PDA

View Full Version : God søndag (mandag for meg) morgen fra UAE.


SudCaravelle
24-02-2013, 07:56
God morgen fra sanden.

Nesten god gammeldags mandags følelse i dag tidlig - men levering av den eldste på skolen og en deilig syv minutters kjøretur til kontoret rettet opp en del. Helgen bestod av basseng, shopping, beach og ble avsluttet heftig fårikål gryte i går.

I kveld er det pizza og rødvinsaften hos en kunde som blir deilig.

Nyt dagen.

sirpjalle
24-02-2013, 11:16
God morgen fra Stavanger.

Ble en smule sent i går etter en bedre middag med pinnekjøtt og god øl. Så nå er det vel snart på tide å komme seg ut døra, få trimmet av seg noen kalorier og utnytte dagen og nye finværet.

Ha en fin en forumister. :)

Someone
24-02-2013, 11:21
Mornings. Litt skral i formen, men etter frokost bør jeg komme meg ut på en skitur. Ha en fin dag

LN-FHU
24-02-2013, 12:04
'Formiddag fra Trondheim. Her er det bursdagsforberedelser for alle penga. Strålende dag ønskes alle forumister :)

Ståle
24-02-2013, 14:56
Mornings, kveldings..gudene veit hvilket døgnrytme jeg egentlig er inne i etter å ha kommet hjem via ORD og ARN i løpet av natten. Ble seated på Eco Extra med økonomibilletter på den siste leggen, en fin avslutting på ferieuka.

Klesvasken er i full gang og matlysten trenger seg på, blir nok tatt en telefon eller to etter mat til slutt ;)

Ha en fin dag!

Fnate
24-02-2013, 15:36
Morgen... omgangssyke er statusen her. Omsider på bedringens vei men det går ikke i racerfart.

En bedre dag ønskes. Spesielt til MOW'ern som har bursdag idag.

Hypern
24-02-2013, 16:09
Etter en høykvalitets middag på Gamle Logen på Bjørneball var det i dag på tide å reparere fyllesyken med folkelig fastfood. Whopper meny, Cola og pommesfrites ble inntatt på Burger King til frokost. Godt var det også. Valstrinnene satt sånn ca i går, verken meg eller borddama hadde danset no særlig før så det gikk nå på en måte.

Henshaw
24-02-2013, 16:56
Tjohei fra Vierli. Akkurat idag er ikke vinter så ille. Trasket litt på langrenn før man inntok solveggen med grillpølser og kaffe. Får om litt tenke på å komme meg til Bø for å hoppe på toget til Oslo.

Bizflyer
24-02-2013, 18:11
Ble fuktig i går gitt!
Eneste fornuftige å si i dag er ; AU

LN-MOW
24-02-2013, 19:25
Ingen dårlig dag .. sol og 15 varme nå. Straks avgårde for bursdagskunch med fruen. Deretter noen timers innsats for WIAS før det blir konjakk og cheesecake i kveld. Ha en like god dag, alle sammen !! :)

roger
24-02-2013, 20:47
God kvelden frå Trøndelag. Snart har ein vore i landet i 24 timar. Er tilbake etter ei veldig bra veke på Lanzarote. Må seie at det er den "beste" av dei tre kanariøyene eg har besøkt. Iallefall når ein ser på dei stadane vi har budd. Grei tur nedover med LN-RBB og oppigjen med LN-TUJ. Litt skeptisk til dei skakke seteputene i dei gamle, tjukke tøystolane, men det gjekk bra. Liten oppførte seg ganske greitt, og fekk skryt av flyvertinnene ved ankomst Trondheim. I morgon er det tilbake til årane; får sjå om eg stikk hol på innboksen i kveld.

Ha ein bra kveld, alle i hope.