysil med hele avdelingen. Ser frem til å bytte ut øl og strender med kakao og snø. Not.

God uke ønskes alle og spesielt Tommy. Ringer deg senere gamle ørn.

nime
04-03-2013, 06:45
Hurra! Mandag!!!

Eller ikke :zzz

Ha en god dag, folkens!

Ståle
04-03-2013, 07:11
God morgen, nime traff spikeren på hodet! Skulle gjerne vært i Fnatens ståsted i dag og bare flakset avgårde. Noen timer in-office først før resten av arbeidsdagen tilbringes på Ski!

Ha en fin dag :)

LN-FHU
04-03-2013, 07:15
Mårnings fra barteland
Siste arbeidsuke påbegynt, før 12 uker pappaperm venter :) :) Tror ikke det blir noe spesielt problem å få dagene til å gå framover-pappaperm eller ei ^_^ ^_^

Ha en fantastisk dag og uke

PS: Tommy -gratulerer så mye :drink :drink TR fra SQ forventes !!

sirpjalle
04-03-2013, 07:23
God morgen fra Forus!

I likhet med Nime... Hurra det er mandag! :drunk:

vel, vel, ser ut fra mailboksen min, at denne dagen vil gå kjapt i det minste, så det er det ikke så galt at det ikke er... glem det!

Ha en fin en forumister! :)

Peppep
04-03-2013, 07:59
Sukk og stønn fra Bergen. Forsov meg med 40 minutter, så det ble en stressende morgen. Tror jeg trenger kaffe intravenøst i dag. ;) Men med litt planlegging av en spontantur til CGN (og muligens BRU, AMS, eller DUS) innimellom jobbingen blir det med en gang triveligere.

Ha en strålende uke!

SudCaravelle
04-03-2013, 08:00
God dag fra denne kanten.. Her sitter man et par kilo lettere etter en helg hvor man lå flat ut med omgangssyke av ett eller annet slag. Av en eller merkelig grunn har jeg (bank i bordet) enda ikke hatt en eneste dag sykefravær siden 90 tallet – og kroppen har konsekvent lagt slike tilfeller til helgen??? :cry:

Gårsdagen var det firmaets årlige fest med 300 kunder/partnere hvor man koste seg men kjente at man var redusert - mor tok seg av det meste av pratingen ;)

I kveld er det ut på DXB og hente Chrystle og Blake (som man kaller svigers) som skal tilbringe de neste 10 dagene hos oss – det blir kos.

Hickok
04-03-2013, 08:20
God morgen fra Narvik. Da var man omsider på plass, etter en i overkant trøblete reise. Jaja, den tar man på strak arm. En meget hektisk uke, med innlevering av tre anbud, før man tar to ukers ferie. Skal bli godt!

fluxie
04-03-2013, 08:26
God morgen fra Radisson Gøteborg.
Skal ha en dag hos en kunde ute i Västra Frölunda, så bærer det hjemover med WF333(Spanjakkflygning).
Ha en flott dag!

Bizflyer
04-03-2013, 08:30
Mandag morra blues?
Vel, mandager er egentlig fine dager de, men de sliter litt med et dårlig rykte.

Null grader og litt grått ute her i det sørlandske i dag. Noen regndrypp falt også på vei inn på kontoret.

Heller ikke lørdagen bød på kraftige lottogevinster, så da får man holde kontoret denne uken også. Diverre! Skulle gjerne flakset 18 timer på SQ F, ja skulle sågar nøyd meg med C om det måtte til........

Akk ja! Tilbake til kontorarbeidet!
Ha en fin dag, både med og uten svigerbeist på besøk!

BF:cool2

kimpe
04-03-2013, 09:05
Morn!

Etter 60 cm nysnø søndag og frem til kl 02.30 i natt, fant vårherre ut at et enormt regnskyll var fornuftig over Skaun. Resultatet er biler som burde hatt meier i stedet for jul, og ny trøndersk rekord i svømmebasseng utendørs...

