PDA

View Full Version : Oslo-New York


imm
25-03-2006, 20:09
Hvilke dager går flyet fra Oslo, og hvilke dager går de i retur fra New York?
Noen som vet tidene flyet går også?

IMM

Hurum
25-03-2006, 20:33
Et søk på Continentals internettsider, OSL sine sider, Widerøes bookingside etc vil nok gi deg svarene på alle disse spørsmålene

imm
25-03-2006, 20:36
Det trodde jeg også. Men fant ingen ting. På widerøe sin side søkte jeg på mange datoer, men ingen fly fra continental kom opp. Og på continental.com fikk jeg bare feilmelding hele tiden... Så derfor spurte jeg her.

IMM

HMWK
25-03-2006, 20:38
CO annonserer med daglige avganger fra 2. Mars på Hegnar.no. Da må det være riktig!

GFL
25-03-2006, 20:40
Går alle dager nå, såvidt jeg vet...

11.30 fra Osl, ankomst 13.55 8 timer 25 min
20.15 fra Ewr, ankomst 09.50 7 timer 35 min

Hurum
25-03-2006, 22:58
Originally posted by imm


Det trodde jeg også. Men fant ingen ting. På widerøe sin side søkte jeg på mange datoer, men ingen fly fra continental kom opp. Og på continental.com fikk jeg bare feilmelding hele tiden... Så derfor spurte jeg her.

IMM

Et søk på Widerøe gir daglige avganger med CO mellom EWR og OSL:)

Og det samme får jeg på www.continental.com

Jörgen
26-03-2006, 00:00
Är inte CO jäkligt dyra? Hittar aldrig några billiga biljetter med dom från Stockholm. Där finns SK, MH och snart US men Co sänker inga priser. Vad kostar en economy biljett från Oslo?

Concorde
26-03-2006, 00:18
Originally posted by Jörgen


Är inte CO jäkligt dyra? Hittar aldrig några billiga biljetter med dom från Stockholm. Där finns SK, MH och snart US men Co sänker inga priser. Vad kostar en economy biljett från Oslo?
Billigere og mye bedre enn SAS!:up:

TigerBlack
26-03-2006, 10:28
Originally posted by Concorde


Originally posted by Jörgen


Är inte CO jäkligt dyra? Hittar aldrig några billiga biljetter med dom från Stockholm. Där finns SK, MH och snart US men Co sänker inga priser. Vad kostar en economy biljett från Oslo?
Billigere og mye bedre enn SAS!:up:

Vel jeg vet ikke akkurat om jeg vil si at de er bedre en SK (og ja.. jeg er uhabil,men jeg har fløyet med begge). De er ganske billige, det skal dem ha. Crew er veldig greie å ha med å gjøre, samt at det er direkte maskin kontra til SK som går via STO eller CPH

CO maskina er trang som bare rakkern og jeg syntes setene var litt vel harde,pitch var heller ikke mye å skryte av. Greit jeg er 193 lang,men alikevel..
Jeg var ganske så støl i..ehh.. "akterspeilet" da jeg kom fram til OSL. Jeg for min del satt mye bedre i SK Airbus selv på turistklassen.
Turen var heldigvis kort på tilbake veien med ca 6:30 i flytid. Ikke værst for en B757.

Til SK sin fordel er som nevnt komforten betraktelig bedre, underholdningen er mye bedre, den var totalt fraværende i CO maskina da denne ikke har instalert individuelle sjermer for film/underholdning. Selv musikk manglet det i CO maskinen. (Takk gudinnen for MP-3 spillern min). Serveringen til CO var grei nok,typisk flymat egentlig.

Så hadde jeg hatt valget mellom SK og CO hadde jeg nok valgt SK,med mindre jeg hadde fått business class på CO

MountainDew
26-03-2006, 11:41
Jeg har reist med Delta, United, Northwest, Airtran og Continental på Amerikansk innenriks. Continental hadde ihvertfall betydelig bedre service en de andre selskapene, og gratis matservering på økonomi mellom Atlanta - Newark :up:

OEH
26-03-2006, 12:43
Hadde valgt CO. Non-stop er konge, og comforten ombord hos CO har jeg ikke opplevd som dårligere enn hos SAS.

