NordicMaster
13-02-2013, 21:24
Jeg slo til på BAs superkampanje LHR-ICN i CW til £777 i desember. Dette var jo en drømmepris, men i tillegg hadde BAEC en point booster kampanje som ga 30 000 avios ekstra. BAEC bekreftet og på telefon at denne kampanjen var gyldig på denne reisen. I ettertid har det gått en del e-poster frem og tilbake etter at jeg ikke fikk avios som forventet. De mener at ruten var utelatt fra kampanjen uten å utdype det noe mer. Jeg mener at det ikke sto noe i vilkårene om at denne ruten var utelatt, men jeg får likefult følgende svar:
"I'm really sorry but there is nothing more I can add to this - if the campaign manager advises this route was not included then this is our final position"
BAEC tar åpenbart feil og velger samtidig ikke å ta ansvar. Kan jeg klage til noen andre eller er løpet kjørt?
Fant ingen annen link til kampanjen enn denne:
http://hktravelblog.com/2012/09/british-airways-avios-promotion-for-european-members/
Mulig at jeg er litt smålig, men jeg har bare benyttet meg av tilbud som BA har gitt meg.
"I'm really sorry but there is nothing more I can add to this - if the campaign manager advises this route was not included then this is our final position"
BAEC tar åpenbart feil og velger samtidig ikke å ta ansvar. Kan jeg klage til noen andre eller er løpet kjørt?
Fant ingen annen link til kampanjen enn denne:
http://hktravelblog.com/2012/09/british-airways-avios-promotion-for-european-members/
Mulig at jeg er litt smålig, men jeg har bare benyttet meg av tilbud som BA har gitt meg.