Gledes til man i morgen skal til Malta på kontoret igjen....

Maaaase ting som skal unnagjøres før man stikker snuten sørover 07.50 i morgen tidlig, så han en fin dag folkens!

Kim

pgaa
04-03-2013, 09:20
God morgen fra Nydalen..Ble hjemmekontor idag, da en ikke er helt i slag. Men skal vel få gjort noe likevel.
Ellers er det få planer, er tross alt mandag.. Ha en bedre dag.

learjet
04-03-2013, 09:33
God formiddag fra Fjellhamar.

Her startet man dagen med å levere bilen til fruen på verkstedet for en liten jobb. Som selvsagt ble en del større når det kom til stykket... Ja ja, Kontoen får god hjelp til å tømmes denne måneden også... Og det hjelper ikke på humøret når man også må bestille tannlege time for å fikse på en knekt tann. heldigvis ikke så vondt, men irriterende.

Så da kan vi se mot lunch og håpe at resten av uka blir litt billigere :)

Ønsker alle en trivelig dag

S

OJB
04-03-2013, 10:01
God formiddag fra Forus,
Fin start på dagen med passelig tempo her i Prosjektet.
Ukas tur over sjøen til ABZ finner sted på ettermiddagen med SK4615.
Noen travle uker har gitt liten mulighet til å besøke forumet.
Det blir forhåpentligvis noe bedre tid fremover til dette.
Ha en god dag Forumister.

nime
04-03-2013, 10:06
...herlig bryllupshelg i Sacramento. ...Life is good!

...det har innenriksministeren bestemt at hun skal lage. Kyllingføtter? For guds skyld IKKE KYLLINGFØTTER.

....hente Chrystle og Blake (som man kaller svigers) som skal tilbringe de neste 10 dagene hos oss – det blir kos.

M
Ha en fin dag, både med og uten svigerbeist på besøk!

Det går nedover med dere, ser jeg... fra herlig bryllupshelg via kyllingfot-middager og Dynasty til svigerbeist... :colgate:

Er gift noe man tar, eller gjør?

JonF
04-03-2013, 10:50
Kyllingføtter? For guds skyld IKKE KYLLINGFØTTER.

Disse kyllingføttene har jeg også erfart. La oss si det slik at kona er såpass snill at hun ikke lenger utsetter meg for de traumene kyllingføtter medfører.

God formiddag fra Oslo. Ny uke og nye muligheter på jobbb. Godt man har kontorjobb for kneet fikk kjørt seg etter at jeg flaksa på trynet og slo det så hardt at jeg svima av i helga.
Kvelden blir nok brukt til å besøke et nytt familiemeldem :)

Ha en flott dag :)

SudCaravelle
04-03-2013, 11:58
Det går nedover med dere, ser jeg... fra herlig bryllupshelg via kyllingfot-middager og Dynasty til svigerbeist... :colgate:

Er gift noe man tar, eller gjør?

Godt filosofisk spoersmaal.. Dynasty koblingene i vaart tilfelle er positivt ladet og falt ut av meg foerste gang jeg moette dem - velmoeblert familie ;)

Bizflyer
04-03-2013, 12:44
La meg si det slik: Singellivet er undervurdert! :colgate:

Twin Otter
04-03-2013, 13:11
God ettermiddag fra Bryne. Vel hjemme fra London etter en grytidlig oppstandelse på Holiday Inn Kensington Forum i morges. Bilturen vi fikk beskjed om skulle ta rundt en time, tok atten minutter. Dermed hadde vi et hav av tid.

Hatt en fin liten uke i London med mange spennende opplevelser og ikke minst mye god mat. BA744 var overraskende raskt ute på rullebanen i dag morges (trodde avgang på LHR tok litt tid jeg) så vi ankom Sola 22 minutter før rutetid. BA serverte ellers som man har blitt vant med. En nydelig sandwich-greie til frokost og man fikk både juice, kaffe og kola å drikke.