OEH
26-03-2006, 12:56
Forøvrig er det ny rutetid på CO' rute OSL-EWR. Den går nå fra OSL kl. 12.10. En endring som ikke er til det bedre etter min mening.:naughty:

Dag Johnsen
26-03-2006, 17:04
Heisann, CO38/39 går daglig fra 2 Mars som nevnt ovenfor. Vi får se hva den neste vinteren tilbyr, men jeg vet at load faktor på OSL - EWR "vinter rutene 2005/2006" var laaangt over hva man hadde trodd, selv da vi øket fra 3 til 4 ukentlige avganger.

OEH Jeg vet ikke hvorfor avgangen ble satt tilbake, men jeg vet at slot tidene i EWR fra klokken 17:00 og utover på kvelden er ganske tette, men roer seg litt senere på kvelden... ;)

Som nevnt flere ganger tidligere så er vi i ferd med å sette inn nye seter på B757 turistklassen. Vi oppgraderer også til digitalt underholdningssystem på BusinessFirst og vi studerer også hva det vil koste å legge inn AVOD (Audio Video On Demand) og power outlet helt til siste rad på turistklassen. Power outlet går kun til setene over vingen i dag.

Det med pitch er stort sett det samme som de fleste internasjonale turistklasser... 31" til 32" pitch og 17.2" bredde. Vet ikke hvordan de nye setene blir satt inn?

Dag

LN-MOW
26-03-2006, 17:43
Originally posted by OEH


Forøvrig er det ny rutetid på CO' rute OSL-EWR. Den går nå fra OSL kl. 12.10. En endring som ikke er til det bedre etter min mening.:naughty:

Det er nok for aa beholde samme ankomsttid paa EWR. Vi skifter ikke til sommertid foer om en fire ukers tid ...

Thomas
26-03-2006, 17:49
En annen ting som kjennetegner CO er at de i gaten, og ombord bruker ordet Customers og ikke passengers.. :up:

Idag gikk den forresten fra gate 50 og ikke 53, veldig artig å se "The ICTS army" rigge opp utstyret sitt på nytt, uff.. some gang.. :p

Og Dag, hver så snill å hjelp oss på OSL og for engangs skyld få se 777 - In you we trust! :devot:

amatør
26-03-2006, 18:11
Originally posted by Dag Johnsen


Heisann, CO38/39 går daglig fra 2 Mars som nevnt ovenfor. Vi får se hva den neste vinteren tilbyr, men jeg vet at load faktor på OSL - EWR "vinter rutene 2005/2006" var laaangt over hva man hadde trodd, selv da vi øket fra 3 til 4 ukentlige avganger.

OEH Jeg vet ikke hvorfor avgangen ble satt tilbake, men jeg vet at slot tidene i EWR fra klokken 17:00 og utover på kvelden er ganske tette, men roer seg litt senere på kvelden... ;)

Som nevnt flere ganger tidligere så er vi i ferd med å sette inn nye seter på B757 turistklassen. Vi oppgraderer også til digitalt underholdningssystem på BusinessFirst og vi studerer også hva det vil koste å legge inn AVOD (Audio Video On Demand) og power outlet helt til siste rad på turistklassen. Power outlet går kun til setene over vingen i dag.

Det med pitch er stort sett det samme som de fleste internasjonale turistklasser... 31" til 32" pitch og 17.2" bredde. Vet ikke hvordan de nye setene blir satt inn?

