PDA

View Full Version : God lørdag.....;-(

Farmer
25-03-2006, 00:52
Jaja, etter å ha fått tildelt sete 1D på SK910 ved innsjekk på Newark tidligere i kveld, og nå sitter på sete 21G så er ikke livet så bra som jeg hadde planlagt i kveld.
Men, har får dratt strømledingen inn på Økonomi Extra hos en vennlig sjel som sitter foran meg, slik at jeg har da strøm natten igjennom i alle fall. Å sove i dette trange setet er vel ikke noe å tenke på uansett.
Jeg skal ikke vel ikke klage egentlig, ettersom jeg reiser på oppdragsgivers regning, i dette tilfellet SAS USA, og den billetten jeg har er av en slik art at jeg nok lå dårlig an så lenge flyet var overbooket. Jeg skal vel kanskje bare være glad for at jeg i det hele tatt fikk være med i kveld.
Nå kommer det vel snart et enkelt lite måtid, og så får jeg se hva resten av turen bringer.

Hurum
25-03-2006, 01:02
Ja må være tøft å fly slik de fleste gjør det ;) :)

Farmer
25-03-2006, 01:07
Originally posted by Hurum

Ja må være tøft å fly slik de fleste gjør det ;) :)

aaargh.. Du skulle bare ha visst:p Men jeg får vel ta det som en mann, selv om det er surt akkurat nå. Men det er jo bare 8 timer av et langt liv...

LN-FHU
25-03-2006, 01:27
God natt fra Tromsø

Tipper jeg har det bedre enn Farmer...........Hennessy VSOP i glasset og Dum Dum Boys på stereon, godt i farta både mht til musikk og formen...... O-yeah.....Ramalama :smokin

:nor :nor

Concorde
25-03-2006, 01:59
Originally posted by Farmer

Jaja, etter å ha fått tildelt sete 1D på SK910 ved innsjekk på Newark tidligere i kveld, og nå sitter på sete 21G så er ikke livet så bra som jeg hadde planlagt i kveld.
Men, har får dratt strømledingen inn på Økonomi Extra hos en vennlig sjel som sitter foran meg, slik at jeg har da strøm natten igjennom i alle fall. Å sove i dette trange setet er vel ikke noe å tenke på uansett.
Jeg skal ikke vel ikke klage egentlig, ettersom jeg reiser på oppdragsgivers regning, i dette tilfellet SAS USA, og den billetten jeg har er av en slik art at jeg nok lå dårlig an så lenge flyet var overbooket. Jeg skal vel kanskje bare være glad for at jeg i det hele tatt fikk være med i kveld.
Nå kommer det vel snart et enkelt lite måtid, og så får jeg se hva resten av turen bringer.

Bare for aa dytte humoeret litt opp, saa er det meldt regn og vind her imorgen.

LN-MOW
25-03-2006, 03:39
Etter aa ha humpet rundt USA paa kryss og tvers det siste aaret - hovedsaklig paa cattleclass, sympatiserer jeg tungt med Hr. Langvatn. Not!! Oekonomi paa SAS A340 er overlegent mer behagelig enn amerikansk domestic - uansett selskap - og det er jaevlig langt fra Atlanta til Anchorage - en tur jeg har tatt noen ganger naa... :smokin

vel - akkurat tilbake fra kjoeretur tur-retur Augusta .. Lillegutten ville besoeke Bestefar, saa jeg ofret meg ... selv om bensinpris paa 2.35 gjoer dette til,en dyr fornoeyelse. Seks timer i bilen gjorde at jeg endelig kom ajour med Herreavdelingen - siste Kommisjonen sparer jeg til soendag.

Dum Dum Boys, ja ... fikk akkurat mail fra Zailor om at den er paa vei, saa forhaapentligvis kommer pakken min foer jeg drar paa ferie. Pakken inneholder ogsaa Kaizer, Jonas Fjeld og Henning Kvitnes.

