PDA

View Full Version : Forslag scanair/airpics

MountainDew
26-09-2004, 18:10
Godt forslag fra: enml

Kan dere alle komme med en kommentar til dette:

Scenarioet er som følger...
Morten og CK tar seg en prat. I praten kommer de frem til at det beste hadde vært å samle alle flyinteresserte i ett forum igjen. De finner ut at man lager en link på airpics.com som heter "FORUM". Denne linker rett til Scanairforumet. De finner videre ut at for å få til dette må alle være innstilt på å legge gamle stridigheter død og ta et oppgjør med seg selv... niks mer fobier, sårhet osv. Det bestemmes at CK er og blir konge/president/sjefsmoderator/superhøvding/diktator eller lignende, eventuelt alt dette på en gang. CK kan så bestemme om han skal lage flere underforum, som feks. Charter, OT osv. der han høyst demokratisk utnevner undermoderatorer på diktator vis. Morten forblir sjefshøvdingdiktatorkonge på airpics.com (selvfølgelig fordi han eier domenet).

Da hadde alle vært samlet igjen. Jeg må si at jeg hadde satt stor pris på om vi klarte det.

PS. Dette ER seriøst ment!

http://forum.airpics.com/read.php?TID=25694

Utflyttet
27-09-2004, 01:06
Så tråden på airpics.com, jeg slo ikke om meg med begeistrende jubel. Men alle får nå mene hva de vil.

Jeg foreslår et alternativ nr to: slik det er i dag, med visse modifikasjoner. At man innser at det er litt kulturforskjell og at man får leve med at det er to forum som primært omhandler det samme, men med hver sin vinkling og kultur, så kan de som vil henge på begge steder?

EB
27-09-2004, 07:39
I utgangspunktet et greit forslag...

Men! CK ønsker jo alle velkommen hit - det er ingen sensur! De som ønsker det, blir med her - de som ikke ønsker det fortsetter på Airpics og/eller STP. Det kan være greit med noen forskjeller...

Har vel også inntrykk av at det er noen som er fornøyd med at en del av oss forsvant...og da er det jo fint at det finnes forum for alle!

Trety
27-09-2004, 12:18
Forslaget er egentlig godt, men jeg er stygt redd for at vi ender opp der vi var når forumene ble splittet opp. Begge forumer har nå fått en adskillig bedre tone enn det var, så jeg støtter ph-ndr her.

CK
27-09-2004, 12:24
Scanair.no og AirPics.com har et flott samarbeid. AirPics.com er etter min mening den alelr beste fotodatabasen på nettet, med enormt godt utvalg som dekker flere tiår med nordisk luftfart, og en stadig økende strøm bilder fra hele verden. Scanair.no har AirPics.com som "Anbefalt Side" på forsiden (klikkbar), og undertegnede har levert - og leverer - tusenvis av flybilder til basen. Meningen med å opprette et eget forum var jo nettopp å ikke være underlagt AirPics.com på forumsiden. Scanair.no og AirPics.com samarbeider, men ikke på forumsiden. AirPics.com har flere typer forum Scanair.no ikke har - som flyhistorisk, luftsport og militær flygning. Sånn sett utfyller vi hverandre bra.

MountainDew
28-09-2004, 01:30
Det høres bra ut CK:)
Jeg holder meg på begge forum, som de fleste gjør her!!! Scanair-forum har blitt bra etter dere rømte fra STP.

enml
28-09-2004, 02:21
Vel vel, synest det bare var greit å få luftet tanken. Klar og tydelig redgjørelse fra CK her!:)

Så da blir det slik som dette på mine LINKER (http://home.online.no/~wiggoho/linker.cfm) på min hjemmeside :sarc