Dag
Er svært hyggelig lesning at loadfaktoren deres er laaaangt over forventet, det vil si at dere er i ferd med å få et virkelig godt fotfeste i det norske markedet :up:
Men jeg syntes ikke dere reklamerer så mye her i Norge, tror et par-tre reklamekampanjer i året hadde økt loadfaktoren deres ytterligere. Det er fortsatt en god del mennesker som ikke vet at det er mulig å fly direkte fra Oslo til USA..

EB
26-03-2006, 18:35
Turistklasse på 757 frister ikke på laaang flytur... Det har FI kurert meg for... A330 er derimot veldig behagelig...

Hurum
26-03-2006, 18:43
CO har klart å få et bra fotfest i Norge og har vist at det går an å fly med god loadfaktor. En ny rute tar litt tid å bli innarbeidet. SAS hadde vel lagt ned ruten for lenge siden om dem hadde prøvd.

At seteavstanden er ganske så lik på turistklasse enten man flyr SAS eller Continental betyr vel at det ikke er så store forskjellen. Den største forskjellen er underholdningen ombord og internett-tilgang som SAS er langt bedre på. Til Continentals fordel bør nevnes nonstopavgang, noe som reduserer reisetiden med ca 4 t tilsammen t/r.

EB
26-03-2006, 18:57
Var det ikke snakk om at CO skulle fly med 767-200 eller 767-400 ved behov på OSL???

Hurum
26-03-2006, 19:09
Kommer nok når behovet er der...;)

Concorde
26-03-2006, 20:07
Originally posted by EB


Turistklasse på 757 frister ikke på laaang flytur... Det har FI kurert meg for... A330 er derimot veldig behagelig...

Jeg sitter like trangt i en 757 som i en 744.

Hurum
26-03-2006, 20:12
Originally posted by Concorde


Originally posted by EB


Turistklasse på 757 frister ikke på laaang flytur... Det har FI kurert meg for... A330 er derimot veldig behagelig...

Jeg sitter like trangt i en 757 som i en 744.
Mitt poeng også....er vel heller ikke bedre plass mellom seteradene i Airbusene til SAS heller?

EB
26-03-2006, 20:15
Romfølelsen blir bare litt annerledes...

Hurum
26-03-2006, 20:17
ja det er jeg enig i...men du sitter like trangt...;) Og turen tar langt kortere tid for nordmenn

Hurum
26-03-2006, 20:19
Erfaringmessig så føles jo (og kanskje er det det også) Airbus sine fly generlt romsligere enn Boeing siden. Tenker da på A320 kontra B737 etc

EB
26-03-2006, 20:21
Enig.. Så er to midtganger bedre enn èn midtgang... Men både 767, 777 og 747 er like bra/bedre enn 330/340...

Hurum
26-03-2006, 20:27
Kan forestille meg at det er lettere å bevege seg rundt kabinen...og lettere å finne "pusterom" å snakke med andre reisende når det er 2 midtganger, men at en sitter like trangt/godt. Flytiden mellom Oslo og New York har vel under 7 timer enkelte ganger...noe som er mindre enn om en skal fra Nord-Norge til Gran Canaria. Kan ikke være så ille...bare CO tillater at en bruker toalettene...noe Spanair ikke alltid gjør..hehe ;)

Thomas
26-03-2006, 20:49
Du klarer skjelden å fly OSL-NYC på under 7 timer.. da skal du være veeeldig heldig med Vestgående jetstrømmer og de er det ikke mange av. Østover derimot hender det titt og ofte at man drar god nytte av disse. Vi fløy hjem fra EWR i Februar med COA038 og brukte vi 6t 55min, mens turen over tok 8t 45min.

Hurum
26-03-2006, 20:58
Originally posted by Thomas


Du klarer skjelden å fly OSL-NYC på under 7 timer.. da skal du være veeeldig heldig med Vestgående jetstrømmer og de er det ikke mange av. Østover derimot hender det titt og ofte at man drar god nytte av disse. Vi fløy hjem fra EWR i Februar med COA038 og brukte vi 6t 55min, mens turen over tok 8t 45min.

