PDA

View Full Version : God Torsdag og Happy Valentine's Day fra Koh Samui!


Robbiedeluxe
14-02-2013, 02:52
God morgen kjære forum og happy valentine's day til de som feirer det!

Ligger fremdeles i sengen og herfra kan det rapporteres om nydelig vær igjen, så i dag er det jetski som står på planen og manicure for frøken Deluxe. På kvelden blir det Valentine's Buffet, usikker på hva Thaiene mener med det, men vi får vel teste det ut! Ellers skal jeg bruke dagen på å spore opp en USB-kabel, så jeg får fortsatt på min trip report. Sender varme tanker til alle dere i kalde nord!

https://dl.dropbox.com/u/346078/Trip%20Reports/Koh%20Samui%202013/morgen.jpg

Bizflyer
14-02-2013, 07:22
God tidlig morgen fra gullstuen på cph.
En rask frokost før neste fly tar oss videre. SAS sørger for vi får trimmet også siden neste fly går fra A25.

Menmen! Snart blir det øl!!

God helg!

SudCaravelle
14-02-2013, 07:49
God morgen fra Dubai. Kjenner at hodet verker etter vaar lille Valentines boikott i gaar - merkelig at en helsedrikk som bloody mary kan oedelegge helsen?? MJs Steakhouse var en av de foerste restaurantene her vi ble litt skuffet over.. Gode biffer - men 600-900 kroner per biff PLUSS poteter etc. passer ikke med en ikke-russisk lommebok.

I dag er det "fredag" og den skal nytes med filipinsk fiskesuppe og hvitvin i hagen. I morgen kommer SudCaravelle Senior ned med Luftwaffe for aa feire foedselsdagen sin - gleder meg :)

Ståle
14-02-2013, 07:55
God morgen, siste arbeidsdag før ferie står på programmet. Det betyr som regel litt av hvert, men jeg håper at jeg slipper å sette i gang med noe nytt forløplig.

Er spent på hvilke seter jeg får reservert på SK907 etterpå!

Ha en fin dag! :)

pgaa
14-02-2013, 08:39
God morgen fra en av #Ruters hvite, som til å med er i rute - for en gangs skyld. Ellers er det ikke noe på programmet utover det vanlige idag. Ha en bedre torsdag.

Someone
14-02-2013, 09:07
Bonjour fra Megeve. Frokost er inntatt og når jeg kikker ut ser det ut som det blir en strålende dag i bakken. Ha en fin dag

Fnate
14-02-2013, 09:13
God morgen fra et kaldt hotell med digg seng her i... Hmm... Odense.

Straks må jeg ut av den digge senga trave rundt i det kalde rommet.

Det er helt urimelig.

Ha det bra.

LNv22
14-02-2013, 09:26
God morgen fra Oslo tinghus.

Her skrives den siste dommen før man etter endt arbeidsdag i morgen tar vinterferie og setter kursen over dammen. Forhåpentligvis liggende, helt flatt, i LHs nye C klasse :p

Ønsker alle en flott dag!

kekker
14-02-2013, 10:30
Happy Ballantine's day godt folk!

Her er det jobbing og lite vinterferie som står på tapetet fremover, men jeg har tross alt mer eller mindre nettopp blitt ferdig med å pakke ut av kofferten etter en svipptur til Hawaii, så jeg skal holde fred.

Var på Latter og så Dagfinn Lyngbø sitt show "Stereo" og det sto absolutt til forventingene.

I helga er det By:Larm, så da blir det vel å få med seg noen konserter der.

En god arbeidsdag til dere alle og god ferie til dere som skal til med slikt!

LN-MOW
14-02-2013, 15:13
Gudd mørning, ja .. her er pliktløpet suksessfullt gjennomført, og det blir belønnet med en bedre middag i kveld. Med cheesecake. :up:

Sol og fint .. registrerte to store flokker trekkfugler med stø kurs northbound . og det var hverken Sunwing eller Air Transat. men vaskeekte småfugler av en eller flere sorter .. Det tyder på at muldvarpen har rett og våren er rett rundt hjørnet. Greit for meg, det.

Ny arbeidsdag i kjømda .. venter en antenneovergang i posten i dag, så da blir det kanskje radartilkobling nummer to på plass .. artig med disse 'omprogrammerte' tv-sticksene .. fullt fungerende radar for under 20 dollar ..

Speedbird
14-02-2013, 15:28
God torsdag fra Bergen! :)
Sitter på hjemmekontoret og jobber med grafisk arbeide mens jeg ser ut på vinden og snøen som herjer ute *holder godt rundt kaffekoppen* :)

Festet nytt GoPro feste på Cherokee'n i går, men det ser ikke ut til å bli noe videofilming de nærmeste dagene. Solen er først ventet til Bergen på tirsdag igjen.

Ha en god dag folkens! :)

grindstein
14-02-2013, 15:55
En riktig god torsdag ifra 35000fot i sete 7A ombord i LN-DYR som nax 1307. Er bare en go time igjen før man er tilbake på norsk jord. Ifra COcpitt meldes det om minusgrader og snøbyger på osl, så ny tur til varmen vurderes seriøst... Ha en fotreffelig ettermiddag.

fluxie
14-02-2013, 15:59
God torsdag. Sjekket nettopp inn på Hotell Norge i Bergen. Fødselsdagen feires senere i kveld på en god restaurant. Club Carlson gold gav oss oppgradering til junior suite :)

Bizflyer
14-02-2013, 16:50
God ettermiddag fra Hilton Düsseldorf.

SAS var på rute, hertz oppgraderte leiebilen fra Mercedes C klasse til en E klasse og Hilton oppgraderte både meg og reisekameraten til Executive floor.

Nå er øl og JM kommet i glasset.
Life is good!!

BF:drink

Tommy777
14-02-2013, 19:09
Hipp hopp fra Chicago. Her har man hatt en interessant morgen med selveste AAdvantage sjefen paa traaden. Gapet var rimelig lukket om alt som heter merger, men fikk ihvertfall overbragt mine synspunkter.

Og mens andre lurer seg selv med boikott er pliktloepet gjennomfoert ogsaa her. Great success som Borat sier. Det blir Morton's i kveld!

Discus
14-02-2013, 19:20
God kveld, intet nytt fra vestfronten. Over og ut.

LN-MOW
15-02-2013, 02:55
.. venter en antenneovergang i posten i dag, så da blir det kanskje radartilkobling nummer to på plass .. artig med disse 'omprogrammerte' tv-sticksene .. fullt fungerende radar for under 20 dollar ..

Nei så morro ... virket gjorde det også! Ikke like kompatibelt til en del av softwaren jeg bruker på SBS'en, men artig likevel. Bruker en gammel bordantenne som jeg har plassert i vinduet og har rekkevidde på over 100nm . hvis jeg klarer p fp SBSPlotter til å virke, kan jeg måle nøyaktig.


http://enfb.net/Radar/rtl1900.JPG