View Full Version : LH 454 super approach SFO
Short Sandringham
14-02-2013, 20:17
LH 454 super approach SFO
http://www.wimp.com/approachlanding/
Anders81
14-02-2013, 22:50
Nydelig video av en herlig maskin :)
Fin video av fint fly ja :)
:) Inger
He, he, det var den videoen kollegaer fra LH har kommentert med at det var flere brudd på SOP i videoen og at de var glad for at kapteinen nå har gått av med pensjon...
Har lydsporet blitt "renset" på noe vis, eller er det så stille i cockpit på A380? Er jo mer susing i luftanlegget på jobb enn det er i cockpit!
sirpjalle
15-02-2013, 21:11
Har lydsporet blitt "renset" på noe vis, eller er det så stille i cockpit på A380? Er jo mer susing i luftanlegget på jobb enn det er i cockpit!
Mulig lydsporet er "renset", men A380 er faktisk vanvittig stille. Da jeg reiste til SIN med A380 var det så stille i kabinen at man faktisk kunne høre folk flashe toalettet.....
Det jeg hang meg opp i denne videoen var at det ble sagt LHXXX super, og ikke heavy som jeg er vant til å høre på slike videoer. :):)
johanfrc
15-02-2013, 22:23
Det er fordi A380'eren ikke bruker Heavy, men Super.
Keypoint
15-02-2013, 23:19
He, he, det var den videoen kollegaer fra LH har kommentert med at det var flere brudd på SOP i videoen og at de var glad for at kapteinen nå har gått av med pensjon...
Kapteinen er ingen ringere enn Lufthansas nå avgåtte flygesjef :) Har også fundert litt på om noe av det de gjør er helt etter SOP... De andre Pilots Eye-filmene anbefales også virkelig!
Ja, det var sagt endel av kollegaene hans som mente det var på tide ;-)
Produksjonene er flotte å se på, helt enig i det.
Happyflyer
16-02-2013, 00:53
Hørtes ikke som han hadde en god innflytelse på arbeidsmiljøet. Jeg stussa på oppgittheten hans når de fikk beskjed om å bruke en annen rullebane. Også det at han fokuserte på sightseeing..
Jeg føler et flymiljø skal være mer som dette:
http://www.youtube.com/watch?v=rsrqNwbmwME
sirpjalle
16-02-2013, 12:08
Det er fordi A380'eren ikke bruker Heavy, men Super.
Dårlig formulert av meg i forrige tråd, men ja, det er akkurat det jeg hang meg opp i, den er ikke heavy, men super! :)
Den vare veldig bra! Finnes hele filmen på DVD eller er det sånn kun online? :)
Keypoint
17-02-2013, 19:12
www.pilotseye.tv
Mye bra der, blandt annet en med Swiss A340 med motorfeil etter avgang. I full HD, 6-kameraprodukson :)