Joda er klar over at det tar kortere tid den ene vegen ja ;)

Farmer
26-03-2006, 21:00
Originally posted by Dag Johnsen



Som nevnt flere ganger tidligere så er vi i ferd med å sette inn nye seter på B757 turistklassen. Vi oppgraderer også til digitalt underholdningssystem på BusinessFirst og vi studerer også hva det vil koste å legge inn AVOD (Audio Video On Demand) og power outlet helt til siste rad på turistklassen. Power outlet går kun til setene over vingen i dag.



Hei Dag. Når kommer dere med WIFI på flyene? For mange er dette etterhvert blit vel så viktig som reisetid og pris ..

MountainDew
26-03-2006, 21:07
Er 737-900X bra over dammen?

HMWK
26-03-2006, 21:53
Originally posted by EB


Enig.. Så er to midtganger bedre enn èn midtgang... Men både 767, 777 og 747 er like bra/bedre enn 330/340...

Men det er jo trossalt flere mennesker ombord også.

Hurum
26-03-2006, 22:26
Originally posted by HMWK


Originally posted by EB


Enig.. Så er to midtganger bedre enn èn midtgang... Men både 767, 777 og 747 er like bra/bedre enn 330/340...

Men det er jo trossalt flere mennesker ombord også.
Forhåpentligvis ;)

Concorde
26-03-2006, 22:33
Hele poenget ligger i romfoelesen og jeg flyr helt klart mer behagelig i en 744 eller tilsvarende og foelesen av aa fly langt blir bedre med stoerre fly enn 757'n til CO fra Oslo til New York.

LN-MOW
26-03-2006, 22:39
Veel .... jo mer personlig space jeg har, jo mer behagelig oppfatter jeg flyturen. Antall midtganger og seter er uvesentlig i den sammenhengen. Har ikke hoert at noen har klaget paa at Privatair's 319'er eller 737'er bare har en midtgang ..... :love

rampen
26-03-2006, 22:42
Originally posted by Thomas


En annen ting som kjennetegner CO er at de i gaten, og ombord bruker ordet Customers og ikke passengers.. :up:

Idag gikk den forresten fra gate 50 og ikke 53, veldig artig å se "The ICTS army" rigge opp utstyret sitt på nytt, uff.. some gang.. :p

Og Dag, hver så snill å hjelp oss på OSL og for engangs skyld få se 777 - In you we trust! :devot:


Var nok en glipp fra tårnet at den måtte gå fra gate 50, og ikke fra gate 53 i dag. BA som kom på gate 53, hadde fått opplyst fra tårnet om å parkere på gate 50, men OSL gav opplysninger til bakkemanskap at BA skulle stå på gate 53..Derfor ble det litt forandring fra det "normale"..

sail4fun
26-03-2006, 22:54
Originally posted by Thomas


En annen ting som kjennetegner CO er at de i gaten, og ombord bruker ordet Customers og ikke passengers.. :up:



Det er jo også noen som benevner PAX som gjester ....

TG923
27-03-2006, 03:49
Originally posted by LN-MOW


Veel .... jo mer personlig space jeg har, jo mer behagelig oppfatter jeg flyturen. Antall midtganger og seter er uvesentlig i den sammenhengen. Har ikke hoert at noen har klaget paa at Privatair's 319'er eller 737'er bare har en midtgang ..... :love




Er vel ikke så mange som klager på antall midtganger oppe i 2. etg. på 747 heller... :thumbup

Dag Viking
27-03-2006, 04:21
Originally posted by LN-MOW


Veel .... jo mer personlig space jeg har, jo mer behagelig oppfatter jeg flyturen. Antall midtganger og seter er uvesentlig i den sammenhengen. Har ikke hoert at noen har klaget paa at Privatair's 319'er eller 737'er bare har en midtgang ..... :love



ENIG!

