PDA

View Full Version : Endelig fredag morgen...


EB
24-03-2006, 06:56
Glad fredag.. Siste arbeidsdag på 1 1/2 uke... I går var det en liten fest for 40-åringen i morgen er det stort party - så det er nok som skla gjøres i dag. Søndag morgen går ferden over atlanter`n... Ha en bedre fredag...

Someone
24-03-2006, 08:46
God fredag morgen og god helg.

Her skinner solen og etter jobb blir det å sette kursen mot hytta for å vekke skiferdighetene opp av dvale etter å ha tilbrakt hele vinteren i Skottland hvor det ble lite skikjøring og gåing!

Bizflyer
24-03-2006, 10:27
Og da er det bare en uke til jeg setter meg i 2. etg på en 747 retning sør øst Asia. Det er vel neppe mange snøstormene der!!! :up:

7 days AND counting!!!

BF:cool2

G-COLE
24-03-2006, 10:35
God morgen fra Bergen også !

-Sola skinner og himmelen er fortsatt blå..... !
Det var over 5 kuldegrader i dag tidlig, -men det blir nok bra utpå dagen !

-Har langfri nå. -Elste gytten skal spille 2 fotballkamper i ettermiddag, på Varegg cup !
De er jo heldige med været i dag ..... :hi2

Trety
24-03-2006, 12:20
Glad fredag! Solen skinner fremdeles over Drammen, og det er generelt veldig behagelig akkurat nå.

Helgen går med til demontering av det gamle kjøkkenet, opp med en ny vegg (veldig godt å ha en svoger som er snekker :)), innkjøp av diverse materialer og ny varmtvannstank og så er vi klare for kjøkkeninnredningen som kommer på torsdag... tror jeg...:)

LN-MOW
24-03-2006, 13:12
Hjemme ved 11-tiden i gaar kveld ... regn paa ATL saa selvfoelgelig var det store forsinkelser. Vi satt i 'tenkeboksen' paa IAH i en time foer vi fikk ta av.

Det var godt aa komme i egen seng igjen...

LN-FHU
24-03-2006, 14:09
God fredag dra Tromsø

Her snør det for tida, kommet noen cm i løpet av natta og formiddagen. Er hjemme med sykdom idag, kjipt, men har heldigvis nettet å kose meg med.

Ha en frisk fredag alle sammen :nor

EB
24-03-2006, 16:34
F E R I E :spin: :devot: :cheers: :spin: