PDA

View Full Version : God lørdag morgen


ENGM 911
16-02-2013, 08:28
Sitter på SAS-Flybussen Norgesbuss med sjåfører uniformert som SAS-ansatte.

Halvfull buss med "pangsjonister" som har vært i syden. Tror sherry`n har fått svingt seg for det er en glad gjeng :D

Vel, håper sjåføren tar klampen i bånn for nå hyler kroppen etter søvn. Nattvakt en av tre unnagjort.

Ha en überkozelig lørdag.

Chriscross
16-02-2013, 09:04
Hepp fra havet som har roet seg en del siden turen ut på torsdag. Pinglete helikopterpiloter ville ikke lande i 70 knops vind og 17 m bølger. :spin

SK384
16-02-2013, 09:06
God morgen fra Kongsberg. Overskyet vær og -7 grader her i dag. Det blir nok en tur i slalombakken i dag. Min sønn fikk nye (brukte) slalomski i går og han brenner etter å få prøvd dem. Ellers blir det forhåpentligvis en tur på løpeskoene senere i dag.

SQ 777
16-02-2013, 09:06
God morgen fra forumets hybelhus i Bangkok. Lat dag i dag, blir kun på huset...har hatt noe tid ved poolen....pent vær , men nesten like mye smog som Beijing..

Someone
16-02-2013, 09:13
Mornings fra Megève. I går snødde det, idag skinner solen, så forholdene bør være svært gode. Middag på et sted som virker svært så fjongt i kveld. Ha en fin dag

33814

LNv22
16-02-2013, 10:41
God lørdag morgen! Ferie!

Snart er det frokost og kaffe, ellers bare rolige ting på programmet ut over dagen.

For øvrig, en kan ikke på noen måte stå i fare for å miste forhåndsreserverte seter ved å ikke sjekke inn 22/23 timer før avgang?

Scanflyer
16-02-2013, 12:01
God morgen fra Youngstorget.
Nok en jobbhelg og nå merker jeg kjøret. Ble sent i går med mye god drikke.
I ettermiddag går turen til Sørmarka.

God lørdag ønskes!

Twin Otter
16-02-2013, 12:52
God morgen fra Indre Arna. I ferd med å wrappe opp et to-ukers prosjekt jeg har vært en del av her. I morgen bærer det endelig hjemover til kona. Satser på litt varmere temperaturer fremover for her har det vært kaldt.

Speedbird
16-02-2013, 13:18
God lørdag fra Flesland! :)
De første timene av dagen går med til å planlegge en oppgradering av panelet i en PA28, - før ettermiddagen skal brukes på å få byttet lyspærer i bilen min .. virker som de har designet hele Audien rundt selve lyspærene, må jo av med frontfangeren for å komme ordentlig til..

Ha en fin dag folkens! :)