Spesielt når man sitter foran er det HELT uvesentlig om man har en eller to midtganger. Jeg synes CO sin 757 er mye mer "koselig" enn biz-klasse på f.eks 777 og 330.
I min bok er det ene og alene setet og avstanden mellom de som avgjør hvor godt jeg sitter, ikke om det er 1, 2, 3 eller whatever antall midtganger. Romfølelsen spiller heller liten rolle, men det er stor forskjell på 777 og 330 pga overheadbins i 777 "forsvinner".

Dag Johnsen
27-03-2006, 14:44
Heisann, bare en liten oppsummering:

Thomas Ja, det hadde nok vært fint med en B777 til OSL, men markedet er nok ikke der enda og de trenges sårt på andre marked. Vi får de to (2) neste B777'ene i første delen av 2007 og de kan ikke komme fort nok. B757'en har blitt en internasjonal arbeidshest til sekundærmarkedene i Europa, og der passer den fint inn. Det er derfor vi skal bruke en del $$$ på å oppgradere interiør og underholdningssytemer.

amatør Jeg skal sende en e-mail til marketing og foreslå at de legger mere vekt på reklamering i Norge. Som nevnt var vintertrafikken 2006/2007 langt over det man hadde beregnet, men det kan jo fortsatt være et marked man ikke har utnyttet fullt...?

EB Ja, det var snakk om B767 som en backup, men OSL er primært et B757 marked i dag. Vet ikke hva som skal erstatte B757'en med tiden, men jeg ville ikke se bort fra en B787...;)

Farmer Jeg regner med at WIFI er det samme som individuell video system, slik vi allerede har på B767/B777...? Disse flyene er i ferd med å få oppgradert digitalt AVOD (Audio Video On Demand), slik som B757 BusinessFirst. Vi studerer nå hva som er involvert i å legge inn individuelle skjermer i Economy klassen på B757'en. Har ingen timeplan, men jeg regner at det vil starte i løpet av dette året, siden setene skal skiftes ut også.

Og til sist så stiller jeg meg på siden med MOW og Dag Viking. Er du en person blant 150 eller en person blant 250 er det stort sett det samme, og min "personelig" plass er viktigst. Mange vil mene at to midganger gir deg mere bevegelsesrom, og jeg kan tildels være enig, men mellom 7 til 8 timer er sittekomfort, service og underholdning, i den rekkefølgen, viktigst for meg... :up:

Og til sist... Dag... ja BusinessFirst på B757'en kan føles som en Businessjet... :D

Dag

LN-MOW
27-03-2006, 14:51
Originally posted by Dag Johnsen



Farmer Jeg regner med at WIFI er det samme som individuell video system,



Nyet ... traadloest internett .. Connexion By Boeing.
Skal man doemme ut fra populariteten der det er i bruk, vil dette nok etterhvert bli et 'krav' blant tunge flypassasjerer. Og aa rulle ut et rent traadloest nettverk kan da med dagens teknologi ikke lenger vaere noen veldig stor sak?

Stroemuttak vil bli en 'issue' dog ....

amatør
28-03-2006, 20:09
Originally posted by Dag Johnsen


Heisann, bare en liten oppsummering:

Thomas Ja, det hadde nok vært fint med en B777 til OSL, men markedet er nok ikke der enda og de trenges sårt på andre marked. Vi får de to (2) neste B777'ene i første delen av 2007 og de kan ikke komme fort nok. B757'en har blitt en internasjonal arbeidshest til sekundærmarkedene i Europa, og der passer den fint inn. Det er derfor vi skal bruke en del $$$ på å oppgradere interiør og underholdningssytemer.

amatør Jeg skal sende en e-mail til marketing og foreslå at de legger mere vekt på reklamering i Norge. Som nevnt var vintertrafikken 2006/2007 langt over det man hadde beregnet, men det kan jo fortsatt være et marked man ikke har utnyttet fullt...?

