PDA

View Full Version : God torsdag fra Forus!


sirpjalle
28-02-2013, 07:57
God morgen godfolk!

Første dagen på en stnd der man ikke har trengt å skrape bilen før man kjører på jobb. Ikke helt galt det på en grumpy dag.

Litt av hvert på tapetet i dag, og et par møter som det skal bli spennende å se utfallet av.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

nime
28-02-2013, 08:00
God morgen!

Reisefeberen har nesten gått over til arbeidsvegring. På tide med en ny tur, kjenner jeg. Er det normalt?

Someone
28-02-2013, 08:20
Mornings fra Bussen. Tåke og overskyet i Hovedstaden, men et ferskt snødryss har pyntet opp litt. Jobben kaller og der blir jeg nok sittende til et godt stykke utpå kvelden.

Ståle
28-02-2013, 09:03
Gjeeesp fra en rimlagt Groruddal, øyelokkene vil ikke helt samarbeide i dag etter gårskvelden som blant annet innebærte en haug smadrede biler, skyting og bomber som også innvolerte uran på Colosseum.

Har mine tvil om at jeg får sove noe særlig mye mer i natt, ei heller i helgen som kommer..blir godt med helg neste uke også!

Ha en fin dag :)

Bizflyer
28-02-2013, 09:33
Guten heute fra det Sørlandske!
Minus ein ute i dag, og meteorolygen lover opp i pluss 8 i dag samt sol og pent vær. Greit å forberede seg på våren som ifølge kalenderen skal komme i morgen.

Så et fly stige til værs da jeg ankom jobb i morges, og siden det var et noe odde tidspunkt for en 737 måtte jeg sjekke appene mine og kunne konstatere at Airpost Europa (eller noe slikt) hadde en rute til Verona i dag. Sjelden destinasjon fra KRS, så jeg antar at det må være charter. Lurer på hvem som får seg en hyggetur til det italienske?

Selv sitter jeg og er eitrende forbanna på Norsk VikingLottoTipping som tydeligvis glemte at mine kuponger også var med i trekningen i går. Atter en gang trakk de feil. Men så lenge de husker på meg når lykketallet slår til så skal jeg ikke klage for mye. Men akkurat det kravet står jeg hardt på.

Kontoret er forøvrig inntatt. Alle sjefene i Oslo så da skal det danses på bordene her. I kveld venter en deilig middag med bakt skrei, før det blir styremøte i borettslaget litt senere.

Og før vi aner det er det allerede blitt fredag og vår. Er det rart jeg drikker??

BF:cool2

SudCaravelle
28-02-2013, 10:04
God morgen fra ørkenen.. Fyllesyk på kontoret etter en meget hyggelig kveld på The Ivys i går kveld – meget bra sted.

Nå er helgen rett rundt hjørnet og mor skal briljere med hallal taco (selvfølgelig laget fra bunn av) siden vi er programforpliktede til dette på ”fredager” :nor

Dette golf-tullet la vi på hylla etter et par grisedyre forsøk så vi skal nok holde oss til det nittende hullet i morgen.
:drink

BSSW
28-02-2013, 11:55
Greetings fra Tananger

Her er det noe fuktighet i luften, som kan være irriterende hvis man jobber ute. Heldigvis jobber ikke jeg ute :p

Her er det varmere enn det var i går, men det er meldt kaldere igjen allerede på lørdag :(
Satser på at det blir varmere i påskeuka da man skal til en by man har besøkt noen ganger før (LIS).

Men nå er det lønsj

Ha en fin dag forumister :)

Henshaw
28-02-2013, 12:32
Morn fra Oslo.
Sol og plussgrader ute så absolutt ikke så ille... eller nei, det var værmeldingen på yr.no det...
Skolearbeid et par timer til før ExPhil forelesning, som sikkert er like morsomt som alltid

FlyHi
28-02-2013, 12:35
God torsdag fra Park Plaza Amsterdam Airport.

Club Carlson Fake Gold gav opgradering til Executive room. Ok hotel, men meeeeget remote og så har de kun LAN internet på rummet, som er sat op, så jeg ikke kan bruge min medbragte min airport :( Så meget for den planlagte arbejdsdag, der kommer til at foregå i receptionen, der er eneste sted med wifi :(

Lidt af en tidsrejse tilbage i tiden uden wifi. Ikke godt nok.

Ellers fin tur med SAS og OY-KHG. Altid dejligt at flyve MD ;) SK var som altid til tiden - faktisk landing 15 min før. AMS var ikke klar med gate endnu, så vi fik en sightseeing airside på AMS i et kvarters tid, som en ekstra bonus.

Fnate
28-02-2013, 12:40
God etter-lunch fra Gaustad. Her driver man med ulike ting. Kun en av dem omhandler kaffe.

Snart er det helg.

Ha en fin dag

Scanflyer
28-02-2013, 12:56
God formiddag fra Youngstorget!

Akkurat satt baken i kontorstolen etter div møter utenfor bygget siden morgenkvisten.
Dessverre ingen helg å se frem til her, den skal tilbringes i bevegelsens tjeneste.

God dag ønskes!

Hypern
28-02-2013, 13:54
God dag fra Pilestredet. Blir vakt hele dagen i dag, men siden dette er timebetalt så gir det litt ekstra penger i kassa så jeg klager ikke.

Martin
28-02-2013, 14:17
Her driver man med ulike ting. Kun en av dem omhandler kaffe.

Antar at tingen som omhandler kaffe er "drikking"? Skal selv gjøre det samme med en cola snart :)

Satser på at det blir varmere i påskeuka da man skal til en by man har besøkt noen ganger før (LIS).

Fint at det er noen som har mulighet og råd til å komme seg till Portugal i påsken

Selv sitter jeg og er eitrende forbanna på Norsk VikingLottoTipping som tydeligvis glemte at mine kuponger også var med i trekningen i går.

De valgte å gjøre det spennende for meg. 150 kroner i gevinst, sånn at jeg kan vinne på Eurojackpot i morgen :spin


Dessverre ingen helg å se frem til her, den skal tilbringes i bevegelsens tjeneste.

I motsetning til deg, skal jeg bevege meg så lite som mulig ;)

God ettermiddag herfra. På tide å brette opp.. nei vent, har på meg kortarmet, jo. Vel vel, da får'n jobbe litt da.

God torsdag ønskes :)

LN-MOW
28-02-2013, 16:41
Dette golf-tullet la vi på hylla etter et par grisedyre forsøk så vi skal nok holde oss til det nittende hullet i morgen.
:drink

Godt valg. Sport uten offside teller ikke.

http://www.enfb.net/Flybilder/090425_OSL/golf3.jpg

G'morgen, ja .. kaffe er nevnt ... kopp to skal brygges NÅ.

Henshaw
28-02-2013, 17:24
Dette ble jo en trivelig dag til slutt, sola skinner, temperaturen er ikke altfor fiendtlig og man fikk telefon med beskjed om at man har fått seg deltidsjobb også, som gir ekstra kronasjer i kassa som kan brukes på å komme seg rundt om i verdenen. :)