Loerdagen bringer Everton-Liverpool til morrakaffen. Kona skal paa shopping med en venninne, og siden Lillegutten er i Augusta, kommer loerdagen til aa staa i fotballens tegn.... :up:

EB
25-03-2006, 07:38
Farmer... Du kommer til å sette ekstra stor pris på den neste flyturen når du sitter der du skal...;) Her planlegges, ryddes og ordnes det til kveldens fest. Det skal pakkes til morgendagens Amerikareise. På OSL ved 06.30 tiden og det faktum at vi stiller klokken en time frem i natt så blir det ikke mye søvn til natten... Ha en bedre lørdag...

Savipix
25-03-2006, 08:10
"God" morgon!

Mulet och regn i sikte i "liieputtland". Har en examen som börjar 1330 så det är ingen god lördag här heller.

Till er som har ledig tid säger jag bara grattis and enjoy it!

Farmer
25-03-2006, 08:49
Puh.. Endelig framme i CPH, og naa er livet mye bedre etter aa ha faatt meg en lang og varm dusj i loungen. I saa maate er gullkortet gull verdt i dag, og en god frokost, cappuchino og en banan er inntatt. Saa du har ikke sympati du , hr MOW ?? :p
Jeg skal naa innroemme at det tross alt ikke var saa fryktelig ille. Satt paa foerste rad i oekonomi, fikk stroem til PC, fikk faktisk et bedre maaltid enn jeg hadde ventet,fikk 2 flasker roedvin, god kaffe, masse vann og hadde hyggelig selskap med en ung svensk studine... Og jeg fikk til og med sove noen timer! Men,utrolig hvor harde stolputene er der bak. Hadde nesten glemt hvordan det var jeg, og som EB sier er det faktisk greit aa bli minnet paa hvor bra det er aa sitte foran. Neste langtur gaar til BKK rett etter paaske, og da er det sete 3A paa TG fra ARN som skal nytes :D

Naa gjenstaar det bare 2 hopp til i dag , og om alt gaar som det skal er jeg hjemme kl 1430.

SK384
25-03-2006, 09:04
God morgen fra Alta.

Her har det snødd litt i natt. Det har egentlig kommet ganske mye snø de siste dagene, så i dag er det frem med snøskuflen. Kan ikke skyve det over på kona heller siden hun og eldstemann er reist til Kirkenes. Så etter frokost så blir det å kle opp tvillingene og begynne på jobben.

Ellers blir det som vanlig når jeg er alene å se på masse sport på TV'en. Har også planer om å redigere litt videoer som ble tatt opp i høst.

enml
25-03-2006, 11:25
Originally posted by Farmer

Go lørdag ja!:D Ja, vi har alle våre problemer... For ikke lenge siden traff jeg på en jente. Hun var 8 år og hadde allerede fått tildelt sete 1A. I tillegg hadde hun fått tildelt en skikkelig kraftig kikkert slik at hun kunne betrakte verden utefor setet. Og hun har måttet betale alt selv (les foreldrene). Jeg har aldri møtt et mer positivt menneske, hun klagde ikke på noe....

Men jeg kan godt hive meg på selvmedlidenhetens karusell jeg også... Fløy CPH-ORD med SAS uten seterygg på setet jeg fikk tildelt. Fikk bare et surt nei av flyvertinnen når jeg spurte om å få sitte på et ledig sete ved vinduet.

LN-BRK
25-03-2006, 12:09
Dag 6 på hotell i Bodø. 30 days to go! Skal vel bli bra lei etterhvert.

FBU 4EVER
25-03-2006, 13:15
Sov lenge i dag,gitt! Opp kl. 10:45 etter t/R PEK i sete 0A i A340 (anbefales!; ).Først en tur i butikken for å handle frokost.Ble møtt i kjøkkendøra av et halvt kneipbrød med eget liv. :jumpin

Guest
25-03-2006, 14:38
Originally posted by enml

Fikk bare et surt nei av flyvertinnen når jeg spurte om å få sitte på et ledig sete ved vinduet. hvorfor flyttede du ikke bare?