EB Ja, det var snakk om B767 som en backup, men OSL er primært et B757 marked i dag. Vet ikke hva som skal erstatte B757'en med tiden, men jeg ville ikke se bort fra en B787...;)

Farmer Jeg regner med at WIFI er det samme som individuell video system, slik vi allerede har på B767/B777...? Disse flyene er i ferd med å få oppgradert digitalt AVOD (Audio Video On Demand), slik som B757 BusinessFirst. Vi studerer nå hva som er involvert i å legge inn individuelle skjermer i Economy klassen på B757'en. Har ingen timeplan, men jeg regner at det vil starte i løpet av dette året, siden setene skal skiftes ut også.

Og til sist så stiller jeg meg på siden med MOW og Dag Viking. Er du en person blant 150 eller en person blant 250 er det stort sett det samme, og min "personelig" plass er viktigst. Mange vil mene at to midganger gir deg mere bevegelsesrom, og jeg kan tildels være enig, men mellom 7 til 8 timer er sittekomfort, service og underholdning, i den rekkefølgen, viktigst for meg... :up:

Og til sist... Dag... ja BusinessFirst på B757'en kan føles som en Businessjet... :D

Dag
Og hvorfor driver Icelandair og reklamerer for at de er raskest til New York?? Det er det vel utvilsomt dere som er Dag!!:up: :devot:

Thomas
28-03-2006, 20:15
CO er kanskje raskest til Newark, New Jersey, men FI er nok fortsatt raskest til New York. :spin:

amatør
28-03-2006, 20:24
Originally posted by Thomas


CO er kanskje raskest til Newark, New Jersey, men FI er nok fortsatt raskest til New York. :spin:
Hvis man regner reisetid fra OSL til New York, så er nok CO utvilsomt raskest...

Thomas
28-03-2006, 20:40
Ja, du har nok rett.. :devot:

EB
29-03-2006, 04:20
Og CO er 1000 ganger bedre enn FI!!!

Thomas
29-03-2006, 10:06
Har ikke flydd FI, men at noen knuser CO med 757 over dammen har jeg lite tro på. Ble meget positivt overasket over CO! :up:

EB
29-03-2006, 15:45
Drømmen måtte være om CO kom med 767-200 fast på OSL...:devot:

SQ 777
29-03-2006, 16:12
Helt enig, EB, men det er tvilsomt, rett økonomisk. Er sikkert billigere å operere 757'en da:

767-200 ER har C 16 og Y 149
757.200 ER C 16 og Y 156

Bør håpe at trafikken øker til

767-400 ER C 35 Y 200

Ev. , helst :-)

777-200ER C 48 Y 235

For at sistnevnte skal være mulig må vel de dra mer SK, BA og KL trafikk til OSL ??

Airbus 330
29-03-2006, 19:55
Originally posted by EB


Drømmen måtte være om CO kom med 767-200 fast på OSL...:devot:

Beskjeden du er idag Eb.;)
Her går vi for gull og ønsker oss 767-40ER eller 777-200ER.:spin:

Airbus 330.:)

amatør
29-03-2006, 20:11
Kan vel være godt håp om noe større etterhvert?? CO er jo meget fornøyd og positivt overasket over loadfaktoren i vinter, og om sommeren er vel 757n stort sett full.. Men det bør vel dras iland noen bra fraktavtaler til før det blir aktuelt med noe større??

Dag Viking
29-03-2006, 20:51
Jeg vil bli veldig overrasket om CO kommer med noe større enn 75 de neste 3-4 årene. CO er i underskudd på widebody, og flere ruter har fått frekvens nr 2 redusert fra wide til 75, for å allokere 76 på rutene med masse yield, frakt og pax. Dessuten er det vel et par ruter som i dag går med 75 som har bedre resultat enn OSL, og dermed vil stå foran i køen for en oppgradering.