Murphy's lov (http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=828215&postcount=10) slo forresten IKKE til i dag da flghten gikk med G-EUPF som er en A319 og den hadde man altså ikke flydd med før.

Fri resten av dagen før man setter i gang med kreative uker (låtskriving, arrangering og studiojobbing) fra i morgen av. Blir vel å klimpre litt på gitaren jeg tok med meg hjem fra London også...

Martin
04-03-2013, 13:21
Blir vel å klimpre litt på gitaren jeg tok med meg hjem fra London også...

Gikk den i kabinen

Ellers god mandag fra Berger. I gang med en passe spennende uke. Får se mot slutten hvordan det ender.

God mandag ønskes :)

Twin Otter
04-03-2013, 13:31
Gikk den i kabinen

Faktisk så gjorde den det. Mannen ved innsjekk mente den kanskje ville bli tagget ved gate'n men det gikk fint. Ble en liten kjøretur ut til flyet og jeg var første mann ut av den lille bussen med hjul og først ombord i den store bussen med vinger så den fikk fint plass i "bagasje-boksen".

LN-MOW
04-03-2013, 13:51
G'day ... Sol og fint men -5 her i Syden ... blir forhåpendtligvis litt varmere etter hvert.

Fri i dag - ingen spesielle planer bortsett fra en tur på dynga med en del garasjeavfall.

Henshaw
04-03-2013, 14:44
Usedvanlig produktiv mandag idag.
Vært innom skolen og vært flink student, vært på treningssenteret og slitt seg ut litt, banken og opprettet BSU så man slipper unna litt skatt på inntektene man snart begynner og opparbeide seg og skaffet ny router.
Nå venter man kun på Mr Elektriker som skal trekke kabel, så blir alt fint og fancy.

Scanflyer
04-03-2013, 17:06
God ettermiddag fra Clarion på galemoen.
Her skal de neste tre dagene tilbringes på kurs med bakkeansatte i luftfarten. Interessant!
For å ikke gå på veggene blir det nok en liten sightseeing tur i området rundt, tipper Jessheim og Maura har noen serverdigheter.

Fortsatt god dag ønskes!

Martin
04-03-2013, 17:15
tipper Maura har noen serverdigheter.

Hahahahahaa!!! Du kan alltids stille deg opp på enten Mega eller KIWI og kikke etter Katrine Moholt :p

Thomas
04-03-2013, 17:17
For å ikke gå på veggene blir det nok en liten sightseeing tur i området rundt, tipper Jessheim og Maura har noen serverdigheter.

Ta deg en gåtur øverst i Kløvberget Terrasse, fantastisk utsikt over Gardermoen og du får litt trim på kjøpet!

ENGM 911
04-03-2013, 19:57
Hahahahahaa!!! Du kan alltids stille deg opp på enten Mega eller KIWI og kikke etter Katrine Moholt :p

Upper Districts peneste dame? :p

Martin
04-03-2013, 20:12
Ta deg en gåtur øverst i Kløvberget Terrasse, fantastisk utsikt over Gardermoen og du får litt trim på kjøpet!

Den glemte jeg. Gå f.eks. av bussen på holdeplassen kalt Orrhanevegen, og fortsett langs vegen oppover, og så opp til høyre Løvsangerbakken og oppigjennom, så kommer du etterhvert opp til Kløvberget, og kan ta bussen tilbake til OSL derfra.. Hver halvtime på dagen, hver time fra litt utpå ettermiddagen (usikker på når de kutter ut halvtimesavgangen).

Hpkris
04-03-2013, 22:02
Go mandag. En upgrade gjorde turen fra BKK til DOH veldig grei :-) Fint med overbooking i y når du blir plassert i c. En drøy time å slå i hjel i en overfylt Silver Lounge skal man vel klare, før man setter kursen nordover. Fortsatt go mandag :-)