Men for all del, drøm i vei:up:

LN-MOW
29-03-2006, 20:57
Jeg er enig med Dag V. CO er akutt i noed for widebodies og det ryktes paa A.net at de ogsaa ser paa muligheten aa leie inn brukte 777'er. OSL er en av de destinasjonene som kan naas med 757 og vil neppe se noe annet foer flysituasjonen er bedre. Det er nok mer sannsynlig at dere faar se en ekstra 757-frekvens noen dager i uken neste sommer (eller senere).

EB
30-03-2006, 04:52
B767-200 er en meget hyggelig opplevelse... Nå kommer jo heldigvis USAirways med den på Skandinavia. Har krysset atlanterhavet med den i Piedmonts farger.

view
01-04-2006, 01:08
Når man snakker om SK vs CO: Jeg fikk priset OSL-EWR 26/4-3/5 til 3728,- inkl alle avgifter på continental.com. Det er en helt super pris, tatt i betraktning at det er direkte flygning. Samtidig gir CO 100% miles på Flying Blue, uansett booking klasse (dette var W). Beste pris jeg finner på SAS siden er 4615,- (booking klasse K) som gir 25% poeng og tar jo selvsagt lenger tid.

amatør
01-04-2006, 01:14
Originally posted by view


Når man snakker om SK vs CO: Jeg fikk priset OSL-EWR 26/4-3/5 til 3728,- inkl alle avgifter på continental.com. Det er en helt super pris, tatt i betraktning at det er direkte flygning. Samtidig gir CO 100% miles på Flying Blue, uansett booking klasse (dette var W). Beste pris jeg finner på SAS siden er 4615,- (booking klasse K) som gir 25% poeng og tar jo selvsagt lenger tid.
Ja, CO er bedre enn SAS på både tid og pris..:up:

LN-REF
01-04-2006, 01:27
Originally posted by EB

B767-200 er en meget hyggelig opplevelse...

Jepp, har nokre turer mellom Amsterdam og Houston i CO sine 762, og div. andre seskaper, og det er veldig greie maskiner å fly i! Håper at det blir CO 764 når vi rundt nyttår og en tid fremover skal pendle til Mexico-gulfen igjen etter en tid i Vest-Afrika. Om det blir 777 så hadde det vert enda bedre! :) Sist blei det tre NW DC10 på strake arm vestover, litt ymse fly og selskap østover...

TG923
01-04-2006, 03:48
Liten trøst, men du får faktisk doble bonuspoeng ut april måned med SAS over dammen (bare synd at grunnlaget er så dårlig...)

This offer is valid
between November 1, 2005 until April 30, 2006
in classes W, U, K, L and G.

Concorde
01-04-2006, 03:55
Det hjelper pent lite! Antall poeng tur-retur blir totalt 1125 poeng paa economy pr tur, totalt 2250 tur-retur. Glem SAS om du skal tjene poeng!

Dag Viking
01-04-2006, 05:33
Originally posted by Concorde
Glem SAS om du skal tjene poeng!

Spesielt siden SAS gir 50% bonus til høyeste nivå i EB, mens NW, AF eller CO gir 100-125% ekstra bonuspoeng til høyeste nivå i deres FF-program.

Concorde
01-04-2006, 08:01
:)

Concorde
01-04-2006, 08:01
Originally posted by Dag Viking


Originally posted by Concorde
Glem SAS om du skal tjene poeng!

Spesielt siden SAS gir 50% bonus til høyeste nivå i EB, mens NW, AF eller CO gir 100-125% ekstra bonuspoeng til høyeste nivå i deres FF-program.

:nor

SQ 777
01-04-2006, 09:12
I tillegg gir FB 2.000 poeng pr. langstrekning extra fra 06.02-30.04 for å feire Skyteam's 5 års jubileum ( MÅTTE REGISTRERE SEG FØR 1. FEB I ÅR ).

Fikk tilbud, personlig , om 9.000 extra poeng hvis vi gjennomførte 4 flighter i nov, des, jan. T/R NYC gjorde biffen.

For oss blir det 21.000 poeng som bare ramlet inn på turer vi hadde bestilt lang tid i forveien.